Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=198827&B=DTU
Udbyder
Danmarks Tekniske Universitet — DTU
Vindere
Lyd og Lys
(30.01.2018)
European Tour Production ApS
Bådehavnsgade 42
2450 København
Lyd og lys
Danmarks Tekniske Universitet — DTU
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
30060946
Anker Engelunds Vej 1
Kongens Lyngby
2800
Danmark
Kontaktperson: Michael Winther Allerup
Telefon: +45 45251091
E-mail: miani@adm.dtu.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dtu.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/165863
Del II: Genstand
Lyd og lys.
DTU afholder hvert år flere store tilbagevendende arrangementer, til disse arrangementer har DTU behov for at benytte en eksterne leverandør til at sikre at afholdelse af arrangementerne sker planmæssigt og med høj præcision og kvalitet. Derudover vil der være ad hoc-arrangementer, disse kan både afholdes i og omkring hovedbygningen, hvor ovennævnte arrangementer ligeledes afholdes, eller på et DTU's Campi i Lyngby, Ballerup eller Roskilde (Risø). Konkret vil DTU's nye samarbejdspartner være ansvarlig for levering, opsætning, betjening, afvikling, nedtagning og bortkørsel af komplet lyd-, AV- og lysudstyr. Derudover vil der være levering, opsætning, nedtagning og bortkørsel af yderligere scenemateriel. Herunder fornøden bemanding og beredskab til afviklingen af arrangementerne. DTU er interesseret i et tættere samarbejde og specielt inden afvikling af årsfesten skal det forventes at der afholdes en række møder i ugerne op til.
DTU afholder hvert år flere store tilbagevendende arrangementer, til disse arrangementer har DTU behov for at benytte en eksterne leverandør til at sikre at afholdelse af arrangementerne sker planmæssigt og med høj præcision og kvalitet. Derudover vil der være ad hoc-arrangementer, disse kan både afholdes i og omkring hovedbygningen, hvor ovennævnte arrangementer ligeledes afholdes, eller på et DTU's Campi i Lyngby, Ballerup eller Roskilde (Risø). Konkret vil DTU's nye samarbejdspartner være ansvarlig for levering, opsætning, betjening, afvikling, nedtagning og bortkørsel af komplet lyd-, AV- og lysudstyr. Derudover vil der være levering, opsætning, nedtagning og bortkørsel af yderligere scenemateriel. Herunder fornøden bemanding og beredskab til afviklingen af arrangementerne. DTU er interesseret i et tættere samarbejde og specielt inden afvikling af årsfesten skal det forventes at der afholdes en række møder i ugerne op til.
Der er mulighed for 2 x 12 måneders forlængelse.
Af udbudsmaterialets bilag 1 og bilag 2 fremgår hvilke optioner der er omfattet af udbuddet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Dette fremgår af udbudsmaterialet.
Dette fremgår af udbudsmaterialet.
Dette fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage over prækvalifikation:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af en kontrakt:
Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1.
Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud):
Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2.
Klage over tildeling af en rammeaftale:
Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Klage over direkte tildeling:
Klage over, at ordregiver i strid med udbudsloven har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten direkte, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3.
Klage over offentlige indkøb under tærskelværdien:
Klage over overtrædelser af indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiver har besluttet at indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse; og 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 4, nr. 1 og 2. Klage over prækvalifikation for indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 5.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk