Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen TMF Stab
Indkøb af trafikmodel
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen TMF Stab
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Njalsgade 13
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Erol Koc
E-mail: cz1a@tmf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76759223.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76759223.aspx
Del II: Genstand
Indkøb af trafikmodel.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på et IT-system der kan foretage detaljerede trafikmodelberegninger for Københavns Kommune og hele Region Hovedstaden. Modellen skal danne ramme for bedre beslutningsgrundlag på strategisk og operationelt niveau.
Herudover ønsker Ordregiver som en option et tilbud på en live trafikmodel, der kan benyttes til at overvåge trafikken, samt foretage beregninger på uheld og events. Det er frivilligt om tilbudsgiverne vil afgive tilbud på optionen, der ikke indgår i evalueringen.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i bilag 3 til kontrakten.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på et IT-system der kan foretage detaljerede trafikmodelberegninger for Københavns Kommune og hele Region Hovedstaden. Modellen skal danne ramme for bedre beslutningsgrundlag på strategisk og operationelt niveau.
Herudover ønsker Ordregiver som en option et tilbud på en live trafikmodel, der kan benyttes til at overvåge trafikken, samt foretage beregninger på uheld og events. Det er frivilligt om tilbudsgiverne vil afgive tilbud på optionen, der ikke indgår i evalueringen.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i bilag 3 til kontrakten.
Ordregiver vil udvælge de 5 ansøgere, der demonstrerer de for den udbudte opgave mest relevante referencer. Herved forstås referencer med opbygning af trafikmodel, hvor systemet har håndteret store mængder data af kompliceret type til brug for at kunne levere værdigfuldt information inden for det trafikale område.
Ordregiver ønsker som en option et tilbud på en live trafikmodel, der kan benyttes til at overvåge trafikken, samt foretage beregninger på uheld og events. Det er frivilligt om tilbudsgiverne vil afgive tilbud på optionen, der ikke indgår i evalueringen.
Til orientering, har Ordregiver har offentliggjort en vejledende forhåndsmeddelelse (2017/S 175-358471).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk