Fakta om udbudet
Udbyder
DR
Udbud af rammeaftaler om anskaffelse af computere og tablets
DR
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Gunver Heimdal-Kej
Telefon: +45 28543631
E-mail: guhe@dr.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftaler om anskaffelse af computere og tablets.
DRs rammeaftaler vedr. anskaffelse af computere udløber, hvorfor DR ønsker at indgå nye rammeaftaler for de kommende 4 år. Rammeaftalen omfatter 2 delaftaler: 1. Rammeaftale vedr. administrative computere og tablets (løbetid 4 år) og 2. Rammeaftale vedr. produktionscomputere (4 år).
Rammeaftaler om anskaffelse af administrative computere og tablets
Delaftale 1 er en rammeaftale vedr. anskaffelse af administrative computere og tablets (løbetid 4 år). Rammeaftalen omfatter en række specificerede modeller og tilkøb hertil samt andre konfigurationer af samme modeller.
Rammeaftale om anskaffelse af produktionscomputere
Delaftale 2 er en rammeaftale vedr. anskaffelse af produktionscomputere (4 år). Rammeaftalen omfatter en række referencemodeller og tilkøb hertil samt andre konfigurationer af samme modeller.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftaler om anskaffelse af administrative computere og tablets
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om anskaffelse af produktionscomputere
Kokkedal
Danmark
NUTS-kode: DK013
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om anskaffelse af produktionscomputere
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK012
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 med efterfølgende ændringer), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens §171, stk. 4.
20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlige underretteordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 4171500
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk