Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.aabenraa.dk/erhverv/udbud-og-licitationer/aktuelle-udbud/
Udbyder
Aabenraa Kommune
Økonomi og debitorsystem, løn- og vagtplansystem samt indkøbssystem
Aabenraa Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189854
Skelbækvej 2
Aabenraa
6200
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Bech Sloth-Lisbjerg
Telefon: +45 73768938
E-mail: mbsl@aabenraa.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aabenraa.dk
Del II: Genstand
Økonomi og debitorsystem, løn- og vagtplansystem samt indkøbssystem.
Aabenraa Kommune udbyder hermed levering af et økonomi- og debitorsystem, et løn- og vagtplansystem samt et indkøbssystem som tre delaftaler. Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling efter Udbudslovens §§ 61-66 Udbud med forhandling.
Aabenraa Kommunes strategiske udgangspunkt er dels KL's fælleskommunale digitaliseringsstrategi og Direktionens strategiske spor om »Fremtidens fællesskaber, Sund vækst og Effektfulde helheder«. Med udgangspunkt i disse strategier søger Aabenraa Kommune at digitalisere og effektivisere de administrative arbejdsprocesser, således at systemernes funktionalitet integreres og anvendelsen af data optimeres.
Økonomi og debitorsystem
Denne delaftale omfatter Økonomi og debitorsystem herunder
a. Levering af superbrugeruddannelse.
b. Implementering af systemerne som en servicebureauløsning — herunder projektledelse, konvertering, afprøvning, dokumentation og kvalitetssikring i forbindelse med ibrugtag-ning af systemerne.
c. Vedligeholdelse, udvikling og løbende support.
d. Tilbudsgiver skal etablere integration og snitflader til/fra andre systemer som anført i Kontraktbilag 2.
e. Levering og vedligeholdelse af Dokumentation på dansk — brugervejledning skal være opbygget således, at den både kan anvendes som introduktion til systemerne og som opslagsværk. Brugervejledningen skal være en integreret del af Systemerne i form af situationsbestemt online-hjælp.
f. Driftsafvikling. Kommunen ønsker alene tilbud på driftsafvikling via en servicebureau-løsning med leverandøren som hovedleverandør, uanset eventuel anvendelse af un-derleverandør vedrørende drift og serviceydelser.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, med op til 12 måneder pr. gang.
Ordregiver har inden for hver delaftale til hensigt at opfordre 4 ansøgere til at afgive tilbud. Udvælgelsen af ansøgerne vil ske blandt de virksomheder, der har den fornødne kapacitet til at løfte den udbudte opgave.
Såfremt flere end 4 ansøgere inden for hver delaftale opfylder ordregivers krav til egnethed, udvælger ordregiver inden for hver delaftale de 4 ansøgere, som vurderes at være bedst egnede til at løse opgaver af den pågældende art.
Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af de mest relevante referencer indenfor de seneste tre år, set i forhold til den udbudte opgave.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, med op til 12 måneder pr. gang.
Løn- og vagtplansystem
Denne delaftale omfatter lønsystem og vagtplanssystem herunder
a. Levering af superbrugeruddannelse.
b. Implementering af systemerne som en servicebureauløsning — herunder projektledelse, konvertering, afprøvning, dokumentation og kvalitetssikring i forbindelse med ibrugtag-ning af systemerne.
c. Vedligeholdelse, udvikling og løbende support.
d. Tilbudsgiver skal etablere integration og snitflader til/fra andre systemer som anført i Kontraktbilag 2.
e. Levering og vedligeholdelse af Dokumentation på dansk — brugervejledning skal være opbygget således, at den både kan anvendes som introduktion til systemerne og som opslagsværk. Brugervejledningen skal være en integreret del af Systemerne i form af situationsbestemt online-hjælp.
f. Driftsafvikling. Kommunen ønsker alene tilbud på driftsafvikling via en servicebureau-løsning med leverandøren som hovedleverandør, uanset eventuel anvendelse af un-derleverandør vedrørende drift og serviceydelser.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, med op til 12 måneder pr. gang.
Ordregiver har inden for hver delaftale til hensigt at opfordre 4 ansøgere til at afgive tilbud. Udvælgelsen af ansøgerne vil ske blandt de virksomheder, der har den fornødne kapacitet til at løfte den udbudte opgave.
Såfremt flere end 4 ansøgere inden for hver delaftale opfylder ordregivers krav til egnethed, udvælger ordregiver inden for hver delaftale de 4 ansøgere, som vurderes at være bedst egnede til at løse opgaver af den pågældende art.
Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af de mest relevante referencer indenfor de seneste tre år, set i forhold til den udbudte opgave.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, med op til 12 måneder pr. gang.
Indkøbssystem
Denne delaftale omfatter Indkøbssystem, herunder
a. Levering af superbrugeruddannelse.
b. Implementering af systemerne som en servicebureauløsning — herunder projektledelse, konvertering, afprøvning, dokumentation og kvalitetssikring i forbindelse med ibrugtagning af systemerne.
c. Vedligeholdelse, udvikling og løbende support.
d. Tilbudsgiver skal etablere integration og snitflader til/fra andre systemer som anført i Kontraktbilag 2.
e. Levering og vedligeholdelse af Dokumentation på dansk — brugervejledning skal være opbygget således, at den både kan anvendes som introduktion til systemerne og som opslagsværk. Brugervejledningen skal være en integreret del af Systemerne i form af situationsbestemt online-hjælp.
f. Driftsafvikling. Kommunen ønsker alene tilbud på driftsafvikling via en servicebureau-løsning med leverandøren som hovedleverandør, uanset eventuel anvendelse af underleverandør vedrørende drift og serviceydelser.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, med op til 12 måneder pr. gang.
Ordregiver har inden for hver delaftale til hensigt at opfordre 4 ansøgere til at afgive tilbud. Udvælgelsen af ansøgerne vil ske blandt de virksomheder, der har den fornødne kapacitet til at løfte den udbudte opgave.
Såfremt flere end 4 ansøgere inden for hver delaftale opfylder ordregivers krav til egnethed, udvælger ordregiver inden for hver delaftale de 4 ansøgere, som vurderes at være bedst egnede til at løse opgaver af den pågældende art.
Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af de mest relevante referencer indenfor de seneste tre år, set i forhold til den udbudte opgave.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, med op til 12 måneder pr. gang.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling, jf. udbudslovens §§ 61-66, hvilket betyder, at enhver økonomisk aktør kan ansøge om at deltage i udbuddet, men kun ansøgere, som ordregiver opfordrer hertil kan afgive tilbud.
Der gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne. Interesserede opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Beskrivelse af hvordan man ansøger ved brug af ESPD fremgår af udbudsbetingelserne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@klfu.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud.
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. lovens § 7, stk. 1.
Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens§ 7, stk. 2, nr.1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underretteordregiveren om, at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk