Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Favrskov Kommune
Opdateringer
Udbud af datanetværk mv. til Favrskov Kommune
Favrskov Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189714
Skovvej 20
Hinnerup
8382
Danmark
Kontaktperson: Louise Bøgvad Opstrup
Telefon: +45 89646224
E-mail: lops@favrskov.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/75731129.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.favrskov.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/75731129.aspx
Del II: Genstand
Udbud af datanetværk mv. til Favrskov Kommune.
Udbuddet vedrører levering af datanetværk mv. til Favrskov Kommune.
Favrskov Kommune.
Udbuddet vedrører levering af datanetværk mv. til Favrskov Kommune mellem ordregivers IT-afdeling på Skovvej 20, 8382 Hinnerup og ordregivers institutioner. Der er hos ordregiver pt. 59 leveringsadresser.
Vilkårene for leverandørens etablering og drift af datanetværk samt leverandørens øvrige ydelser er nærmere beskrevet i kravspecifikationen og fremgår af kontrakten og udbudsmaterialet med bilag.
Ordregiver har option på at forlænge kontrakten med op til 4 x 12 måneders varighed på uændrede vilkår.
Der er følgende optioner:
— Datakapacitet udover kravspecifikationen
— Redundant forbindelse mellem Hadsten og Hvorslev
— Internetforbindelse til hjemmearbejdspladser.
Nærmere beskrivelse af optioner fremgår af bilag 11.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til kontraktgrundlaget med tilhørende bilag, herunder f.eks. kravspecifikation.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk