Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Landbrugs- og Fiskeristyrelsen
Vindere
(14.03.2018)
TestHuset A/S
Lautruphøj 1-3
2750 Ballerup
Kontrakt om testressourcer
Landbrugs- og Fiskeristyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
20814616
Nyropsgade 30
København V
1780
Danmark
Kontaktperson: Louise Aulin Pallis
Telefon: +45 33958000
E-mail: testressource@lfst.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://lbst.dk
Del II: Genstand
Kontrakt om testressourcer.
Dette udbud er et begrænset udbud af senior konsulentydelser vedrørende testressourcer til gennemførelse af systemtest. Kontrakten omfatter generelle system test-ydelser indenfor kundens fagsystemer.
Konsulenterne vil som udgangspunkt være placeret on-site hos Ordregiver i København.
Der vil være tale om følgende ydelser: Leverancetest og Test af ordninger.
Leverandøren forventes at kunne stille ressourcer til rådighed, som besidder følgende kompetencer:
— Udarbejde teststrategier
— Forberede testdata
— Udarbejde testcases
— Gennemføre og dokumentere testcases
— Test af beregninger
— Test af ordninger opsat i rammesystem
— Test af systemleverancer
— Udarbejde testrapporter
— Afrapportering på fundne software fejl/defekter/bugs
— TFS kundskaber
— Visual Studio Test Professional erfaring
— Test Manager erfaring
— SQL Developer erfaring
— XML kundskab
— Test certificering på Foundation niveau.
I relation til punkt II.1.5) og II.2.6) bemærkes, at beløbet udgør et skøn over det forventede forbrug på rammeaftalen i dens fulde løbetid. Ordregiver forventer at forbruget på rammeaftalen vil ligge imellem 18-22 000 000 DKK.
Begrænsning af ansøgere, der opfordres til at afgive tilbud, sker efter vurdering af, hvilke ansøgere der har dokumenteret de mest relevante leverancer(referencer), jf. beskrivelsen i punkt II.1.4), herunder i forhold til de anførte ydelser, som kontrakten omfatter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om klagenævnet for udbud (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2 eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk