Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
ATP
Vindere
Rammeaftale om levering af telefoni, mobilabonnement og bredbånd til ATP
(06.03.2018)
TDC A/S
Teglholmsgade 1
2450 København SV
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 07-11-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 17-11-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 07-11-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 17-11-2017
Time: 12:00
Rammeaftale om levering af telefoni, mobilabonnement og bredbånd til ATP
ATP
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
43405810
Kongens Vænge 8
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Thomas Holm Kristensen
E-mail: tri@atp.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74177327.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://atp.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74177327.aspx
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af telefoni, mobilabonnement og bredbånd til ATP.
ATP udbyder en Rammeaftale om levering af telefoniydelser til ca. 3.000 medarbejdere og ATP lokaliteter.
Ydelsen omfatter levering af fastnettelefoni, mobiltelefoni, samt bredbåndsforbindelser.
Telefoniydelserne udbydes som flatrate abonnementer, med mulighed for tilvalg og sammensætning af relevante tillægsydelser.
Bredbåndforbindelserne udbydes som en standardkonfiguration, med mulighed for tilbud på flere fremføringsteknologier.
ATP's lokaliteter: Hillerød, Allerød, Lillerød, Vordingborg, Haderslev, Frederikshavn, Holstebro.
Leverandørens ansvarsområde dækker de tre ydelsesområder fastnettelefoni, mobiltelefoni, samt bredbåndsforbindelser, med dertilhørende services, som præciseret i Bilag 3 Ydelsesbeskrivelse.
Rammeaftalen omfatter alle til enhver tid værende medarbejdere og lokaliteter mv. i ATP, inklusive danske datterselskaber.
Fastnetforbindelser forventes leveret på alle specificerede ATP lokaliteter inklusive danske datterselskabers lokaliteter, samt en række ejendomme som ejes af ATP Ejendomme.
Bredbåndsforbindelser forventes primært leveret på privatadresser for ATP's medarbejdere. Se Bilag 2 Situationsbeskrivelse for en mere detaljeret gennemgang af forventet omfang, lokaliteter med mere.
Som en del af leverancen skal leverandøren varetage migrering og portering af ydelser fra eksisterende leverandører.
ATP har ret til at forlænge aftalen 1 gang med op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
I kontrakten er hensynet til samfundsansvar, som formuleret i de konventioner, der ligger til grund for principperne i FN's Global Compact, og som formuleret i OECD's retningslinjer for Multinationale virksomheder, inddraget i relevant omfang. Der er desuden indarbejdet en arbejdsklausul og klausul om ændringer i tilfælde af væsentlige vanskeligheder.
Såfremt kontrakten tildeles en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal deltagerne i sammenslutningen påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Det antages som udgangspunkt, at kontrakten udbydes igen når den udbudte kontrakt udløber.
Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem (Mercell), jf. adressen i udbudsbekendtgørelsen punkt I.3). Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være den gældende. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem. Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) direkte i Mercell som et foreløbigt bevis for de i Udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Der er tale om foreløbigt bevis for: 1) at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, jf. nærmere nedenfor, og 2) at Tilbudsgiveren opfylder de eventuelle mindstekrav til egnethed økonomisk og finansiel kapacitet samt teknisk og faglig kapacitet, der er fastsat ovenfor i punkt III.1.2) og III.1.3). Ordregiveren skal udelukke en Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens §§ 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Ordregiver vil herudover udelukke Tilbudsgivere fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis de er omfattet af en udelukkelsesgrund i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1, nr. 2, nr. 4, nr. 6 eller nr. 7, medmindre Tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138. Før ordregivers beslutning om tildeling af kontrakten, skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument, jf. Udbudslovens § 159, stk. 2. For tilbudsgivere, der er hjemhørende i Danmark kan dokumentationen udgøres af en serviceattest, der udstedes af Erhvervsstyrelsen efter anmodning. Såfremt Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen (f.eks. et moder- eller søsterselskab eller en underleverandør) vedr. pkt. III.1.2), skal tilbudsgiver fremlægge støtteerklæringer eller anden dokumentation, der godtgør, at tilbudsgiveren faktisk råder over denne formåen, jf. udbudslovens § 144, stk. 2. Skabelon for støtteerklæring, der kan anvendes af Tilbudsgiver, er vedlagt udbudsmaterialet. Eventuelle enheder, som Tilbudsgiver baserer sig på skal ligeledes udfylde ESPD elektronisk direkte i Mercell.
Ordregiver kan anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav.
Tilbud, inklusive bilag, skal afleveres på dansk. Eksempler på dokumentation og generelle produktbeskrivelser kan dog vedlægges på engelsk.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk