Fakta om udbudet
Udbyder
Holbæk Kommune
Leveringsaftale SKI Rammeaftale 02.19 ASP/Cloud
Holbæk Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189447
Kanalstræde 2
Holbæk
4300
Danmark
Kontaktperson: Heidi Feldborg
Telefon: +45 72361239
E-mail: heben@holb.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.holbaek.dk
Del II: Genstand
Leveringsaftale SKI Rammeaftale 02.19 ASP/Cloud.
Den tidligere bekendtgørelse dato 21.9.2017 med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed — leveringsaftale SKI 02.19 ASP/Cloud -omfattende it system til arbejdsmarkedet annulleres.
Holbæk.
IT system til arbejdsmarkedsområdet.
Der indgås ikke leveringsaftale på baggrund af tidligere »Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed dato 21.9.2017«. Bekendtgørelsen annulleres hermed pga. en forkert version af SKI's evalueringsark er blevet anvendt ved tildelingen ved en fejl. Der foretages efterfølgende en ny bekendtgørelse og tildeling på baggrund af den korrekte version af SKI's evalueringsark.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Direkte tildeling på SKI Rammeaftale 02.19 er ikke omfattet af direktivet og kan tildeles på grundlag af rammeaftalens bestemmelser og objektive kriterier der er fastsat i udbudsmaterialet.
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Der indgås ikke leveringsaftale på baggrund af tidligere »Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed 2017/S 181-371220 dato 21.9.2017«. Bekendtgørelsen annulleres hermed pga. forkert version af SKI's evalueringsark er ved en fejl blevet anvendt ved tildelingen. Der foretages efterfølgende en ny bekendtgørelse og tildeling på baggrund af den korrekte version af SKI's evalueringsark.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7, hvori der står:
”§ 7. Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets Direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk