Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/74159229.aspx
Udbyder
Hjørring Kommune
Vindere
Udbud af nødkaldeapparater til borgere i eget hjem
(09.03.2018)
Tunstall A/S
Niels Bohrs Vej 42, Stilling
8660 Skanderborg
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 07-11-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 14-11-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 07-11-2017
Time: 12:10
Læses:
Dato: 14-11-2017
Time: 12:10
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 14-11-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 22-11-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 14-11-2017
Time: 12:10
Læses:
Dato: 22-11-2017
Time: 12:10
Udbud af nødkaldeapparater til borgere i eget hjem
Hjørring Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189382
Springvandspladsen 5
Hjørring
9800
Danmark
Kontaktperson: Karina Nørgaard Sørensen
Telefon: +45 72333218
E-mail: kns@hjoerring.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74159229.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjoerring.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74159229.aspx
Del II: Genstand
Udbud af nødkaldeapparater til borgere i eget hjem.
Udbuddet vedrører levering af nødkaldeapparater til borgere i eget hjem til Hjørring Kommune.
Leverancen skal i hovedtræk bestå af følgende:
— -GSM/IP nødkaldsapparater, der kan kommunikere fejlfrit med HJK's vagtcentral (Falck vagtcentral), uden at der skal foretages ændringer på denne.
— -Mulighed for duplex tale (tovejskommunikation) med automatisk afløft hos borger.
Udbuddet vedrører indkøb af nødkaldeapparater til ca. 800 hjemmeboende borgere, der er visiteret til nødkald.
Leverancen omfatter levering af stationære GSM/IP nødkaldsapparater samt kropsbårne alarmsendere til Hjørring Kommune.
Ordregiver forventer desuden at aftage diverse reservedele og ekstra enheder, der kan understøtte driftssikkerheden og kvaliteten i opgaveløsningen.
12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk