Fakta om udbudet
Udbyder
Slagelse Kommune
Vindere
(14.09.2017)
Schultz
Annexstræde 5
2500 Valby
Leveringsaftale indgået iht SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-Saas Services
Slagelse Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29188505
Rådhuspladsen 11
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Peter Bjørn Thomsen
Telefon: +45 51682288
E-mail: petth@slagelse.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://slagelse.dk
Del II: Genstand
Leveringsaftale indgået iht SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-Saas Services.
Leveringsaftale agtes indgået iht SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-Saas services. Leveringsaftalen omfatter levering, implementering, support og drift af løsning til Slagelse Kommunes Center for Arbejdsmarked og Integration.
Levering af løsning for medarbejdere i Center for Arbejdsmarked og Integration. Herunder implementering af løsningen, efterfølgende support og drift.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Leveringsaftalen er indgået iht. de i Rammeaftalen 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services angivne retningslinier.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
89634814
Annexstræde 5
Valby
2500
Danmark
NUTS-kode: DK021
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort .Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk.1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk