Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=192425&B=DTU
Udbyder
Danmarks Tekniske Universitet — DTU
Opdateringer
II.2.7
I stedet for:
126.
Læses:
216.
Yderligere oplysninger
Systemets løbetid i måneder er forkert angivet i udbudsbekendtgørelsen.
Dynamisk indkøbssystem til indkøb af WAN-forbindelser
Danmarks Tekniske Universitet — DTU
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
30060946
Anker Engelunds Vej 1
Kongens Lyngby
2800
Danmark
Kontaktperson: Louise Overgaard
Telefon: +45 45251063
E-mail: louco@adm.dtu.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dtu.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/165863
Del II: Genstand
Dynamisk indkøbssystem til indkøb af WAN-forbindelser.
Ordregiver ønsker, at etablere et dynamisk indkøbssystem til indkøb WAN-forbindelser (hhv. sort fiber, datatransmissionskapacitet og housing) til den fortsatte udbygning af forskningsnettet samt til erstatning for udvalgte eksisterende forbindelser.
Forskningsnettet er et landsdækkende højhastighedsnetværk, der forbinder universiteter og forskningsenheder i Danmark. Forskningsnettet stiller ligeledes netværk til rådighed for en række offentlige institutioner.
Der etableres et dynamisk indkøbssystem for sikre, at Ordregiver løbende kan købe WAN-forbindelser jf. nedenfor, når behovet opstår. WAN forbindelser består, i nærværende udbud, af følgende ydelser:
— Sort fiber
— Datatransmissionskapacitet
— Housing.
Der er således behov for at kunne indgå leveranceaftaler for enten 1 eller flere af de ovenstående ydelser.
En Ansøger skal således ikke kunne levere samtlige ydelser under betegnelsen »WAN-forbindelser« for at blive optaget på systemet, men alene en af ydelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal oplyse den samlede årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og godkendte regnskabsår.
Minimumsniveauet for egnethed er en samlet årsomsætning på 10 000 000 DKK beregnet som et gennemsnit af de seneste 3 regnskabsår.
Ansøger skal angive referencer for sammenlignelige kontrakter (hhv. sort fiber og/eller datatransmissionskapacitet og/eller housing).
Minimumsniveauet for egnethed er to (2) referencer pr. ydelse, og referencer må højst være 3 år gamle.
Ydelserne i referencerne skal være sammenlignelige med 1 eller flere af de efterspurgte ydelser (hhv. sort fiber, datatransmissionskapacitet eller housing) i nærværende udbud jf. beskrivelserne af de enkelte ydelser i Bilag 1. Såfremt der bydes ind med 2 eller alle de udbudte ydelser, skal der leveres to (2) referencer pr. ydelse. 1 reference kan indeholde to (2) eller alle de omhandlede ydelser.
Ydelserne skal være leveret i Danmark og hver kontrakt skal have en samlet værdi på minimum 100 000 DKK eksklusiv moms.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Spørgsmål vil tidligst blive besvaret i uge 35.
Nævnenes hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage over prækvalifikation:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af en kontrakt:
Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1.
Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud):
Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2.
Klage over tildeling af en rammeaftale:
Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Klage over direkte tildeling:
Klage over, at ordregiver i strid med udbudsloven har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten direkte, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3.
Klage over offentlige indkøb under tærskelværdien:
Klage over overtrædelser af indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiver har besluttet at indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse; og 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 4, nr. 1 og 2. Klage over prækvalifikation for indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 5.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk