Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Liaison XL
(15.07.2017)
Diasorin
Dublin
Liaison X med reagenser
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Michael Thelander
Telefon: +45 38665823
E-mail: michael.thelander@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
Liaison X med reagenser.
Liaison x med dertilhørende 25(OH) vitamin D reagenser.
Rigshospitalet.
Liaison X med dertilhørende reagenser til 25(OH) D-vitamin.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
Manglende konkurrence af tekniske årsager.
Analysering af 25(OH) vitamin D. Følgende 3 krav skal være opfyldt:
1) Der skal være høj præcision på målingerne (=lav variation på gentagne bestemmelser).
2) Korrektheden skal være høj bedømt ved måling af certificeret referencemateriale. Her tænkes specifikt på NIST standard 972a, som specifikt er beregnet til dette.
3) Metoden skal referere til tidligere litteratur indenfor D-vitaminfeltet, således at målingerne kan sammenlignes specifikt med de allerede etablerede grænser/cut-off værdier for D-vitaminmangel.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Liaison XL
Dublin
Irland
NUTS-kode: IE0
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig medindgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://wwwkfst.dk