Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddansk Universitet
Vindere
(15.12.2017)
Zebon ApS
Nordre Strandvej 119F
3150 Hellebæk
EU-udbud Rejseafregningssystem
Syddansk Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29283958
Campusvej 55
Odense M
5230
Danmark
Kontaktperson: Caroline Olesen
Telefon: +45 65504691
E-mail: caol@sdu.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/71068421.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/71068421.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud Rejseafregningssystem.
Udbuddet vedrører indkøb af rejseafregningssystem til understøttelse af de administrative arbejdsgang forbundet med afregning af tjenesterejser og rejseudgifter.
Udbuddet vedrører indkøb af rejseafregningssystem til understøttelse af de administrative arbejdsgang forbundet med afregning af tjenesterejser og rejseudgifter, herunder kørsel og betalinger med SDU's kreditkort.
Der efterspørges en løsning som:
— Er et etableret, moderne standardsystem, der løbende vedligeholdes og udvikles i takt med standarder og best practice på markedet
— Understøtter et nemt og dokumenterbart kontrol- og godkendelsesflow
— Er webbaseret og kan tilgås af smartphones og tablets
— Integreres med en række interne og eksterne systemer hos SDU.
Kontrakten kan forlænges 4 x 12 måneder.
Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år. Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har lest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud dette kan f.eks. være i forhold til institutionstype, antal brugere, antal transaktioner mv.
Konvertering af data fra eksisterende system til nyt system.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk