Del II: Genstand
II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Indkøb af generelt stort laboratorieudstyr gennem dynamisk indkøbssystem.
Sagsnr.: 043-0259/17-7000
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
38000000
II.1.3)
Kontrakttype
Varer
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Københavns Universitet ønsker at anvende dynamisk indkøbssystem »www.pidis.dk« til at indkøbe generelt stort laboratorieudstyr. Produktkategorierne i nærværende udbud er; centrifuger, inkubatorer, cryoanlæg, PCR og QPCR maskiner og mikroskoper.
II.1.5)
Anslået samlet værdi
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Indkøb af inkubatorer gennem dynamisk indkøbssystem
Delkontraktnr.: 1
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Indkøb af inkubatorer gennem dynamisk indkøbssystem. Heri indgår Co2 inkubatorer,
varmeskabe og rystein-kubatorer inkl. diverse tilbehør.
II.2.5)
Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Pris - Vægtning: 45-55
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2017
Slut: 02/09/2047
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9)
Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via www.pidis.dk — herfra skal tilbudsgiverne trykke på »bliv tilbudsgiver«, vælge »Københavns Universitet« og trykke sig videre derfra.
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Indkøb af centrifuger gennem dynamisk indkøbssystem
Delkontraktnr.: 2
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Indkøb af centrifuger, ultracentrifuger, rotorer og diverse tilbehør gennem dynamisk indkøbssystem.
II.2.5)
Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Pris - Vægtning: 45-55
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2017
Slut: 02/09/2047
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9)
Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via www.pidis.dk — herfra skal tilbudsgiverne trykke på »bliv tilbudsgiver«, vælge »Københavns Universitet« og trykke sig videre derfra.
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Indkøb af cryoanlæg gennem dynamisk indkøbssystem
Delkontraktnr.: 3
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Udbuddet vedrører aftale om indkøb af cryoanlæg inkl. diverse tilbehør gennem dynamisk indkøbssystem.
II.2.5)
Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Pris - Vægtning: 45-55
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2017
Slut: 02/09/2047
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9)
Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via www.pidis.dk — herfra skal tilbudsgiverne trykke på »bliv tilbudsgiver«, vælge »Københavns Universitet« og trykke sig videre derfra.
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Indkøb af mikroskoper gennem dynamisk indkøbssystem
Delkontraktnr.: 4
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Indkøb af mikroskoper inkl. diverse tilbehør gennem dynamisk indkøbssystem.
II.2.5)
Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Pris - Vægtning: 45-55
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2017
Slut: 02/09/2047
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9)
Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via www.pidis.dk — herfra skal tilbudsgiverne trykke på »bliv tilbudsgiver«, vælge »Københavns Universitet« og trykke sig videre derfra.
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Indkøb af PCR maskiner gennem dynamisk indkøbssystem
Delkontraktnr.: 5
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Indkøb af PCR maskiner inkl. diverse tilbehør gennem dynamisk indkøbssystem.
II.2.5)
Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Pris - Vægtning: 45-55
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2017
Slut: 02/09/2047
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9)
Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via www.pidis.dk — herfra skal tilbudsgiverne trykke på »bliv tilbudsgiver«, vælge »Københavns Universitet« og trykke sig videre derfra.
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Indkøb af QPCR maskiner gennem dynamisk indkøbssystem
Delkontraktnr.: 6
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
38430000
38510000
38950000
42513100
42931000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Indkøb af QPCR maskiner inkl. diverse tilbehør gennem dynamisk indkøbssystem.
II.2.5)
Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35-45
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5-20
Pris - Vægtning: 45-55
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2017
Slut: 02/09/2047
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9)
Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Det dynamiske indkøbssystem er åben for optag af egnede leverandører i hele systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning. For at tilgå det dynamiske indkøbssystem skal ansøger registrere sig via www.pidis.dk — herfra skal tilbudsgiverne trykke på »bliv tilbudsgiver«, vælge »Københavns Universitet« og trykke sig videre derfra.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Betingelser for deltagelse
III.1.1)
Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3)
Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.2)
Kontraktbetingelser
III.2.2)
Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3)
Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Del IV: Procedure
IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet omfatter oprettelse af et dynamisk indkøbssystem
IV.1.4)
Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/08/2017
Tidspunkt: 23:30
IV.2.3)
Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7)
Betingelser for åbning af bud