23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 108-217859
Offentliggjort
08.06.2017
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Region Midtjylland

Indkøb af vaskeriydelse


Region Midtjylland

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2017/S 095-186938)

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Janni Hadulla Nielsen
Telefon: +45 78414519
E-mail: Janni.Nielsen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: www.udbud.rm.dk

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Indkøb af vaskeriydelse.

Sagsnr.: 1-23-4-72-1-16
II.1.2) Hoved-CPV-kode
98310000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud med forhandling vedr. indkøb af vaskeriydelse til Hospitalsenheden Vest, Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Skive, Regionspsykiatrien i Vest og Midt samt Regionshuset i Viborg.

Regionsrådet besluttede i spareplanen Spar1519, at vaskeriydelsen i regionen skal konkurrenceudsættes. I første omgang udbydes de vaskeriydelser, som i dag varetages af Jysk Linnedservice A/S.

Opgaven vil være forandret, da regionen selv vil eje flere artikler end i dag, herunder regionens uniformer til hospitalspersonalet. Der vil derfor være tale om en mere blandet ydelse end hidtil. Region Midtjylland forventer, at de(n) kommende vaskerileverandør(er) indgår i et konstruktivt samarbejde med regionen om optimering af vaskeriopgaven, og at der i fællesskab arbejdes på at skabe besparelser og sikre høj kvalitet for regionens hospitaler og øvrige enheder.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/06/2017
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 095-186938

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: I.3)
I stedet for:

Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.udbud.rm.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:

Region Midtjylland

Sundhedsplanlægning, Skottenborg 26

Viborg

8800

Danmark

Kontaktperson: Niels Hove Pedersen

E-mail: niels.pedersen@stab.rm.dk

NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: www.udbud.rm.dk

Læses:

Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.udbud.rm.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:

Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik

Olof Palmes Allé 15

Aarhus N

8200

Danmark

Kontaktperson: Bodil M. Hesel

NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: www.udbud.rm.dk

Afsnit nummer: IV.1.5)
I stedet for:

Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de første bud uden at indgå forhandlinger.

Læses:
Afsnit nummer: IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 20/06/2017
Tidspunkt: 12:00
Læses:
Dato: 07/07/2017
Tidspunkt: 12:00
Afsnit nummer: IV.2.3)
I stedet for:
Dato: 30/06/2017
Læses:
Dato: 13/07/2017
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Udover at ordregiver frafalder retten til at tildele kontrakten på grundlag af de første bud, er der sket en række præciseringer i tilbudslisten, som derfor uploades i en ny version på www.udbud.rm.dk

Endvidere uploades samme sted nye versioner af kontraktbilag 2A, 2C og 2E, fil med regionalt design samt ny version af udbudsbetingelserne. For nærmere information om disse ændringer henvises til spørgsmål/svar-dokument uploadet på www.udbud.rm.dk

Bemærk, at adresse og kontaktperson for aflevering af ansøgningen er ændret.

På baggrund af ovenstående ændringer har ordregiver valgt at forlænge ansøgningsfristen. Den øvrige del af tidsplanen fastholdes.

Send til en kollega

0.032