Fakta om udbudet
Udbyder
Magistratsafdelingen for Børn og Unge
Vindere
Leveringsaftale vedrørende indkøb af standard software
(07.06.2017)
Atea A/S
Lautrupvej 6
2750 Ballerup
Leveringsaftale iht. SKI Rammeaftale 02.06 Standard software
Magistratsafdelingen for Børn og Unge
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
Grøndalsvej 2
Viby J
8260
Danmark
Kontaktperson: Niels Danstrup
Telefon: +45 29615076
E-mail: nda@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aarhus.dk
Del II: Genstand
Leveringsaftale iht. SKI Rammeaftale 02.06 Standard software.
Aarhus Kommune har til hensigt at indgå leveringsaftale iht. SKI Rammeaftale 02.06. Leveringsaftalen omfatter Aarhus Kommunes indkøb af standard software.
Se beskrivelse i punkt II.1.4).
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Aarhus Kommune har gennemført miniudbud af kommunens indkøb af standard software.
Det gennemførte miniudbud udspringer af en udbudt SKI rammeaftale (rammeaftale nr. 02.06), hvorfor det er Aarhus Kommunes vurdering, at leveringsaftalen vedrørende indkøb af standard software er en udbudt kontrakt. Aarhus Kommune har gennemført miniudbuddet og tildelingen i henhold til de i SKI rammeaftale 02.06 angivne retningslinjer for anvendelse af rammeaftalen. Aarhus Kommune agter på baggrund af den foretagne tildeling at indgå leveringsaftale med den i punkt V.2.3) angivne leverandør.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Leveringsaftale vedrørende indkøb af standard software
25511484
Lautrupvej 6
Ballerup
2750
Danmark
NUTS-kode: DK022
Del VI: Supplerende oplysninger
Opmærksomheden henledes på, at den i punkt V.2.1) angivne dato er datoen for beslutning om tildeling af leveringsaftalen. Leveringsaftalen vil først blive indgået efter udløbet af standstill-perioden.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I tilfælde, hvor ordregiver forud for kontraktindgåelsen har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, hvoraf det fremgår, at ordregiveren agter at indgå kontrakt med en bestemt virksomhed, og denne bekendtgørelse indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten, uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, og når kontrakten ikke er indgået inden udløbet af 10 kalenderdage regnet efter dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, skal klage i forbindelse med ordregivers beslutning om, at ordregiveren har til hensigt at indgå kontrakt med en bestemt virksomhed være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk