Fakta om udbudet
Udbyder
DR
Offentligt EU-udbud af rammeaftaler om tele- og datakommunikation
DR
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Jacob Løve Berger
Telefon: +45 28543652
E-mail: jcbr@dr.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
Offentligt EU-udbud af rammeaftaler om tele- og datakommunikation.
Dette udbud omhandler udbud af rammeaftaler indenfor tele og datakommunikation. Der udbydes 4 selvstændige rammeaftaler:
— Rammeaftale 1: Køb af varer og ydelser vedrørende fastnettelefoni og mobiltelefoni og -data
— Rammeaftale 2: Køb af ydelser vedrørende WAN-linjer
— Rammeaftale 3: Køb af ydelser vedrørende internet til hjemmeopkobling
— Rammeaftale 4: Køb af varer og ydelser vedrørende mobiltelefoner.
Rammeaftale 1: Køb af varer og ydelser vedrørende fastnettelefoni og mobiltelefoni og -data
Varer og ydelser vedrørende fastnettelefoni og mobiltelefoni og -data.
Rammeaftale 2: Køb af Ydelser vedrørende WAN-linjer
Kontrakten om køb af ydelser vedrørende WAN-linjer var oprindeligt en del af et samlet teleudbud, hvor DR havde udbudt fire selvstændige rammeaftaler indenfor tele- og datakommunikation. I forbindelse med dette udbud måtte DR konstatere, at DR's behov havde ændret sig med hensyn til WAN-linjer, hvorfor DR var nødsaget til at annullere udbuddet for så vidt angår WAN-linjer og genudbyde denne Kontrakt. Kontrakten er genudbudt ved udbudsbekendtgørelsen 2017/S 056-103710, senere ændret den 20.4.2017 i de Europæiske Fællesskabers Tidende ved bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger 2017/S 075-145726.
Rammeaftale 3: Køb af ydelser vedrørende internet til hjemmeopkobling
Køb af ydelser vedrørende internet til hjemmeopkobling.
Rammeaftale 4: Køb af varer og ydelser vedrørende mobiltelefoner
Køb af varer og ydelser vedrørende mobiltelefoner.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
— Rammeaftale 1 Køb af varer og ydelser vedrørende fastnettelefoni og mobiltelefoni og -data
20367997
Holmbladsgade 139
København
2300
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
— Rammeaftale 2 Køb af ydelser vedrørende WAN-linjer
Del V: Kontrakttildeling
— Rammeaftale 3 Køb af ydelser vedrørende Internet til hjemmeopkobling
20367997
Holmbladsgade 139
København S
2300
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
— Rammeaftale 4 Køb af varer og ydelser vedrørende mobiltelefoner
28860765
Silkeborgvej 14
Herning
7400
Danmark
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamiske indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens §171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlige underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i udbudsbekendtgørelsens punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Lov om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer kan hentes på www.retsinformation.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 4171500
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/