23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 105-210337
Offentliggjort
02.06.2017
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Københavns Kommune, Koncernservice

Udbud af internet og netværksforbindelser


Københavns Kommune, Koncernservice

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune, Koncernservice
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Hanne Lilleøre Jaeger
Telefon: +45 20457852
E-mail: hanne.lilleore.jaeger@ks.kk.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69580092.aspx

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af internet og netværksforbindelser.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72720000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Københavns Kommune ønsker med nærværende anskaffelse at sikre sig et fremtidssikret netværk, som er i stand til at understøtte Københavns Kommunes udvikling. Netværket skal være i stand til at understøtte »end to end« tjenester, som IP-telefoni, videokonferencer, alarmer, videoovervågning, telemedicin, videobaserede tjenester til genoptræning mm. Netværket skal også kunne understøtte en eventuel cloudbaseret sourcing af IT-systemer, på en fleksibel og standardiseret måde.

Aftalen dækker ml 500-700 forbindelser ud af den samlede volume på cirka 2 000 forbindelser i Københavns Kommune.

Den forventede årlige volume på aftalen forventes at udgøre 6-10 000 000 DKK.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72410000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører anskaffelse og drift af netværk, internet og relaterede sikkerhedsløsninger til Ordregivers lokationer.

Ordregiver efterspørger en netværksydelse til kommune datakommunikation (WAN). Løsningen omfatter et netværk, der skal forbinde kommunes decentrale lokationer med kommunes datacentre. WAN løsningen forventes at omfatte minimum 600 lokationer, primært beliggende i Storkøbenhavn og skal leveres med båndbredder fra 100 Mbit/s til 10 Gbit/s. Desuden skal tilbydes redundans på flere forbindelser. Derudover efterspørges yderligere forbindelseshastigheder der skal kunne etableres i kontraktperioden.

Den kommende Leverandør skal kunne etablere et netværk der understøtter Kundens behov.

Der er i den udbudte kontrakt mulighed for tilkøbe supplerende sikkerhedsydelser samt mulighed for at tilpasse volumen og indholdet af det samlede engagement.

Kontrakten løber 5 år med optioner på forlængelse 3*12 måneder.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Drift, vedligeholdelse og support / Vægtning: 25
Kvalitetskriterium - Navn: Tid og Implementering / Vægtning: 12
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35
Pris - Vægtning: 28
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er option i kontrakten på forlængelse på 3*12 mdr.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 053-098028
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

På grund af fejl i udbudsmaterialet, ser vi os nødsaget til at annullere udbuddet.

Det udbud vil blive genudbudt på et senere tidspunkt.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne

m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/05/2017

Send til en kollega

0.063