Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Koncernservice
Udbud af internet og netværksforbindelser
Københavns Kommune, Koncernservice
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Hanne Lilleøre Jaeger
Telefon: +45 20457852
E-mail: hanne.lilleore.jaeger@ks.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69580092.aspx
Del II: Genstand
Udbud af internet og netværksforbindelser.
Københavns Kommune ønsker med nærværende anskaffelse at sikre sig et fremtidssikret netværk, som er i stand til at understøtte Københavns Kommunes udvikling. Netværket skal være i stand til at understøtte »end to end« tjenester, som IP-telefoni, videokonferencer, alarmer, videoovervågning, telemedicin, videobaserede tjenester til genoptræning mm. Netværket skal også kunne understøtte en eventuel cloudbaseret sourcing af IT-systemer, på en fleksibel og standardiseret måde.
Aftalen dækker ml 500-700 forbindelser ud af den samlede volume på cirka 2 000 forbindelser i Københavns Kommune.
Den forventede årlige volume på aftalen forventes at udgøre 6-10 000 000 DKK.
Udbuddet vedrører anskaffelse og drift af netværk, internet og relaterede sikkerhedsløsninger til Ordregivers lokationer.
Ordregiver efterspørger en netværksydelse til kommune datakommunikation (WAN). Løsningen omfatter et netværk, der skal forbinde kommunes decentrale lokationer med kommunes datacentre. WAN løsningen forventes at omfatte minimum 600 lokationer, primært beliggende i Storkøbenhavn og skal leveres med båndbredder fra 100 Mbit/s til 10 Gbit/s. Desuden skal tilbydes redundans på flere forbindelser. Derudover efterspørges yderligere forbindelseshastigheder der skal kunne etableres i kontraktperioden.
Den kommende Leverandør skal kunne etablere et netværk der understøtter Kundens behov.
Der er i den udbudte kontrakt mulighed for tilkøbe supplerende sikkerhedsydelser samt mulighed for at tilpasse volumen og indholdet af det samlede engagement.
Kontrakten løber 5 år med optioner på forlængelse 3*12 måneder.
Der er option i kontrakten på forlængelse på 3*12 mdr.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
På grund af fejl i udbudsmaterialet, ser vi os nødsaget til at annullere udbuddet.
Det udbud vil blive genudbudt på et senere tidspunkt.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk