Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune, Service og Digitalisering
Opdateringer
WAN og internetforbindelser
Ringkøbing-Skjern Kommune, Service og Digitalisering
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Thomas Meyer Balle
Telefon: +45 28957354
E-mail: tmb@anycom.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69274205.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69274205.aspx
Del II: Genstand
WAN og internetforbindelser.
Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker med dette udbud at vælge leverandør for anskaffelse og efterfølgende drift af kommunens datanetværk, der er en yderst vigtig infrastruktur for fortsat digitalisering. Der udbydes en kontrakt med lang løbetid, hvor der over årene både er plads til at udvide på funktionalitet og ikke mindst på kapacitet.
Udbuddet omfatter WAN forbindelser til Ringkøbing-Skjern's lokationer samt internetforbindelser til brug for telemedicin, sundhed- og omsorgssapplikationer. Som obligatorisk option levering af internet trunk kapacitet samt internetforbindelser til hjemmearbejdspladser.
Udbuddet omfatter WAN til ca. 110 lokationer.
Dette udbud omfatter leverance og efterfølgende vedligehold og support på
— -WAN — lukket netværk til kommunens lokationer og få hjemmearbejdspladser for netværksteknikere (ca. 110)
— -Internetforbindelser til borgeres privatadresser til brug for telemedicinske formål med hurtig og fleksibel leveringstid
— -Internet trunk forbindelser til datacentret i Ringkøbing (som obligatorisk option)
— -Internetforbindelser til hjemmearbejdspladser (som obligatorisk option — ca. 80).
Leverancen af netværksydelserne skal ske på en måde, som er særdeles pålidelig og robust i forhold til den intensive brug og kommunens fuldstændige afhængighed af datakommunikation. Ringkøbing-Skjern Kommune stiller derfor store krav til leverandørens leverance- og serviceorganisation, og at kommunen har adgang til helpdesk, remote og on-site fejlafhjælpning indenfor de i udbudsmaterialet definerede tidsfrister.
Leverancen er opdelt i 1) hoved projektleverance på WAN, der etableres umiddelbart efter kontraktens ikrafttræden, 2) en ydelsesleverance på internetforbindelser til omsorgs-, sundheds- og telemedicinske formål, der etableres og nedtages fleksibelt i forhold til behov. Endvidere som obligatorisk option internet trunk kapacitet og en obligatorisk option på en mindre projektleverance på internetforbindelser til hjemmearbejdspladser.
2 x 24 måneder.
Som optioner efterspørges internet trunk kapacitet samt internetforbindelser til hjemmearbejdspladser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk