Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Herning Kommune
Vindere
Tablets
(14.09.2017)
Atea A/s
Lautrupvang 6
2750 Ballerup
Personalegoder til Herning Kommune 2018
Herning Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29189919
Torvet 5
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Marc Masana
Telefon: +45 96282349
E-mail: marc.masana@herning.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69695574.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69695574.aspx
Del II: Genstand
Personalegoder til Herning Kommune 2018.
Udbuddet vedrører levering af Personalegoder til Herning Kommune som bruttolønsordning.
Aftalen er delt op i 2 delaftaler, og der kan bydes på 1 eller begge delaftaler. Hver delaftale vil blive tildelt 1 leverandør.
Udbuddet omfatter:
Delaftale 1 — Smartphones Forventet antal bestilte enheder: 150-200 stk.
Delaftale 2 — Tablets Forventet antal bestilte enheder: 150-200 stk.
Ordregiver forpligter sig ikke til at aftage en bestemt mængde, da forbruget afhænger af hvor mange ansatte der ønsker at benytte aftalen.
Smartphones
Forventet antal bestilte enheder: 150-200 stk.
Der er alene tale om smartphones med abonnement.
Tablets
Forventet antal bestilte enheder: 150-200 stk.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk