Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Læsø Kommune
Vindere
WAN infrastruktur til Læsø Kommune
(28.10.2017)
Nord Energi Fibernet A/S
Ørstedsvej 2
9800 Hjørring
WAN infrastruktur til Læsø Kommune
Læsø Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Doktorvejen 2
Læsø
9940
Danmark
Kontaktperson: Mette Dalsgaard
E-mail: md@netplan.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.laesoe.dk
Hedeager 3
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Mette Dalsgaard
Telefon: +45 24759181
E-mail: md@netplan.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.netplan.dk
Del II: Genstand
WAN infrastruktur til Læsø Kommune.
Læsø Kommune efterspørger en netværksydelse til kommunens datakommunikation (WAN). Løsningen omfatter et netværk, der skal forbinde kommunens decentrale lokationer med kommunens centrale driftscenter.
Læsø Kommune.
Læsø Kommune efterspørger en netværksydelse til kommunens datakommunikation (WAN). Løsningen omfatter et netværk, der skal forbinde kommunens decentrale lokationer (administration, skoler, plejecentre, dagtilbud m. fl.) med kommunens centrale driftscenter. WAN løsningen forventes at omfatte cirka 21 lokationer indenfor kommunes geografi og skal leveres med båndbredder fra 100/100 Mbit/s til 1/1 Gbit/s, med mulighed for opgradering op til 10/10 Gbit/s.
2 gange 12 måneder.
Optioner vil blive beskrevet i udbudsmaterialet, og omfatter bl.a. internetforbindelser, opgradering af forbindelser og optionelle adresser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen krav.
I ESPD'ens Del IV.B skal udfyldes: Specifik omsætning (for de seneste 3 regnskabsår), Etablering af virksomhed (hvis relevant), Finansielle nøgletal: Soliditetsgrad (for de seneste 3 regnskabsår), og Erhvervsansvarsforsikring.
En soliditetsgrad på minimum 20 i det senest disponible regnskabsår.
I ESPD'ens Del IV.C skal udfyldes: Teknisk og faglig formåen — For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type. For referenceperioden gælder løsninger i drift indenfor de seneste 3 år, dog kan implementeringen være foretaget indenfor de seneste 5 år.
Minimum 1 relevant reference iht. den udbudte opgave beskrevet i afsnit II.2.4).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Endelig aftale er betinget af kommunalbestyrelsens godkendelse.
I forbindelse med anmodning om deltagelse i nærværende offentlige udbud, skal tilbudsgiver benytte »Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument« (ESPD) som kan hentes på udbudssiden jf. afsnit I.3). Endvidere henvises der til »Vejledning til det fælles Europæiske udbudsdokument« samme sted, for vejledning i udfyldelse af standardformularen. Tilbudsgiver skal udfylde Del II.A, Del II.B, Del III.A, Del III.B og Del III.C.
Såfremt Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet skal Del.II.C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet udfyldes, og der udfyldes et ESPD pr. enhed. Den resterende del af ESPD skal udfyldes i henhold til III.1.2) og III.1.3). Anmodning om deltagelse i nærværende udbud sker ved at oploade den udfyldte ESPD på udbudssiden jf. afsnit I.3). ESPD'en skal enten underskrives på selve formularen og/eller elektronisk via ETHICS.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk/
I henhold til Lov om nr. 492 af 12.5.2010 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. Ved klager over ikke at være udvalgt skal klagen være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, fra dagen efter afsendelse af underretning, jf. lovens § 7, stk. 1. Ved klager over udbud skal klagen være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Carl Jakobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://kfst.dk