Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
IFIRS c/o Hansenberg
Vindere
Vask og leje af beklædning og linned
(26.08.2017)
Centralvaskeriet A/S
Tønder Landevej 25
6240 Løgumkloster
Vask og leje af beklædning og linned
IFIRS c/o Hansenberg
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
55960410
Skovvangen 28
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Dorthe Jochimsen
Telefon: +45 25383779
E-mail: dmj@ifirs.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68766309.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68766309.aspx
Del II: Genstand
Vask og leje af beklædning og linned.
Køb af vask og leje af beklædning og linned.
Ordregiver ønsker tilbud på vask og leje af beklædning og linned til IFIRS medlemsskoler, samt skoler som er medlem af Skoleindkøb. Rammeaftalens omfattede produkter og ydelser fremgår af bilag 2 — tilbudslisten.
Vask og leje af beklædning og linned omfatter de af Ordregivernes afdelinger, som har behov for vask/leje. Der er primært tale om køkken- og rengøringsbeklædning, samt linned til køkkenområdet og skolehjem. Produkterne, der udbydes findes i bilag 2 tilbudslisten.
Såfremt Ordregiverne selv foretager vask på dele af deres områder, er disse områder fritaget fra rammeaftalen.
Rammeaftalen vil være gældende fra den 1.12.2017 til og med den 30.11.2020 med mulighed for, at Ordregiver kan forlænge aftalen med 1 gange 12 måneder.
Rammeaftalen vil være gældende fra den 1.12.2017 til og med den 30.11.2020 med mulighed for, at Ordregiver kan forlænge aftalen med 1 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk