Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Shared A/S
Vindere
(27.06.2017)
Saint-Gobain Distribution Denmark A/S
Park Allé 370
2605 Brøndby
Opdateringer
II.1.1)
I stedet for:
Kopi af Vandmålere.
Læses:
Vandmålere.
Kopi af Vandmålere
Shared A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
36072911
Gunnar Clausens Vej 34
Viby J
8260
Danmark
Kontaktperson: Eva Houmann Baungaard
Telefon: +45 89471404
E-mail: ehb@shared.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/67686144.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.shared.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/67686144.aspx
Del II: Genstand
Kopi af Vandmålere.
Opgaven omfatter levering af vandmålere til Aarhus Vand fra 1.4.2017. Aarhus Vand forventer årligt at aftage cirka 5 000 vandmålere.
Der ønskes tilbud på koldtvandsmålere i størrelserne Q3=2,5 — Q3=4 — Q3=10 og Q3=16. Der kan ikke tilbydes vandmålere af typen ringstempel. Målerne skal leveres med godkendelsesklasse R = min. 160. De skal være nyproducerede og leveres for vandret montering for koldt vand.
Der vil være option på forlængelse af aftalen. Ordregiver kan således forlænge aftalerne med op til 24 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk