Fakta om udbudet
Udbyder
Sund og Bælt Holding A/S
Vedligehold og udvikling af ERP-systemer
Sund og Bælt Holding A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
15694688
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk
10634970
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk
15807830
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk
31854822
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk
26019133
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk
32567967
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk
28986564
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk
Del II: Genstand
Vedligehold og udvikling af ERP-systemer.
Ordregiver ønsker at indgå aftale om vedligehold og udvikling af ordregivers ERP-systemer, som i dag består af Dynamics AX 09 med et antal tillægsmoduler, hvoraf hovedparten er specialudviklede til selskaberne. De underliggende databaser er MS SQL Server, der ligeledes indgår som en integreret del af vedligehold og udvikling.
Under punkt II.2.4) findes en nærmere beskrivelse.
Vester Søgade 10, 1601 København V og Storebæltsvej 70, 4220 Korsør.
Sund & Bælts ERP-systemer Microsoft Dynamics AX 09 indgår som helt centrale systemer for den daglige drift af en række kritiske arbejdsgange i to af Sund og Bælt Holdings datterselskaber A/S Storebælt og BroBizz A/S. Der er således meget fokus på tilgængeligheden og funktionaliteten i ERP-systemerne.
Der arbejdes løbende med udvikling og implementering af ny funktionalitet og optimering af arbejdsgange i ERP-systemerne og ved hjælp af ERP-systemerne.
Option på forlængelse af kontrakten som beskrevet i punkt II.2.7).
Yderligere oplysninger omkring udbuddet fremgår af udbudsmaterialet, der er tilgængeligt på hjemmesidenhttp://sundogbaelt.dk/udbud/
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Vedligehold og udvikling af ERP-systemer
Del VI: Supplerende oplysninger
S&B er ved at gennemgå nogle ændringer i organisationen. Disse organisationsændringer er endnu ikke fuldt ud fastlagt. Siden offentliggørelse af udbuddet den 9.2.2017, er det blevet mere og mere tydeligt, at organisationsændringerne vil få en indflydelse på kontrakten om vedligehold og udvikling af ERP-systemer. På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at vurdere, hvilket omfang den udbudte kontrakt vil have i fremtiden, dels i forhold til organiseringen af opgaver og dels i forhold til kontraktens værdi. På den baggrund er S&B nødsaget til at aflyse udbuddet.
S&B vil nu afvente de endelige beslutninger i forhold til organisationen og derefter vurdere, hvilken betydning de får for vedligehold og udvikling af ERP-systemerne. Så snart der er klarhed over dette, vil S&B udbyde opgaven på ny.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Der er ikke noget organ med ansvar for mæglingsprocedurerne i Danmark
Danmark
Frister m.m. for indgivelse af klager fremgår af lov om Klagenævnet for Udbud, lovbekendtgørelse 2.6.2016 nr. 593. Det skal i den forbindelse nævnes, at senest samtidig med en klage indgives til Klagenævnet for Udbud skal klager skriftligt underrette ordregiveren om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud. Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra den dag,hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715001
Internetadresse:www.kfst.dk