Fakta om udbudet
Udbyder
SKAT
Rammeaftale om levering af elektroniske kørebøger
SKAT
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
19552101
Østbanegade 123
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Rebecca Jensen
Telefon: +45 72389024
E-mail: Rebecca.Jensen@skat.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skat.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af elektroniske kørebøger.
Ordregiver udbyder en rammeaftale med 1 leverandør om levering af elektroniske kørebøger. Rammeaftalen har til formål at udskifte de nuværende elektroniske kørebøger med id-poletlæser i alle Ordregivers tjenestebiler med en elektronisk kørebog med berøringsfri læser. Rammeaftalen omfatter desuden løbende levering og installering af elektroniske kørebøger, når Ordregiver udskifter tjenestebiler.
Ordregiver udbyder en rammeaftale med 1 leverandør om levering af elektroniske kørebøger. Rammeaftalen har til formål at udskifte de nuværende elektroniske kørebøger med id-poletlæser i alle Ordregivers tjenestebiler med en elektronisk kørebog med berøringsfri læser. Rammeaftalen omfatter desuden løbende levering og installering af elektroniske kørebøger, når Ordregiver udskifter tjenestebiler.
Ordregiver kan som option vælge at forlænge aftalen med yderligere 2 gange 1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af elektroniske kørebøger
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsproceduren aflyses idet Ordregiver har konstateret mangler ved udbudsmaterialet og udbudsbekendtgørelsen.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 3529100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk