Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aarhus Universitet
Vindere
Delaftale 5 omfatter 2 forskellige typer skærme med en række standardkonfigurationer og én option
(01.06.2018)
Comm2ig A/S
Kokkedal
Delaftale 3 omfatter én type bærbare computer med formfaktor ”surface”/tablet og en række standardkonfigurationer og en række optioner
(01.06.2018)
Dustin A/S
Hornbæk
Delaftale 4 omfatter 3 forskellige bærbare computere med en række standardkonfigurationer og en række optioner.
(01.06.2018)
Atea A/S
Aarhus N
Delaftale 1 omfatter 2 forskellige stationære computere med en række standardkonfigurationer og en række optioner.
(01.06.2018)
Comm2ig A/S
Kokkedal
Delaftale 2 omfatter 2 forskellige bærbare computere med en række standardkonfigurationer og en række optioner.
(01.06.2018)
Atea A/S
Aarhus N
Opdateringer
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 28-04-2017
Time: 14:00
Læses:
Dato: 05-05-2017
Time: 14:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 05-05-2017
Time: 14:00
Læses:
Dato: 19-05-2017
Time: 14:00
Rammeaftale vedrørende indkøb af computere og skærme til Aarhus Universitet
Aarhus Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
31119103
Trøjborgvej 82-84
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Agnethe Toft Andresen
Telefon: +45 20296850
E-mail: udbud@au.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.au.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale vedrørende indkøb af computere og skærme til Aarhus Universitet.
Ordregiver ønsker at samle alle indkøb af computere på en række rammeaftaler.
Det er forventningen, at der under aftalerne samlet vil være et indkøbsbehov på 12 000 000 DKK årligt resulterende i et forventet indkøb af ca. 2 500 computerenheder og ca. 500 skærme årligt.
Den endelige mængde indkøb er dog afhængig af en række forhold herunder konkrete behov, udstyr der kræver udskiftning samt de bevillinger, der gives i rammeaftalens løbetid.
Grundet den betydelige volumen forventer Ordregiver at kunne opnå fordelagtige vilkår.
Det er Ordregivers ønske med de kommende rammeaftaler at sikre medarbejderne på Aarhus Universitet mulighed for indkøb af it-udstyr af høj kvalitet samt understøtte en effektiv drift og administration.
Ordregiver ønsker at effektivisere indkøbet samt sikre en solid og sammenhængende levering af klient it-udstyr. Ordregiver forventer i samarbejde med de kommende rammeaftaleindehavere at indgå i et smidigt og effektivt systemunderstøttet samarbejde.
Delaftale 1 omfatter 2 forskellige stationære computere med en række standardkonfigurationer og en række optioner.
Delaftale 1 omfatter 2 forskellige stationære computere med en række standardkonfigurationer og en række optioner.
Mulighed for forlængelse 2 gange 12 måneder.
Optioner på forlængelse I 2 gange 12 måneder
Øvrige optioner er beskrevet I Ubudsbetingelser, Bilag 1 — Kravspecifikation.
Delaftale 2 omfatter 2 forskellige bærbare computere med en række standardkonfigurationer og en række optioner.
Delaftale 2 omfatter 2 forskellige bærbare computere med en række standardkonfigurationer og en række optioner.
Mulighed for forlængelse 2 gange 12 måneder.
Optioner på forlængelse I 2 gange 12 måneder
Øvrige optioner er beskrevet I Ubudsbetingelser, Bilag 2 — Kravspecifikation.
Delaftale 3 omfatter 1 type bærbare computer med formfaktor »surface«/tablet og en række standardkonfigurationer og en række optioner
Delaftale 3 omfatter 1 type bærbare computer med formfaktor »surface«/tablet og en række standardkonfigurationer og en række optioner.
Mulighed for forlængelse 2 gange 12 måneder.
Optioner på forlængelse I 2 gange 12 måneder
Øvrige optioner er beskrevet I Ubudsbetingelser, Bilag 3 — Kravspecifikation.
Delaftale 4 omfatter 3 forskellige bærbare computere med en række standardkonfigurationer og en række optioner.
Delaftale 4 omfatter 3 forskellige bærbare computere med en række standardkonfigurationer og en række optioner.
Mulighed for forlængelse 2 gange 12 måneder.
Optioner på forlængelse I 2 gange 12 måneder
Øvrige optioner er beskrevet I Ubudsbetingelser, Bilag 4 — Kravspecifikation.
Delaftale 5 omfatter 2 forskellige typer skærme med en række standardkonfigurationer og én option
Delaftale 5 omfatter 2 forskellige typer skærme med en række standardkonfigurationer og én option.
Mulighed for forlængelse 2 gange 12 måneder.
Optioner på forlængelse I 2 gange 12 måneder
Øvrige optioner er beskrevet I Ubudsbetingelser, Bilag 5 — Kravspecifikation.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Klagevejledning: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Klagefrister
— Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
— Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
— Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
— Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 4171500
E-mail: kfst@kfst.dk