23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
28.04.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Silkeborg Kommune

Digital Beskæftigelsesløsning


Silkeborg Kommune

271621-2025 - Planlægning
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Digital Beskæftigelsesløsning
OJ S 82/2025 28/04/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Silkeborg Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Digital Beskæftigelsesløsning
Beskrivelse Ordregiver ønsker at gå dialog med leverandører, der kan levere følgende til Beskæftigelsesafdelingen i Silkeborg Kommune (frist onsdag 14. maj 2025): En digital løsning, der kan understøtte borgerne i deres jobsøgning og/eller hjælpe borgerne tættere på arbejdsmarkedet. Softwaren ønskes anskaffet som lejebaseret og som cloudløsning. Produktet skal gøre det nemt for borgerne at oprette og arbejde med cv'er og ansøgninger Produktet skal indeholde et inspirationsunivers, der kan understøtte borgerne i jobsøgningen eller til at komme et skridt nærmere arbejdsmarkedet. Det kan fx være i form af læringsmateriale, der kan inspirere eller hjælpe borgerne på vej Produktet skal have en adgang til en webbaseret medarbejderportal. Og medarbejderne skal kunne tildele borgerne relevante målgruppeforløb Det skal være muligt for borgerne at løbende sparring og feedback på deres eget udarbejdede materiale via produktet Fra medarbejdersiden skal det være nemt at konfigurere opsætningen af inspirationsuniverset, så medarbejderne let kan søge relevant materiale frem og distribuere dette til borgerne Det er ønskeligt at medarbejderne fra deres brugergrænseflade i produktet, kan få vist borgernes brugergrænseflade Produktet skal være brugervenligt, have sprogversionering og opfylde gældende regler for webtilgængelighed. Det er ønskeligt at platformen fungerer lige godt på både pc, tablet og smartphone (responsive design) Det skal være muligt at udtage retvisende statistisk data fra løsningen - gerne CSV-filer udstillet på en SFTP-server. Produktet skal kunne stille et overblik over relevant data til rådighed, eventuelt udstillet gennem en BI-funktionalitet, så der nemt kan udføres controlling. Som minimum vil vi gerne kunne se brugsfrekvens over tid, hvem der bruger både borger og medarbejderside Produktet skal tilbyde AI-features, der kan hjælpe borgerne i deres jobsøgning. Disse AI-features skal være i overensstemmelse med de gældende regler fra AI-forordningen Produktet skal kunne håndtere single sign on medarbejdere og være kompatibel med Azure AD eller den til enhver tid gældende AD-løsning i kommunen Produktet skal kunne håndtere MitId-integration for borgere Produktet skal udstille et REST API, der kan understøtte fremsøgning og brugeroprettelse via fagsystemer, der anvendes af Silkeborg Kommune (det kunne fx være Fasit) Produktet skal have et uddannelsesmiljø, der er adskilt fra produktionsmiljøet Der skal være fuld logning, herunder at brugerlogning gemmes i 6 måneder, hvorefter det slettes. Produktet skal understøtte de fælleskommunale IT-standarder. Produktet skal have et administrationsmodul, hvorfra det er muligt at tildele forskellige roller og rettigheder.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Søvej 1    
By Silkeborg
Postnummer 8600
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
3. Del
3.1.
Teknisk ID for delen PAR-0000
Titel Digital Beskæftigelsesløsning
Beskrivelse Ordregiver ønsker at gå dialog med leverandører, der kan levere følgende til Beskæftigelsesafdelingen i Silkeborg Kommune (frist onsdag 14. maj 2025): En digital løsning, der kan understøtte borgerne i deres jobsøgning og/eller hjælpe borgerne tættere på arbejdsmarkedet. Softwaren ønskes anskaffet som lejebaseret og som cloudløsning. Produktet skal gøre det nemt for borgerne at oprette og arbejde med cv'er og ansøgninger Produktet skal indeholde et inspirationsunivers, der kan understøtte borgerne i jobsøgningen eller til at komme et skridt nærmere arbejdsmarkedet. Det kan fx være i form af læringsmateriale, der kan inspirere eller hjælpe borgerne på vej Produktet skal have en adgang til en webbaseret medarbejderportal. Og medarbejderne skal kunne tildele borgerne relevante målgruppeforløb Det skal være muligt for borgerne at løbende sparring og feedback på deres eget udarbejdede materiale via produktet Fra medarbejdersiden skal det være nemt at konfigurere opsætningen af inspirationsuniverset, så medarbejderne let kan søge relevant materiale frem og distribuere dette til borgerne Det er ønskeligt at medarbejderne fra deres brugergrænseflade i produktet, kan få vist borgernes brugergrænseflade Produktet skal være brugervenligt, have sprogversionering og opfylde gældende regler for webtilgængelighed. Det er ønskeligt at platformen fungerer lige godt på både pc, tablet og smartphone (responsive design) Det skal være muligt at udtage retvisende statistisk data fra løsningen - gerne CSV-filer udstillet på en SFTP-server. Produktet skal kunne stille et overblik over relevant data til rådighed, eventuelt udstillet gennem en BI-funktionalitet, så der nemt kan udføres controlling. Som minimum vil vi gerne kunne se brugsfrekvens over tid, hvem der bruger både borger og medarbejderside Produktet skal tilbyde AI-features, der kan hjælpe borgerne i deres jobsøgning. Disse AI-features skal være i overensstemmelse med de gældende regler fra AI-forordningen Produktet skal kunne håndtere single sign on medarbejdere og være kompatibel med Azure AD eller den til enhver tid gældende AD-løsning i kommunen Produktet skal kunne håndtere MitId-integration for borgere Produktet skal udstille et REST API, der kan understøtte fremsøgning og brugeroprettelse via fagsystemer, der anvendes af Silkeborg Kommune (det kunne fx være Fasit) Produktet skal have et uddannelsesmiljø, der er adskilt fra produktionsmiljøet Der skal være fuld logning, herunder at brugerlogning gemmes i 6 måneder, hvorefter det slettes. Produktet skal understøtte de fælleskommunale IT-standarder. Produktet skal have et administrationsmodul, hvorfra det er muligt at tildele forskellige roller og rettigheder.
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
3.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Søvej 1    
By Silkeborg
Postnummer 8600
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
3.1.3.
Varighed
Varighed 4   År
3.1.5.
Generelle oplysninger
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
3.1.6.
Udbudsdokumenter
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Silkeborg Kommune
Registreringsnummer 29 18 96 41
Postadresse Søvej 1
By Silkeborg
Postnummer 8600
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Peter Holm Andreasen (31454)
Telefon 89701648
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID df857ed8-905a-421b-b213-da3b870a873f   -   01
Formulartype Planlægning
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype 4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 25/04/2025   08:38:42 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 25/04/2025   09:06:18 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 271621-2025
EUT-S-nummer 82/2025
Offentliggørelsesdato 28/04/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure 01/07/2025

Send til en kollega

0.032