Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune, Koncernservice
Vindere
Udbud af adgangssystem til svømmehaller
(01.09.2017)
CompuSoft A/S
Sunekær 9
5471 Søndersø
Udbud af adgangssystem til svømmehaller
Københavns Kommune, Koncernservice
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Hanne Lilleøre Jaeger
Telefon: +45 20457852
E-mail: hanne.lilleore.jaeger@ks.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/66592959.aspx
Del II: Genstand
Udbud af adgangssystem til svømmehaller.
Københavns kommune ønsker med nærværende udbud at indkøbe et billetadministrationssystem (programmel) samt tilhørende udstyr i form af bl.a. betalingsterminaler, automater til billetudstedelse og mobile armbåndsskannere. Dertil support og vedligeholdelse som defineret i kontraktmaterialet.
Optioner på yderligere installationer, flapgates/låger, stationære armbåndsskannere, elektroniske dørlåse samt kontantbetaling i automat skal desuden kunne tilkøbes af Kunden hvis/når det skønnes nødvendigt.
Løsningen skal kunne varetage de bagvedliggende processer til konfiguration og administration af produktkatalog, prisstruktur og brugerprofiler etc. Løsningen skal endvidere tilbyde en attraktiv og intuitiv brugergrænseflade til styring af brugerprofiler, køb, billetudstedelse, tilmelding/afmelding, validering, historik etc. for såvel administrative medarbejdere som kunder i systemet.
Det skal være muligt at købe billetter med Dankort, udvalgte internationale kreditkort og Mobile Pay på nettet og i svømmehallen. Der er dog en option på mulighed for kontantbetaling i automat.
Der skal kunne opnås gyldig adgang til svømmehallen ved udlevering af engangsarmbånd i forskellige farver, som er allergivenlige, gennemtestede i svømmehalsmiljøer og modstandsdygtige overfor klor, fugtige omgivelser, brug og slid i svømmehaller etc. Armbåndene købes og udleveres i et selvbetjeningsmiljø i overensstemmelse med prisstrukturen for Københavns Kommune svømmeanlæg.
Løsningen skal være adgangsgivende for såvel enkeltbesøgende, klippekortgæster og periodekortindehavere, herunder diverse rabatordninger. Herudover skal løsningen kunne håndtere adgang til varmtvandsbassin, kurbad, saunagus, babysvømning samt adgang og registrering af hold, foreninger, skoleklasser o.l.
Der vil ikke være mulighed for personalebetjent billetsalg i de eksisterende skranker udover i en kortere overgangsperiode. Der forefindes et lokale med det nødvendige udstyr til administrative opgaver og ad hoc-betjening af kunderne.
Personalet vil desuden i nødvendigt omfang skulle tilbyde hjælp til selvhjælp ifm. kunders billetkøb og administration i selvbetjeningsmiljøet.
Kontrakten kan forlænges 1 * 2 år.
Er der flere ansøgere end 5, som ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, og som opfylder minimumskravene til egnethed, vil Ordregiver ved udvælgelsen af ansøgere, som vil blive opfordret til at afgive tilbud, lægge vægt på oplysningerne om ansøgers tekniske og faglige formåen.
Der vil i den forbindelse lægges særlig vægt på i hvor høj en grad referencerne indeholder:
o erfaring med specialudviklinger og specialintegrationen inden for kontraktens genstand
o erfaring med leverancer inden for kontraktens genstand til svømmehaller, kur- og spabade og lign.
o erfaring med leverancer inden for kontraktens genstand hvor der også er leveret en supportfunktion.
Optioner på yderligere installationer, flapgates/låger, stationære armbåndsskannere, elektroniske dørlåse samt kontantbetaling i automat skal desuden kunne tilkøbes af Kunden hvis/når det skønnes nødvendigt.
Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal på Ordregivers opfordring fremlægge en serviceattest, som er udstedt af Erhvervsstyrelsen, med oplysninger om:
— Udelukkelsesgrundene vedrørende straffedomme i henhold til Udbudslovens § 135, stk. 1
— Betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til Udbudslovens § 135, stk. 3
— Udelukkelsesgrunde vedrørende konkurs, insolvens- eller likvidationsbehandling i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
— Betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til Udbudslovens 137, stk. 1 nr. 7
Tilbudsgiver skal endvidere fremlægge dokumentation for, at der ikke er grundlag for udelukkelse efter udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3, i form af:
— Tro og love-erklæring vedrørende dom eller lignende for overtrædelse af gældende skattelovgivning.
Tilbudsgiver skal på Ordregiver opfordring fremlægge:
— En erklæring fra Tilbudsgivers pengeinstitut om Tilbudsgivers egenkapital i de seneste 3 disponible regnskabsår.
— Ansøger skal have en positiv egenkapital i de seneste 3 disponible regnskabsår.
— Ansøger skal have præsteret minimum 3 leveringer af tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand.
Tilbudsgiver skal i ESPD'et eller som særskilt bilag hertil dokumentere sin tekniske og faglige formåen ved fremlæggelse af:
— En liste over de betydeligste leveringer af tjenesteydelser i lighed med kontraktens genstand, der er udført inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter og den offentlige eller private modtager.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Det skal bemærkes, at der er ansøgningsfrist for prækvalifikation d. 20.4.2017 kl. 12. Ordregiver vil invitere 5 tilbudsgivere til at afgive bud på opgaven.
Vær opmærksom på at en ansøgning om prækval skal bestå af et udfyldt espd i Mercell samt hvis ansøger er et konsortium eller støtter sig på underleverandørers egnethed, skal der vedlægges særskilt udfyldt espd for disse. Det særskilte espd findes i Mercell sammen med det øvrige udbudsmateriale.
Derudover skal det fremhæves, at de prækvalificerede ansøgere har mulighed for at deltage i en besigtigelse af de 2 svømmehaller, der er omfattet af fase 1. Besigtigelsen vil finde sted d. 4 maj. Det vil ikke være muligt at besigtige svømmehallerne på en anden dag end d 4 maj.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. som senest ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af
udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk