23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.04.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Fællesindkøb Midt

Software til kørselsplanlægning og ruteoptimering


Fællesindkøb Midt

268292-2025 - Planlægning
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Software til kørselsplanlægning og ruteoptimering
OJ S 81/2025 25/04/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fællesindkøb Midt
E-mail hbaj@fikm.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Horsens Kommune
E-mail hbaj@fikm.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Software til kørselsplanlægning og ruteoptimering
Beskrivelse Horsens Kommune fremsender hermed foreløbigt udkast til udbudsmateriale i høring som forberedelse af udbud af software til kørselsplanlægning og ruteoptimering. Der kan kommenteres på alle de fremsendte dokumenter, men Horsens Kommune er særligt interesseret i at få tilbagemeldinger på kravspecifikationen, tilbudslisten, tildelingskriterierne og tidsplanen. Ved afgivelse af høringssvar bedes dokumentet "Skabelon til høringssvar" benyttes. Udbuddet vedrører indkøb af software til kørselsplanlægning og ruteoptimering af specialkørsel til ordregivers kørselskontor. Systemet skal benyttes til at administrere ordregivers faste kørsel. Fast kørsel er kørsel til kommunens aktivitetscentre, specialskoler/-klasser og specialinstitutioner. Næsten al fast kørsel foregår som samkørsel. Kørslen koordineres og planlægges af ordregivers kørselskontor. Systemet skal favne hele processen fra bevilling og bestilling til opfølgning på omkostningen ved gennemført kørsel via integration til kørselsleverandørernes systemer (SUTI snitflade) og skal derved kunne give et samlet overblik på tværs af ordregivers personbefordringsordninger.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
3. Del
3.1.
Teknisk ID for delen PAR-0000
Titel Software til kørselsplanlægning og ruteoptimering
Beskrivelse Horsens Kommune fremsender hermed foreløbigt udkast til udbudsmateriale i høring som forberedelse af udbud af software til kørselsplanlægning og ruteoptimering. Der kan kommenteres på alle de fremsendte dokumenter, men Horsens Kommune er særligt interesseret i at få tilbagemeldinger på kravspecifikationen, tilbudslisten, tildelingskriterierne og tidsplanen. Ved afgivelse af høringssvar bedes dokumentet "Skabelon til høringssvar" benyttes. Udbuddet vedrører indkøb af software til kørselsplanlægning og ruteoptimering af specialkørsel til ordregivers kørselskontor. Systemet skal benyttes til at administrere ordregivers faste kørsel. Fast kørsel er kørsel til kommunens aktivitetscentre, specialskoler/-klasser og specialinstitutioner. Næsten al fast kørsel foregår som samkørsel. Kørslen koordineres og planlægges af ordregivers kørselskontor. Systemet skal favne hele processen fra bevilling og bestilling til opfølgning på omkostningen ved gennemført kørsel via integration til kørselsleverandørernes systemer (SUTI snitflade) og skal derved kunne give et samlet overblik på tværs af ordregivers personbefordringsordninger.
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
3.1.2.
Udførelsessted
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
3.1.5.
Generelle oplysninger
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
3.1.6.
Udbudsdokumenter
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Fællesindkøb Midt
Registreringsnummer ORG-null
Postadresse Chr M Østergaards Vej 4
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Heidi Backmann Jensen
E-mail hbaj@fikm.dk
Telefon 76292025
Internetadresse https://fikm.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Horsens Kommune
Registreringsnummer 29 18 98 89
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail hbaj@fikm.dk
Telefon 76292025
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID bf68e5a6-ff4b-4f8f-b57b-61943d0c86a3   -   01
Formulartype Planlægning
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype 4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 24/04/2025   09:14:21 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 24/04/2025   09:19:14 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 268292-2025
EUT-S-nummer 81/2025
Offentliggørelsesdato 25/04/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure 04/06/2025

Send til en kollega

0.047