1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Hvidovre Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af Pladsanvisningssystem for Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre & Hvidovre
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Identifikator for proceduren
:
ac7876f6-5395-422a-be53-1432e24c43ec
Tidligere bekendtgørelse
:
d7874717-50b8-48d7-a4fe-a68da66dc18b-01
Intern ID
:
25/2825
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48517000
It-programpakke,
48920000
Programpakker til kontorautomation
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
25 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Solrød
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID
:
2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48517000
It-programpakke,
48920000
Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse
:
”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
70,00
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evaluerings- model ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Ishøj
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID
:
3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48517000
It-programpakke,
48920000
Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse
:
”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
70,00
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Høje-Taastrup
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID
:
4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48517000
It-programpakke,
48920000
Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse
:
”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
70,00
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til klagenævnet for udbud.
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Rødovre
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID
:
5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48517000
It-programpakke,
48920000
Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse
:
”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
70,00
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Hvidovre
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID
:
6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48517000
It-programpakke,
48920000
Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse
:
”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
70,00
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til klagenævnet for udbud.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
35 000 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
KMD A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Solrød - KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
6 200 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Solrød - KMD A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
28/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
6 200 000,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
6 200 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
KMD A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Ishøj - KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
6 112 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Ishøj - KMD A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
28/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
KMD A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Høje-Taastrup - KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
11 000 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Høje-Taastrup - KMD A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
28/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
KMD A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rødovre - KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0004
Værdien af tilbuddet
:
9 000 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rødovre - KMD A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
28/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
KMD A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Hvidovre - KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Værdien af tilbuddet
:
10 800 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Hvidovre - KMD A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
28/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Hvidovre Kommune
Registreringsnummer
:
55606617
Postadresse
:
Hvidovrevej 278
By
:
Hvidovre
Postnummer
:
2650
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Daniel Bang Christensen
Telefon
:
+45 36393639
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 35291000
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
KMD A/S
Registreringsnummer
:
DK26911745
Postadresse
:
Lautrupparken 40-42
By
:
Ballerup
Postnummer
:
2750
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 44602018
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004, LOT-0005
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
8878aae7-37e0-4e83-a6b8-095d94b299e0
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
23/04/2025
08:41:05 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
23/04/2025
09:00:47 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
266032-2025
EUT-S-nummer
:
80/2025
Offentliggørelsesdato
:
24/04/2025