23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
24.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Hvidovre Kommune

Udbud af Pladsanvisningssystem for Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre & Hvidovre


Hvidovre Kommune

266032-2025 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Udbud af Pladsanvisningssystem for Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre & Hvidovre
OJ S 80/2025 24/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Hvidovre Kommune
E-mail dcr@hvidovre.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Pladsanvisningssystem for Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre & Hvidovre
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Identifikator for proceduren ac7876f6-5395-422a-be53-1432e24c43ec
Tidligere bekendtgørelse d7874717-50b8-48d7-a4fe-a68da66dc18b-01
Intern ID 25/2825
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 25 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Solrød
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse ”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evaluerings- model ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Ishøj
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse ”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Høje-Taastrup
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse ”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til klagenævnet for udbud.
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Rødovre
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse ”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Hvidovre
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse ”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til klagenævnet for udbud.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 35 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Solrød - KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 6 200 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Solrød - KMD A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 28/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 6 200 000,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 6 200 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Ishøj - KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 6 112 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Ishøj - KMD A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 28/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Høje-Taastrup - KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 11 000 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Høje-Taastrup - KMD A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 28/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Rødovre - KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 9 000 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Rødovre - KMD A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 28/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Hvidovre - KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 10 800 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Hvidovre - KMD A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 28/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Hvidovre Kommune
Registreringsnummer 55606617
Postadresse Hvidovrevej 278
By Hvidovre
Postnummer 2650
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Daniel Bang Christensen
E-mail dcr@hvidovre.dk
Telefon +45 36393639
Internetadresse https://www.hvidovre.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0004
Officielt navn KMD A/S
Registreringsnummer DK26911745
Postadresse Lautrupparken 40-42
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail erg@kmd.dk
Telefon +45 44602018
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004, LOT-0005
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 8878aae7-37e0-4e83-a6b8-095d94b299e0   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 23/04/2025   08:41:05 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 23/04/2025   09:00:47 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 266032-2025
EUT-S-nummer 80/2025
Offentliggørelsesdato 24/04/2025

Send til en kollega

0.062