23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
23.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

02.14 It-konsulenter (DIS)


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

261017-2025 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – 02.14 It-konsulenter (DIS)
OJ S 79/2025 23/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
E-mail brs@ski.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Økonomiske anliggender
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel 02.14 It-konsulenter (DIS)
Beskrivelse SKI udbyder hermed et dynamisk indkøbssystem vedrørende anskaffelse af it-konsulentydelser indenfor 14 ydelsesområder med tilhørende underområder, delområder og ydelser. Nedenfor er de 14 ydelsesområder med tilhørende underområder angivet. Selve ydelserne der kan anskaffes i de 14 ydelsesområder er beskrevet i detaljer i bilag C Systemets genstand: Ydelsesområde 1: It-relaterede strategier Underområde: Udarbejdelse af it-relaterede strategier Underområde: Implementering af it-relaterede strategier Underområde: Evaluering og opdatering samt effektvurdering af strategier Ydelsesområde 2: Forretningsbehov, business case og gevinstrealisering Underområde: Afdækning af forretningsbehov og udarbejdelse af business cases Underområde: Realisering af business cases Underområde: Opfølgning på business cases Ydelsesområde 3: It-udbud Underområde: Forberedelse af udbud Underområde: Gennemførelse af udbud Ydelsesområde 4: It-sikkerhed, business continuity og it-compliance Underområde: Etablering af it-sikkerhed Underområde: Kriseledelse, business continuity og disaster recovery Underområde: It-compliance Ydelsesområde 5: It-arkitektur Underområde: Etablering af en it-arkitektur Underområde: Gennemgang og justering af eksisterende it-arkitektur Ydelsesområde 6: It-governance Underområde: Etablering af It-governance Underområde: Organisering af systemforvaltningen Underområde: Etablering af it-leverandørstyring Ydelsesområde 7: Projekt- og programledelse Underområde: Projektledelse – den traditionelle vandfaldsmodel Underområde: Ledelse af agile projekter Underområde: Programledelse Ydelsesområde 8: Databehandling Underområde: Dataanalyse og –rapportering Underområde: Anvendelse af eksterne data Underområde: Konvertering, oprydning og arkivering af data Ydelsesområde 9: Rådgivning om Softwarelicenser Underområde: Open source-software vs. closed source-software Underområde: Fastsættelse af størrelsen af konkrete licenser, samt betingelserne tilknyttet anvendelsen Ydelsesområde 10: Infrastruktur og hardware Underområde: Opsætning, konfigurering og drift af netværk Underområde: Opsætning, konfigurering og drift af servere Underområde: Opsætning, konfigurering og drift af klienter Ydelsesområde 11: Test Underområde: It-test af udvikling efter den traditionelle vandfaldsmodel Underområde: Agile it-test Ydelsesområde 12: Udvikling af ny funktionalitet Underområde: It-udvikling efter den traditionelle vandfaldsmodel Underområde: Agil it-udvikling Ydelsesområde 13: Tilpasning af eksisterende it-systemer Underområde: It-udvikling med henblik på tilpasning af eksisterende it-system Ydelsesområde 14: It-system drift Underområde: Drift af it-systemer Systemet er opdelt i 2 kategorier: • Kategori 1 Kompetencekøb • Kategori 2 Opgavekøb De samme ydelser kan anskaffes i begge kategorier, men kategorierne adskiller sig ved, at kunden i kategori 1 skal anskaffe en eller flere specifik(ke) kompetence(r), mens kunden i kategori 2 skal have løst en specifik opgave. Kundens saglige indkøbsbehov dikterer således hvilken kategori der skal anvendes. • I kategori 1 angiver kunden deres behov for kompetencer indenfor It-konsulentydelse og behov for antal timer, hvorefter Tilbudsgiver tilbyder kompetencer og priser. • I kategori 2 definerer kunden opgaven, hvorefter tilbudsgiver tilbyder en opgaveløsning i henhold til kundens behovsopgørelse. Det er frivilligt for alle SKI’s kunder, som fremgår af bilag B, Kundeliste, at gøre brug af systemet, når de skal anskaffe it-konsulentydelser.
Identifikator for proceduren e2201ccb-5e44-4c5a-bfc0-6b76f1947127
Tidligere bekendtgørelse 94ef2048-9a7b-4179-8d97-c179940adfa8-01
Intern ID 02.14
Udbudsprocedure Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren SKI udbyder et dynamisk indkøbssystem 02.14 It-konsulenter (DIS). Ansøgninger om optagelse i systemet modtaget inden ansøgningsfristen, vil blive behandlet senest i forbindelse systemets åbning. Ansøgninger om optagelse i systemet som modtages efter systemets åbning, vil blive behandlet i løbet af 10 arbejdsdage, medmindre særlige forhold gør sig gældende jf. udbudslovens § 104, stk. 5 og 6 i relation til mulighed for at forlænge perioden for vurdering af ansøgninger.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  51600000   Installation af edb- og kontorudstyr, 72100000   Konsulentvirksomhed vedrørende maskinel, 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed, 72300000   Datatjenester, 72400000   Internettjenester, 72500000   Servicevirksomhed i forbindelse med datamater, 72600000   Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb, 72700000   Datamatnetværkstjenester, 72800000   Revision og testning af computer, 72900000   Computer backup og katalogkonvertering
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 89 307 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger ESPD fungerer som et foreløbigt bevis for, at ansøger ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene anført under “Udelukkelsesgrunde” i punkt 6.1 i udbudsbetingelser og i denne bekendtgørelse. Hvis ansøger baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet. Den eller de andre enheder skal hver udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. Hvis ansøger er del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, i feltet ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. Ansøger samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a. Der skal ikke fremlægges dokumentation herfor. Hvis ansøger støtter sig på støttende enheder, skal disse enheder aflevere støtteerklæring eller anden dokumentation, der dokumenterer, at ansøger faktisk råder over disse enheders formåen. Dokumentationen skal afleveres sammen med ansøgningen om optagelse i systemet i overensstemmelse med udbudslovens § 151, stk. 2. Ved køb på systemet vil der blive indgået en leveringskontrakt mellem kunden og leverandøren. Der indgås endvidere en trepartsaftale mellem leverandøren, kunden og SKI, som indeholder regulering af leverandørens forpligtelser overfor SKI, herunder om rapportering og opkrævning af betaling fra kunden til SKI. Ansøgernes opmærksomhed henledes endvidere på, at der på systemet opstilles minimumskrav til Arbejdsklausul, ligesom materialet indeholder regulering vedrørende samhandel med Rusland. Det offentliggjorte Orienteringsnotat indeholder principperne for opbygningen af udbudsmaterialet, samt det ændringsrum henholdsvis SKI og SKI's kunder har heri. SKI forbeholder sig retten til, indenfor rammerne af det skitserede og udbudsloven, at tilpasse udbudsmaterialet i systemets varighed. Den skønsmæssige vurdering af det dynamiske indkøbssystems anslåede værdi er angivet i afsnittet ”Værdi” for hele Systemet. Den anslåede værdi er baseret på et skøn over den anslåede værdi af samtlige kontrakter, der forventes tildelt i det dynamiske indkøbssystems løbetid. Den skønsmæssige vurdering af kategoriernes anslåede værdier er angivet i afsnit 5.1.5. Den er baseret på: • Omsætning og omsætningsudvikling for tidligere it-konsulent rammeaftaler (02.15 It-rådgivning (2021), 02.17 It-konsulenter (2021) og 02.18 It-løsninger og -projekter (2019)) • Historisk forbrug på indkøbsområdet • Indkøbsdata og markedskendskab, herunder analyser af data fra TED vedrørende udbud med tilsvarende genstandsområde • Forventninger til kombinationen af Det dynamiske indkøbssystem og SKI’s it-konsulent rammeaftaler (02.15 It-rådgivning (2025) og 02.17 It-konsulenter (2025)) • Forventet vækst på indkøbsområdet generelt • At der er tale om en 25-årig aftaleperiode, hvilket giver en betydelig usikkerhed om markedsudviklingen generelt, og om det dynamiske indkøbssystems potentiale Der er tale om en 25-årig aftaleperiode, hvilket giver en betydelig usikkerhed om markedsudviklingen generelt, og dermed giver det også usikkerhed om det dynamiske indkøbssystems samlede potentiale. Skønnet indebærer derfor både en vurdering af den anslåede værdi af det dynamiske indkøbssystem, og en vurdering af det dynamiske indkøbssystems maksimale værdi. På den baggrund er det dynamiske indkøbssystems maksimale værdi for kategori 1 fastsat til DKK 84.208.000.000, for kategori 2 er maksimalværdien fastsat til DKK 85.475.000.000. Samlet er det dynamiske indkøbssystems maksimale værdi fastsat til DKK 169.683.000.000. Disse værdier anses ikke for klart usandsynlig. De maksimale værdier kan dog ændres i henhold til de enhver tid gældende udbudsregler. Forskellen mellem det dynamiske indkøbssystems anslåede værdi og maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om, hvad det dynamiske indkøbssystems værdi ender med at blive. I den forbindelse er der blandt andet lagt vægt på følgende forhold: Følgende forhold kan påvirke omsætningsestimatet i en positiv retning: a) Større andel af kunder end forudsat anvender det dynamiske indkøbssystem fremfor at gå i eget EU-udbud, således at det dynamiske indkøbssystem overtager en større andel af EU-udbud fra TED end det er forudsat i den anslåede værdi b) Større andel af kunder end forudsat ønsker at anvende det dynamiske indkøbssystem til at foretager tildelinger fremfor rammeaftalerne c) Varigheden for 02.15 og 02.17 (2025) er 4 år. Omsætningen på det dynamiske indkøbssystem kan potentielt stige afhængig af SKI’s beslutning om genudbydelse af rammeaftalerne eller om disse tages ud af porteføljen d) Øget compliance hos kunderne, idet Systemet gør det nemmere for kunderne at gennemføre indkøb, som ellers ikke har været eller vil blive udbudt e) Hvis inflationen – påvirket af faktorer såsom økonomisk politik, krig, klimapåvirkning, mm. – stiger, hvilket er uden for SKI’s påvirkningsmulighed eller forudsigelse Skønnet af det dynamiske indkøbssystems anslåede og maksimale værdi er udtryk for SKI's mest kvalificerede og gennemsigtige saglige skøn på udbudstidspunktet. Ansøger gøres særligt opmærksom på, at ansøger i enhver henseende er ansvarlig for de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås på det dynamiske indkøbssystem, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra estimaterne i såvel opad- som nedadgående retning. Opmærksomheden henledes på, at Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2022/2560 af 14. december 2022 om udenlandske subsidier, der fordrejer det indre marked, finder anvendelse, såfremt værdien af et specifikt udbud under det udbudte DIS er på mindst 250 mio. EUR. Tilbudsgivere er fra den 12. oktober 2023, forpligtede til som en del af deres tilbud på de konkrete indkøb over den anførte værdi at fremsende en anmeldelse/erklæring vedrørende eventuelle finansielle bidrag fra tredjelande. jf. nærmere forordningens artikel 28 og 29.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Kategori 1 - Kompetencekøb - Danmark
Beskrivelse Anskaffelse af Kompetencekøb I kategori 1 kan kunder anskaffe It-konsulentydelser indenfor de 14 ydelsesområder beskrevet i bilag C, til opfyldelse af kundens kompetencebehov. Konsulentydelserne kan anskaffes på 2 måder. 1. Vederlagsform 1: Køb af konsulenttimer (antal timer x timepris). 2. Vederlagsform 2: Køb af løbende ydelser (månedligt vederlag x antal måneder + estimeret antal timer (medgået tid) x timepris).
Intern ID Kategori 1 - Bedste forhold mellem pris og kvalitet - Kompetencekøb
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  51600000   Installation af edb- og kontorudstyr, 72100000   Konsulentvirksomhed vedrørende maskinel, 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed, 72300000   Datatjenester, 72400000   Internettjenester, 72500000   Servicevirksomhed i forbindelse med datamater, 72600000   Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb, 72700000   Datamatnetværkstjenester, 72800000   Revision og testning af computer, 72900000   Computer backup og katalogkonvertering
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 25   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 44 320 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn 50
Beskrivelse "Tildelingskriterium - Bedste forhold mellem pris og kvalitet Tildeling af de Konkrete indkøb i kategori 1 vil ske til den Tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud i henhold til tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”. Sammenstilling af underkriterierne Pris og Kvalitet sker efter den såkaldte ”Kommissionsmodel”, hvor der for hvert tilbud beregnes en pris per kvalitetspoint jf. 14.1.4." - Læs yderligere i udbudsbetingelserne
Kriterium
TypeKvalitet
Navn 50
Beskrivelse "Tildelingskriterium - Bedste forhold mellem pris og kvalitet Tildeling af de Konkrete indkøb i kategori 1 vil ske til den Tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud i henhold til tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”. Sammenstilling af underkriterierne Pris og Kvalitet sker efter den såkaldte ”Kommissionsmodel”, hvor der for hvert tilbud beregnes en pris per kvalitetspoint jf. 14.1.4." - Læs yderligere i udbudsbetingelserne
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier Den tilbudte pris per kvalitetspoint beregnes for hvert tilbud, som har fået tildelt point for underkriteriet kvalitet over det fastsatte minimumskrav. Se nærmere i udbudsbetingelserne.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Dynamisk indkøbssystem, som også kan bruges af købere, der ikke er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation, jf. § 7, stk. 1 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen, jf. § 7, stk. 2, nr. 2 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Klageren skal angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Kategori 2 - Opgavekøb - Danmark
Beskrivelse Anskaffelse af It-konsulentydelser til opgaveløsning I kategori 2 kan kunderne anskaffe It-konsulentydelser indenfor de 14 ydelsesområder beskrevet i bilag C, til opfyldelse af en specifik opgave. Konsulentydelserne kan anskaffes på 3 måder. 1. Vederlagsform 1: Køb af it-konsulentydelser til løsning af beskrevne opgave (antal x time-pris). 2. Vederlagsform 2: Køb af løbende ydelser (månedligt vederlag x antal måneder + estimeret antal timer (medgået tid) x timepris). 3. Vederlagsform 3: Køb af opgaveløsning til fast pris.
Intern ID Kategori 2 - Bedste forhold mellem pris og kvalitet - Opgavekøb
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  51600000   Installation af edb- og kontorudstyr, 72100000   Konsulentvirksomhed vedrørende maskinel, 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed, 72300000   Datatjenester, 72400000   Internettjenester, 72500000   Servicevirksomhed i forbindelse med datamater, 72600000   Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb, 72700000   Datamatnetværkstjenester, 72800000   Revision og testning af computer, 72900000   Computer backup og katalogkonvertering
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 25   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 44 987 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn 50
Beskrivelse "Tildeling af de konkrete indkøb i kategori 2 vil ske til den Tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud i henhold til tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”. Sammenstilling af underkriterierne Pris og Kvalitet sker efter den såkaldte ”Kommissionsmodel”, hvor der for hvert tilbud beregnes en pris per kvalitetspoint jf. punkt 14.2.4." - Læs mere i udbudsbetingelserne
Kriterium
TypeKvalitet
Navn 50
Beskrivelse "Tildeling af de konkrete indkøb i kategori 2 vil ske til den Tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud i henhold til tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet”. Sammenstilling af underkriterierne Pris og Kvalitet sker efter den såkaldte ”Kommissionsmodel”, hvor der for hvert tilbud beregnes en pris per kvalitetspoint jf. punkt 14.2.4." - Læs mere i udbudsbetingelserne
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier Den tilbudte pris per kvalitetspoint beregnes for hvert tilbud, som har fået tildelt point for underkriteriet kvalitet over det fastsatte minimumskrav. Se nærmere i udbudsbetingelserne.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Dynamisk indkøbssystem, som også kan bruges af købere, der ikke er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation, jf. § 7, stk. 1 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen, jf. § 7, stk. 2, nr. 2 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Klageren skal angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 125 705 996,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Accenture
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2410.0017 - Nordic RCC A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 9 120 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2410.0017 - Nordic RCC A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 29/11/2024
Vinder
Officielt navn Another Consulting Firm P/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2408.0006 - Økonomistyrelsen
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 7 958 200,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2408.0006 - Økonomistyrelsen
Dato for indgåelse af kontrakten 19/09/2024
Vinder
Officielt navn Danoffice IT ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator SSKI0214.2410.0052 - Politi
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 2 760 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SSKI0214.2410.0052 - Politi
Dato for indgåelse af kontrakten 06/01/2025
Vinder
Officielt navn Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2411.0037 - Nordic RCC A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 5 772 800,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2411.0037 - Nordic RCC A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 27/01/2025
Vinder
Officielt navn emagine Consulting A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2411.0007 - Nordic RCC A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 3 408 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2411.0007 - Nordic RCC A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 16/12/2024
Vinder
Officielt navn EPICO-IT A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2412.0010 - Region Nordjylland
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 1 990 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2412.0010 - Region Nordjylland
Dato for indgåelse af kontrakten 21/01/2025
Vinder
Officielt navn Insido ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2409.0066 - Københavns Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 675 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2409.0066 - Københavns Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten 15/10/2024
Vinder
Officielt navn Insido ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2409.0030 - Direktoratet for Kriminalforsorgen
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 1 175 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2409.0030 - Direktoratet for Kriminalforsorgen
Dato for indgåelse af kontrakten 13/11/2024
Vinder
Officielt navn Kejser Consult
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2411.0010 - Region Nordjylland
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 3 870 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2411.0010 - Region Nordjylland
Dato for indgåelse af kontrakten 23/12/2024
Vinder
Officielt navn May Consulting P/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2411.0008 - Nordic RCC A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 2 800 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2411.0008 - Nordic RCC A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 23/12/2024
Vinder
Officielt navn Netcompany A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2411.0040 - Vejdirektoratet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 33 450 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2411.0040 - Vejdirektoratet
Dato for indgåelse af kontrakten 06/01/2025
Vinder
Officielt navn NTT DATA Business Solutions
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2409.0035 - Ørsted Services A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 10 125 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2409.0035 - Ørsted Services A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 14/11/2024
Vinder
Officielt navn SYSTRA Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2409.0018 - Vejdirektoratet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 16 128 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2409.0018 - Vejdirektoratet
Dato for indgåelse af kontrakten 26/11/2024
Vinder
Officielt navn Unit IT A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2409.0039 - Aarhus Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 2 134 800,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2409.0039 - Aarhus Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten 19/11/2024
Vinder
Officielt navn Xtelligent Data ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2411.0032 - Erhvervsstyrelsen
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 687 200,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2411.0032 - Erhvervsstyrelsen
Dato for indgåelse af kontrakten 28/01/2025
Vinder
Officielt navn APENTO ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2412.0009 - Region Nordjylland
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 4 200 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2412.0009 - Region Nordjylland
Dato for indgåelse af kontrakten 21/01/2025
Vinder
Officielt navn E-Bridge Consulting GmbH
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2412.0008 - Nordic RCC A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 5 252 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2412.0008 - Nordic RCC A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 19/12/2024
Vinder
Officielt navn Geoinfo A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2412.0030 - Vejdirektoratet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 3 447 600,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2412.0030 - Vejdirektoratet
Dato for indgåelse af kontrakten 22/01/2025
Vinder
Officielt navn Magnus Energy B.V.
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2501.0004 - Nordic RCC A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 3 780 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2501.0004 - Nordic RCC A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 30/01/2025
Vinder
Officielt navn Mining House
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2412.0016 - Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 2 100 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2412.0016 - Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Dato for indgåelse af kontrakten 19/01/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 174
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 164
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 174
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Devoteam A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2410.0049 - Region Sjælland
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 600 896,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2410.0049 - Region Sjælland
Dato for indgåelse af kontrakten 28/11/2024
Vinder
Officielt navn Implement Consulting Group P/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2410.0036 - Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 372 500,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2410.0036 - Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Dato for indgåelse af kontrakten 17/02/2025
Vinder
Officielt navn SYSTRA Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0214.2411.0014 - Rigsarkivet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 899 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0214.2411.0014 - Rigsarkivet
Dato for indgåelse af kontrakten 06/01/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 28
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 21
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 28
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Registreringsnummer ORG-17472437
Postadresse Pakkerivej 6
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Britta Sørensen
E-mail brs@ski.dk
Telefon 51516134
Internetadresse https://www.ski.dk
Denne organisations roller
Køber
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer ORG-37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer ORG-10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Netcompany A/S
Registreringsnummer 14814833
Postadresse Strandgade 3
By København K
Postnummer 1401
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Charlotte Mozart Ernst
E-mail cme@netcompany.com
Telefon 41730298
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Devoteam A/S
Registreringsnummer 78068213
Postadresse Kampmannsgade 2
By København V
Postnummer 1604
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Devoteam Udbud
Telefon 23449231
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Implement Consulting Group P/S
Registreringsnummer 32767788
Postadresse Strandvejen 54
By Hellerup
Postnummer 2900
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Louise Beha Poulsen
E-mail lopo@implement.dk
Telefon 61246171
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0007
Officielt navn EPICO-IT A/S
Registreringsnummer 32466249
Postadresse Borupvang 2 C
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Johannes Kristian Schmidt
E-mail jks@epico.dk
Telefon 40464927
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Registreringsnummer 33963556
Postadresse WEIDEKAMPSGADE 6
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Allan Kirk
E-mail akirk@deloitte.dk
Telefon 40515929
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Danoffice IT ApS
Registreringsnummer 21370738
Postadresse Englandsvej 14
By Svendborg
Postnummer 5700
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
Enhed DanofficeIT
Telefon +4520424000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0010
Officielt navn May Consulting P/S
Registreringsnummer 43235206
Postadresse Suomisvej 2, 3.
By Frederiksberg C
Postnummer 1427
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Ebbe Bo Hansen
Telefon 29483822
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0011
Officielt navn NTT DATA Business Solutions
Registreringsnummer 26901448
Postadresse Gearhalsvej 1
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Søren Schledermann
Telefon 25438833
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0012
Officielt navn Another Consulting Firm P/S
Registreringsnummer 44535939
Postadresse Købmagergade 5
By København
Postnummer 1150
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Daniel Abrantes
Telefon 50879526
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0013
Officielt navn emagine Consulting A/S
Registreringsnummer 26 24 96 27
Postadresse Sydhavnsgade 16,2
By København SV
Postnummer 2450
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Cecilie Hansen
E-mail ceh@emagine.dk
Telefon 25602436
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0014
Officielt navn Insido ApS
Registreringsnummer 43982621
Postadresse Allerød Stationsvej 4
By Allerød
Postnummer 3450
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Aske Jeppesen
E-mail aj@insido.dk
Telefon 20900292
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0015
Officielt navn Xtelligent Data ApS
Registreringsnummer 41915471
Postadresse Strandgade 91, 4.
By København K
Postnummer 1401
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Niels-Peter Rønmos
Telefon 61489275
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0016
Officielt navn Unit IT A/S
Registreringsnummer 15660945
Postadresse Strandvejen 7
By København
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Lau Robdrup
E-mail lro@unit-it.dk
Telefon 31751220
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0017
Officielt navn SYSTRA Danmark A/S
Registreringsnummer 26048494
Postadresse Kaj Fiskers Plads 10
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Nina Hallgren
Telefon 52519101
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0018
Officielt navn Accenture
Registreringsnummer 13227500
Postadresse Bohrsgade 35
By København V
Postnummer 1799
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Christopher Bjergmose
Telefon 61508202
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0019
Officielt navn Kejser Consult
Registreringsnummer 44446073
Postadresse Majvej 15
By Aarhus V
Postnummer 8210
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Henrik Waarsøe Kejser
Telefon 28115285
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0020
Officielt navn APENTO ApS
Registreringsnummer 39605767
Postadresse Stokagervej 5
By Risskov
Postnummer 8240
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Jens Ole Kragh
E-mail jok@apento.com
Telefon 20859154
Internetadresse https://apento.com
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0021
Officielt navn E-Bridge Consulting GmbH
Registreringsnummer DE234350183
Postadresse Baumschulallee 15
By Bonn
Postnummer 53115
Landsdel (NUTS) Bonn, Kreisfreie Stadt   ( DEA22 )
Land Tyskland
Enhed Tuncay Türkucar
E-mail info@e-bridge.com
Telefon +492289090650
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0022
Officielt navn Geoinfo A/S
Registreringsnummer 15524286
Postadresse Stationsparken 37
By Glostrup
Postnummer 2600
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Dorthe Esmark
E-mail geoinfo@geoinfo.dk
Telefon 39965900
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0023
Officielt navn Magnus Energy B.V.
Registreringsnummer NL863092883B01
Postadresse Gooimeer 5-9
By Naarden
Postnummer 1411DD
Landsdel (NUTS) Zuidoost-Drenthe   ( NL132 )
Land Nederlandene
Enhed Gertjan Meutgeert
Telefon +31651243466
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0024
Officielt navn Mining House
Registreringsnummer 35016902
Postadresse Bygmarken 2
By Espergærde
Postnummer 3060
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Karsten Dalsgaard
Telefon +45 25527025
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0025
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID f1a33a14-beee-43f4-ba37-12b258ecc5ca   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 22/04/2025   08:58:35 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 22/04/2025   08:59:21 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 261017-2025
EUT-S-nummer 79/2025
Offentliggørelsesdato 23/04/2025

Send til en kollega

0.063