23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
16.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

I/S Amager Ressourcecenter

Vedligehold, it-support og kalibrering af Indvejningssystem


I/S Amager Ressourcecenter

  • 1 Køber

    • 1.1 Køber

      • Officielt navn: I/S Amager Ressourcecenter
      • Køberens retlige status: Offentlig virksomhed
  • 2 Procedure

    • 2.1 Procedure

      • Titel: Vedligehold, it-support og kalibrering af Indvejningssystem
      • Beskrivelse: ARC ønsker at indgå aftale om Service og support af indvejningssystem vedrørende Affaldsenergianlægget.
      • Identifikator for proceduren: 10b257e5-0fdc-46f1-9a8c-61bbd4281b63
      • Intern identifikator: 23/682
      • Formål
        • Kontraktens art: Tjenesteydelser
        • Primær klassificering (cpv): 72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
      • Udførelsessted
        • Postadresse: Vindmøllevej 6  
        • By: København S
        • Postnummer: 2300
        • Landespecifik underafdeling (NUTS): Byen København (DK011)
        • Land: Danmark
      • Værdi
        • Anslået værdi eksklusiv moms: 1.200.000 Dansk krone
      • Generelle oplysninger
        • Retsgrundlag:
        • Indkøb under tærskelværdien uden grænseoverskridende interesse
      • Grunde til udelukkelse
        • Korruption: Bestikkelse Bestikkelse ved en dom afsagt for højst fire år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse?
        • Deltagelse i en kriminel organisation: Deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fire år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse?
        • Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme: Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fire år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse?
        • Svig: Svig ved en dom afsagt for højst fire år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse?
        • Børnearbejde og andre former for menneskehandel: Børnearbejde og andre former for menneskehandel Børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fire år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse?
        • Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet: Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fire år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse?
  • 5 Delkontrakt

    • 5.1 Teknisk ID for partiet: LOT-0000

      • Titel: Vedligehold, it-support og kalibrering af Indvejningssystem
      • Beskrivelse: ARC ønsker at indgå aftale om Service og support af indvejningssystem vedrørende Affaldsenergianlægget.
      • Intern identifikator: 23/682
      • Formål
        • Kontraktens art: Tjenesteydelser
        • Primær klassificering (cpv): 72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
      • Udførelsessted
        • Postadresse: Vindmøllevej 6  
        • By: København S
        • Postnummer: 2300
        • Landespecifik underafdeling (NUTS): Byen København (DK011)
        • Land: Danmark
        • Yderligere oplysninger: 
      • Anslået varighed
        • Varighed: 4 År
      • Fornyelse
        • Højeste antal fornyelser: 4
        • Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her: 4x12 måneder
      • Værdi
        • Anslået værdi eksklusiv moms: 1.200.000 Dansk krone
      • Udvælgelseskriterier
        • Kriterium: Økonomisk og finansiel formåen
          • Beskrivelse: Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har haft en soliditetsgrad på minimum 10% i minimum 1 af de seneste 2 reviderede regnskabsår.
        • Kriterium: Økonomisk og finansiel formåen
          • Beskrivelse: Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har en gældende erhvervs- og produktansvarsforsikring på 5 mio. dkk pr. år pr. hændelse.
        • Kriterium: Andet
          • Beskrivelse: Tilbudsgiver skal have et Miljø- og arbejdsmiljøstyringssystem/-procedure. Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har et nedskrevet, gældende og implementeret miljø- og arbejdsmiljøstyringssystem/-procedure. Såfremt Tilbudsgiver har et certificeret miljø- og arbejdsmiljøstyringssystem, kan en kopi af gyldigt certifikat vedlægges tilbuddet som dokumentation.
        • Kriterium: Andet
          • Beskrivelse: Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har et nedskrevet, gældende og implementeret kvalitetsstyringssystem/-procedure. Såfremt Tilbudsgiver har et certificeret kvalitetsstyringssystem, kan en kopi af gyldigt certifikat vedlægges tilbuddet som dokumentation.
        • Kriterium: Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
        • Kriterium: Teknisk og faglig formåen
          • Beskrivelse: Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har haft mindst 2 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år, regnet fra tilbudsfristen. • En reference anses for sammenlignelig, når der er tale om service og support af indvejningssystem af tilsvarende art.: Dvs. erfaring med opgaver inden for Vedligehold, It-support og kalibrering af Indvejningssystemer fra forsyningsvirksomheder, industrianlæg/kraftvarmeanlæg.
      • Tildelingskriterier
        • Kriterium:
          • Type: Pris
          • Navn: Pris 40%
          • Beskrivelse: Pris 40%
        • Kriterium:
          • Type: Kvalitet
          • Navn: 60% kvalitet
          • Beskrivelse: - Beskrivelse af Kompetencer herunder Cv’er på nøglepersoner allokeret til ydelsen. - Beskrivelse af hvorledes firmaet sikrer pålidelige målinger og dataindsamling ved vejeudstyr og & Sensorer. - Beskrivelse af hvorledes funktionalitet og sikkerhed på softwaren kan forbedres. - En redegørelse for hvorledes teknisk Support kan finde sted.
      • Udbudsdokumenter
        • Adresse på udbudsdokumenterne: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5ecf1267-8cdf-4240-9158-a2c679a0a101/publicMaterial
      • Udbudsvilkår
        • Vilkår for indgivelse:
          • Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser: 23-05-2025 10:00 +00:00
          • Frist for modtagelse af tilbud: 23-05-2025 10:00 +00:00
      • Teknikker
        • Rammeaftale:
          • Ingen rammeaftale
        • Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem:
          • Intet dynamisk indkøbssystem
      • Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
        • Organisation med ansvar for klager: Klagenævnet for Udbud
        • Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
  • 8 Organisationer

    • 8.1 ORG-0001

      • Officielt navn: I/S Amager Ressourcecenter
      • Registreringsnummer: 34208115
      • Postadresse: Vindmøllevej 6  
      • By: København S
      • Postnummer: 2300
      • Landespecifik underafdeling (NUTS): Byen København (DK011)
      • Land: Danmark
      • Kontaktpunkt: Ulrik Christiansen
      • E-mail: ulch@a-r-c.dk
      • Telefon: 24677280
      • Internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
      • Denne organisations roller:
        • Køber
    • 8.1 ORG-0002

      • Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
      • Registreringsnummer: 37795526
      • Postadresse: Toldboden 2  
      • By: Viborg
      • Postnummer: 8800
      • Landespecifik underafdeling (NUTS): Vestjylland (DK041)
      • Land: Danmark
      • Kontaktpunkt: Klagenævnet for Udbud
      • E-mail: klfu@naevneneshus.dk
      • Telefon: +45 72405600
      • Denne organisations roller:
        • Organisation med ansvar for klager
    • 8.1 ORG-0003

      • Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
      • Registreringsnummer: 10294819
      • Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35  
      • By: Valby
      • Postnummer: 2500
      • Landespecifik underafdeling (NUTS): Byen København (DK011)
      • Land: Danmark
      • Kontaktpunkt: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
      • E-mail: kfst@kfst.dk
      • Telefon: +45 41715000
      • Denne organisations roller:
        • Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
  • 11 Oplysninger om bekendtgørelsen

    • 11.1 Oplysninger om bekendtgørelsen

      • Identifikator for bekendtgørelsen: 68044361-6f3f-4196-8369-04a703b36f4b - 01
      • Formulartype: Konkurrencevilkår
      • Bekendtgørelsestype: Annoncering
      • Afsendelsesdato for bekendtgørelsen: 15-04-2025 09:20 +02:00
      • Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender): 15-04-2025 09:20 +02:00
      • Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på: dansk 
    • 11.2 Oplysninger om offentliggørelsen

      • Offentliggørelsesdato: 15-04-2025 09:20 +02:00

Send til en kollega

0.058