23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

N1 A/S

EU-udbud af DSO Styretavler til N1 A/S


N1 A/S

242632-2025 - Resultater
Danmark – Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr – EU-udbud af DSO Styretavler til N1 A/S
OJ S 73/2025 14/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn N1 A/S
E-mail Denjak@n1.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter Elektricitetsrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel EU-udbud af DSO Styretavler til N1 A/S
Beskrivelse Udbuddet omfatter følgende til anvendelse i Kundens forsyningsområde: - Komplette og færdigmonterede DSO Styretavler for fjernkontrol af koblingsanlæg i 10-20/0,4 kV netstationer, herefter benævnt ”DSO-tavler”. - Central Konfigurations- og Managementløsning for RTU-enhederne inkl. software, licenser, installation og idriftsættelse mv. - Decentralt Konfigurationsværktøj (Engineering Software) for RTU-enhederne inkl. software og licenser mv. - Uddannelse - Et udvalg af komponenter som reservedele eller til eftermontage i eksisterende koblingsanlæg for retrofit i hele forsyningsområdet, herefter benævnt ”DSO-reservedele”.
Identifikator for proceduren 0b2f6ccf-206f-4a58-b450-eb3cbfe1301f
Intern ID DSO Styretavler
Udbudsprocedure Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling jf. forsyningsvirksomhedsdirektivet (direktiv 2014/25/EU) afsnit II. Udbuddet omfatter en tilbudsfase og eventuelt en eller flere forhandlingsrunder.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Edison Park 1,    
By Esbjerg
Postnummer 6715
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 71 564 065,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel EU-udbud af DSO Styretavler til N1 A/S
Beskrivelse Udbuddet omfatter følgende til anvendelse i Kundens forsyningsområde: - Komplette og færdigmonterede DSO Styretavler for fjernkontrol af koblingsanlæg i 10-20/0,4 kV netstationer, herefter benævnt ”DSO-tavler”. - Central Konfigurations- og Managementløsning for RTU-enhederne inkl. software, licenser, installation og idriftsættelse mv. - Decentralt Konfigurationsværktøj (Engineering Software) for RTU-enhederne inkl. software og licenser mv. - Uddannelse - Et udvalg af komponenter som reservedele eller til eftermontage i eksisterende koblingsanlæg for retrofit i hele forsyningsområdet, herefter benævnt ”DSO-reservedele”.
Intern ID DSO Styretavler
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr
Mængde 8 735   stykker
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Edison Park 1,    
By Esbjerg
Postnummer 6715
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varigheds slutdato 31/03/2032
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 71 564 065,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Andre kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.8.
Tilgængelighedskriterier
Der er ikke anvendt kriterier vedrørende adgangsmuligheder for personer med handicap, fordi udbuddet ikke er beregnet til at blive anvendt af fysiske personer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse vægtes med 40% Vurdering af tilbud i forhold til underkriteriet ”Pris” sker på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af Bilag C - Tilbudsliste. Der evalueres på den samlet set laveste Tilbudssum.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse vægtes med 35% Vurdering af tilbud i forhold til underkriteriet ’’Kvalitet’’ sker på grundlag Evalueringskravene i Bilag B – Kravspecifikation, hvor det fremgår tydeligt, hvad der vægtes positivt ved hvert Evalueringskrav. Evalueringskravene vurderes enten på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse eller Ordregivers vareprøvetest. Hvert Evalueringskrav er tydeligt markeret med enten ”Tilbudsgivers besvarelse” eller ”Vareprøvetest”. Der fortages en samlet helhedsvurdering af underkriteriet.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn ESG
Beskrivelse ESG (10%) Vurdering af tilbud i forhold til underkriteriet ”ESG” sker på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af Bilag C.2 - Tilbudsgivers Tilbud.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Sikkerhedskrav
Beskrivelse vægtes 10% Vurdering af tilbud I forhold til underkriteriet ”Sikkerhedskrav” sker på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af Bilag F - Sikkerhedskrav. Der lægges positivt vægt jo flere af de stillede evalueringskrav Tilbudsgiver opfylder i sin besvarelse/afkrydsning i Bilag F - Sikkerhedskrav. Bilag F - Sikkerhedskrav indeholder også en række krav og mindstekrav; disse indgår ikke i tilbudsevalueringen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kommercielle vilkår
Beskrivelse Kommercielle vilkår (5%) - Betalingsbetingelser - Produktgaranti - Leveringstid Vurdering af tilbud i forhold til underkriteriet ’’Kommercielle vilkår” sker på grundlag af de nedenfor angivne delkriterier.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 5,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren N1 A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline N1 A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten N1 A/S
Organisation, der udfører betalingen N1 A/S
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 71 564 065,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 71 564 065,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Revurderet værdi af rammeaftalen 71 564 065,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Siemens A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud2
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 71 564 065,00   DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Rammeaftale om DSO Styretavler til N1 A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 24/01/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 05/02/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 279396-2024
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Hitachi Energy Denmark A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn N1 A/S
Registreringsnummer 25154150
Postadresse Edison Park 1
By Esbjerg N
Postnummer 6715
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Deactivated and anonymized
E-mail Denjak@n1.dk
Telefon 24912284
Internetadresse https://n1.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Siemens A/S
Registreringsnummer 16 99 30 85
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail info@siemens.dk
Telefon 44774477
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Hitachi Energy Denmark A/S
Registreringsnummer 39856638
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Telefon +46702984198
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 968020a8-da28-4ba1-8c7b-2b72eed2d675   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 10/04/2025   13:14:12 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 10/04/2025   13:15:56 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 242632-2025
EUT-S-nummer 73/2025
Offentliggørelsesdato 14/04/2025

Send til en kollega

0.031