23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
10.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

02.08 - Tele og data (2025) genudbud 2


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

234079-2025 - Resultater
Danmark – Post- og telekommunikationstjenester – 02.08 - Tele og data (2025) genudbud 2
OJ S 71/2025 10/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
E-mail akr@ski.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Økonomiske anliggender
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel 02.08 - Tele og data (2025) genudbud 2
Beskrivelse SKI udbyder en rammeaftale angående tele og data, benævnt 02.08. Rammeaftalen er en frivillig aftale. Kunder, som kan anvende rammeaftalen, har således som udgangspunkt en ret til - men ikke en pligt til - at anvende rammeaftalen. Det er beskrevet i bilag A og bilag A.1, hvilke kunder, som kan anvende aftalen. Rammeaftale 02.08 vedrører levering af tele og data og er inddelt i følgende hovedproduktgrupper: - Fastnettelefoni - Mobiltelefoni - Mobilt bredbånd - Produkter - Øvrig bistand Under hver hovedproduktgruppe er der underproduktgrupper, og der henvises i øvrigt til Bilag B for den fulde beskrivelse af aftalens produktgrupper herunder hoved- og underproduktgrupperne.
Identifikator for proceduren 8ff9b4e8-5cba-485c-a861-4890f4de4cde
Tidligere bekendtgørelse 348cbca7-eeab-4b81-b9f3-0d93412009de-01
Intern ID 02.08
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  64000000   Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32250000   Mobiltelefoner, 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32342100   Hovedtelefoner, 32342200   Øretelefoner, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Bornholm   ( DK014 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Extra-Regio NUTS 3   ( DKZZZ )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 370 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 765 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger ESPD fungerer som et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i “Udelukkelsesgrund” i afsnit 2.1.6 Grund til udelukkelse. ESPD er desuden et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver opfylder mindstekrav til egnethed anført i afsnit 5.1.9 “Udvælgelseskriterier”. • Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet. Den eller de andre enheder skal hver udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Hvis tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, i feltet ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for at oplysningerne i ESPD vedrørende udelukkelsesgrunde og egnethed er korrekte • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a. Der skal ikke fremlægges dokumentation herfor. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136, og § 137, stk. 1, nr. 2 . Der skal fremlægges dokumentation for afgivne oplysninger i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. Dette gælder for tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder. Det fremgår af Europa Kommissionens tjeneste eCertis, hvad må anses som tilstrækkelig dokumentation for den enkelte virksomhed, da det afhænger af virksomhedens hjemland. • Det fremgår under de enkelte udvælgelseskriterier, hvilken dokumentation der skal fremlægges for de afgivne oplysninger i ESPD. • Frister angivet ved tid og dato er i lokal dansk tid, medmindre andet eksplicit fremgår. •Ad punkt 2.1 Værdi: Angivelsen af rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi, er udtryk for en skønsmæssig vurdering af det forventede fremtidige forbrug, som baseres på: - SKI’s markedskendskab. - At aftalen er frivillig for SKI’s kunder at anvende. Hen over den samlede varighed på 4 år, inklusive muligheder for forlængelse, samt på tværs af alle kunderne på rammeaftalen, er der således også en usikkerhed om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. Skønnet indebærer derfor både en vurdering af den anslåede værdi af rammeaftalen, og en vurdering af rammeaftalens maksimale værdi. Denne værdi anses ikke for klart usandsynlig. Den maksimale værdi kan dog ændres i henhold til de enhver tid gældende udbudsregler. Forskellen mellem rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. I den forbindelse er der lagt vægt på følgende forhold: - At flere kunder end forventet vælger at anvende aftalen i stedet for eget udbud. - At prisudviklingen stiger mere end SKI’s prognose. Skønnet af rammeaftalens anslåede værdi og rammeaftalens maksimale værdi er udtryk for SKI's mest kvalificerede og gennemsigtige saglige skøn af forbruget på rammeaftalen på udbudstidspunktet inkl. muligheder for forlængelse og evt. optioner. Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver i enhver henseende er ansvarlig for de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra estimaterne i såvel opad- som nedadgående retning. • Ad afsnit 5.1.12 Udbudsvilkår - sprog: Tilbud skal være på dansk, men fagtermer og begreber, der normalt angives på engelsk, kan accepteres. • Rammeaftalen er omfattet af forbuddet i artikel 5k i EU-forordning 833/2014, og SKI kræver en erklæring fra den eller de tilbudsgiver(e) som SKI har til hensigt at tildele rammeaftalen, jf. nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 16.5. • Rammeaftalen er omfattet af reglerne om investeringsscreening, og tilbudsgiver skal være opmærksom på om den skal søge om tilladelse hos Erhvervsstyrelsen til at indgå rammeaftalen, hvis SKI agter at tildele rammeaftalen til tilbudsgiver. Se nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 17.2.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel 02.08 - Tele og data (2025) genudbud 2
Beskrivelse SKI udbyder en rammeaftale angående tele og data, benævnt 02.08. Rammeaftalen er en frivillig aftale. Kunder, som kan anvende rammeaftalen, har således som udgangspunkt en ret til - men ikke en pligt til - at anvende rammeaftalen. Det er beskrevet i bilag A og bilag A.1, hvilke kunder, som kan anvende aftalen. Rammeaftale 02.08 vedrører levering af tele og data og er inddelt i følgende hovedproduktgrupper: - Fastnettelefoni - Mobiltelefoni - Mobilt bredbånd - Produkter - Øvrig bistand Under hver hovedproduktgruppe er der underproduktgrupper, og der henvises i øvrigt til Bilag B for den fulde beskrivelse af aftalens produktgrupper herunder hoved- og underproduktgrupperne.
Intern ID 02.08
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  64000000   Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32250000   Mobiltelefoner, 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32342100   Hovedtelefoner, 32342200   Øretelefoner, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Bornholm   ( DK014 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Extra-Regio NUTS 3   ( DKZZZ )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 370 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 765 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser
ID for den foregående bekendtgørelse 318227-2024
Yderligere oplysninger ESPD fungerer som et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i “Udelukkelsesgrund” i afsnit 2.1.6 Grund til udelukkelse. ESPD er desuden et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver opfylder mindstekrav til egnethed anført i afsnit 5.1.9 “Udvælgelseskriterier”. • Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet. Den eller de andre enheder skal hver udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Hvis tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, i feltet ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for at oplysningerne i ESPD vedrørende udelukkelsesgrunde og egnethed er korrekte • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a. Der skal ikke fremlægges dokumentation herfor. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136, og § 137, stk. 1, nr. 2 . Der skal fremlægges dokumentation for afgivne oplysninger i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. Dette gælder for tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder. Det fremgår af Europa Kommissionens tjeneste eCertis, hvad må anses som tilstrækkelig dokumentation for den enkelte virksomhed, da det afhænger af virksomhedens hjemland. • Det fremgår under de enkelte udvælgelseskriterier, hvilken dokumentation der skal fremlægges for de afgivne oplysninger i ESPD. • Frister angivet ved tid og dato er i lokal dansk tid, medmindre andet eksplicit fremgår. •Ad punkt 2.1 Værdi: Angivelsen af rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi, er udtryk for en skønsmæssig vurdering af det forventede fremtidige forbrug, som baseres på: - SKI’s markedskendskab. - At aftalen er frivillig for SKI’s kunder at anvende. Hen over den samlede varighed på 4 år, inklusive muligheder for forlængelse, samt på tværs af alle kunderne på rammeaftalen, er der således også en usikkerhed om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. Skønnet indebærer derfor både en vurdering af den anslåede værdi af rammeaftalen, og en vurdering af rammeaftalens maksimale værdi. Denne værdi anses ikke for klart usandsynlig. Den maksimale værdi kan dog ændres i henhold til de enhver tid gældende udbudsregler. Forskellen mellem rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. I den forbindelse er der lagt vægt på følgende forhold: - At flere kunder end forventet vælger at anvende aftalen i stedet for eget udbud. - At prisudviklingen stiger mere end SKI’s prognose. Skønnet af rammeaftalens anslåede værdi og rammeaftalens maksimale værdi er udtryk for SKI's mest kvalificerede og gennemsigtige saglige skøn af forbruget på rammeaftalen på udbudstidspunktet inkl. muligheder for forlængelse og evt. optioner. Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver i enhver henseende er ansvarlig for de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra estimaterne i såvel opad- som nedadgående retning. • Ad afsnit 5.1.12 Udbudsvilkår - sprog: Tilbud skal være på dansk, men fagtermer og begreber, der normalt angives på engelsk, kan accepteres. • Rammeaftalen er omfattet af forbuddet i artikel 5k i EU-forordning 833/2014, og SKI kræver en erklæring fra den eller de tilbudsgiver(e) som SKI har til hensigt at tildele rammeaftalen, jf. nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 16.5. • Rammeaftalen er omfattet af reglerne om investeringsscreening, og tilbudsgiver skal være opmærksom på om den skal søge om tilladelse hos Erhvervsstyrelsen til at indgå rammeaftalen, hvis SKI agter at tildele rammeaftalen til tilbudsgiver. Se nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 17.2.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne.
Kategori for tildelingskriteriet fast værdiFast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 370 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 370 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 765 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 370 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Telenor A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 02.08 - Tele og data (2025) genudbud 2
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 765 000 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 25-C0273
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 17/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 28/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Nuuday A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Registreringsnummer 17472437
Postadresse Pakkerivej 6
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Anna Bojen Krogh
E-mail akr@ski.dk
Telefon 41273663
Internetadresse https://www.ski.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Telenor A/S
Registreringsnummer 19433692
Postadresse Frederikskaj 8
By København SV
Postnummer 2450
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Lars Thomsen
E-mail bid.dk@telenor.dk
Telefon 60507747
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Nuuday A/S
Registreringsnummer 40075291
Postadresse Teglholmsgade 1
By København
Postnummer 2450
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Telefon 70 11 03 30
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID a1c0ebb0-e7d4-49af-8c78-f06199475ce8   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 09/04/2025   07:20:11 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 09/04/2025   07:27:27 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 234079-2025
EUT-S-nummer 71/2025
Offentliggørelsesdato 10/04/2025

Send til en kollega

0.047