23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
07.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

02.70 AV-løsninger


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

223828-2025 - Resultater
Danmark – Fjernsyns- og radiomodtagere samt lyd- eller videooptagere eller -gengivere – 02.70 AV-løsninger
OJ S 68/2025 07/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
E-mail jnb@ski.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Økonomiske anliggender
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel 02.70 AV-løsninger
Beskrivelse SKI udbyder et dynamisk indkøbssystem for AV-løsninger og accessoriske varer og ydelser(02.70 AV-løsninger). AV-løsninger defineres som nyt eller brugt AV-udstyr og accessoriske produkter og/eller ydelser, der kan anvendes i et eller flere sammenhængende systemer. AV-udstyr defineres som hardware og/eller software, der producerer/fremviser/afspiller lyd, lys, billeder og/eller video. Det fremgår afudbudsmaterialets bilag C hvilke produkter og ydelser, der kan anskaffes i systemet. Det dynamiske indkøbssystem indeholder to kategorier (angivet som delaftaler under afsnit II.2) En ansøger kan vælge at anmode om optagelse i en eller begge kategorier og optagelse sker separat for hver kategori.
Identifikator for proceduren 5c485d34-035a-4aec-aa1c-10277710abb7
Tidligere bekendtgørelse 0b3863f4-b116-43a1-8148-4c59598531b2-01
Intern ID 02.70
Udbudsprocedure Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren SKI udbyder et dynamisk indkøbssystem for AV-løsninger (02.70 AV-løsninger)
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  32300000   Fjernsyns- og radiomodtagere samt lyd- eller videooptagere eller -gengivere
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  19212300   Lærred, 30231300   Dataskærme, 30231310   Fladskærme, 30231320   Pegeskærme, 30237240   Webkamera, 32320000   Fjernsynsudstyr og av-udstyr, 32321000   Fjernsynsprojektionsudstyr, 32321100   Film- og videoudstyr, 32321200   Av-udstyr, 32321300   Av-materialer, 32322000   Multimedia-udstyr, 32323000   Videomonitorer, 32324000   Fjernsynsmodtagere, 32324300   Fjernsynsudstyr, 32330000   Optagere og gengivere til lyd og video, 32340000   Mikrofoner og højttalere, 32350000   Dele til lyd- og videoudstyr, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 38651000   Kameraer, 38652000   Filmprojektorer, 38652100   Projektorer, 39130000   Kontormøbler, 39190000   Tapet og anden vægbeklædning, 44523000   Hængsler, beslag og fittings, 48500000   Programpakke til kommunikations- og multimedieformål, 48515000   Programpakke til videokonferencer, 48521000   Programpakke til redigering af musik eller lyd, 50300000   Reparation, vedligeholdelse og tilhørende tjenesteydelser for pc'er, kontorudstyr, telekommunikations- og av-udstyr, 51300000   Installation af kommunikationsudstyr, 51310000   Installation af radio- og fjernsynsapparatur, lydtekniske anlæg og videoanlæg, 51312000   Installation af fjernsynsapparatur, 51313000   Installation af lydtekniske anlæg, 51314000   Installation af videoanlæg, 51610000   Installation af computere og informationsbehandlingsanlæg, 71313200   Rådgivning i forbindelse med lydisolation og rumakustik, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72591000   Udarbejdelse af serviceaftaler
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 180 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger 1) Ansøger må ikke være omfattet af nogen af udelukkelsesgrundene angivet i udbudslovens §§ 135 og 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. Der henvises til udbudsbetingelserne for yderligere oplysninger om udelukkelsesgrunde og eventuel »self-cleaning« samt udfyldelse af ESPD. 2) Hvis ansøger støtter sig på støttende enheder, skal disse enheder aflevere støtteerklæring eller anden dokumentation, der dokumenterer, at ansøger faktisk råder over disse enheders formåen. Dokumentationen skal afleveres sammen med ansøgningen om optagelse i systemet i overensstemmelse med udbudslovens § 151, stk. 2. 3) SKI afholder informations- og spørgemøde for interesserede ansøgere torsdag den 11. november 2021 kl. 12.30-14.30, jf. nærmere oplysninger herom i udbudsbetingelsernes punkt 9.1.1. 4) SKI forbeholder sig ret til at udbyde kontrakter, rammeaftaler eller dynamiske indkøbssystemer med et sammenfaldende sortiment, som dette dynamiske indkøbssystem (02.06), så længe det ikke forfølger et usagligt formål. 5) SKI’s abonnenter, anført i bilag B.1 og B.2, kan benytte det dynamiske indkøbssystem frivilligt, og har således en ret – men ikke en pligt – til at anvende systemet. Det bemærkes, at offentlige ordregivere, der tegner abonnement hos SKI efter offentliggørelse af denne bekendtgørelse - efter aftale med SKI - vil kunne få adgang til nærværende dynamiske indkøbssystem. SKI vil sikre, at offentliggørelse af nye ordregivere/abonnenter/kunder i systemet sker i overensstemmelse med udbudslovens regler. 6) Hvis ansøgeren er en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal disse påtage sig at hæfte solidarisk, og deltagerne i sammenslutningen skal udpege en fælles befuldmægtiget. Ad II.2.9): Antal ansøgere er angivet som specifikke tal i begge kategorier. Tallet er ikke udtryk for en begrænsning, men at der skal angives et talformat i bekendtgørelsen. I et dynamisk indkøbssystem er der ikke en begrænsning på antallet af økonomiske aktører, der kan optages i systemet. Værdien angivet i afsnit II.1.5) og II.2.14) er et udtryk den højest mulige omsætning i systemet, baseret på SKI’s markedskendskab, som ikke anses for klart usandsynligt. SKI har i estimatet bl.a. inddraget den forventede økonomiske konsekvens af en øget samfundsdigitalisering, herunder det øget behov for AV-udstyr til hjemmearbejdspladser som følge af COVID-19, samt en forventet øget anvendelse af systemet og derved en øget omsætning som følge af en løbende tilgang af et bredt felt af store og små markedsaktører med nye, innovative produkter og ydelser. SKI har videre estimeret den skønnede værdi af de kontrakter, der bliver tildelt i det dynamiske indkøbssystems varighed på ti år ud fra forventningen om, at der er tale om et marked i vækst. Der er dog samtidig tale om et marked i hastig udvikling, ligesom SKI introducerer en ny indkøbsmetode på området. Skønnet er derfor behæftet med en vis usikkerhed, men repræsenterer samtidig SKI’s bedste saglige skøn - på tidspunktet for offentliggørelsen af denne bekendtgørelse. Det samlede estimat og fordelingen i de to kategorier er udtryk for den forventede højeste anslåede værdi af samtlige kontrakter, der forventes tildelt i det dynamiske indkøbssystems varighed. Årligt forventes omsætningen i systemet være ca. 70 mio. DKK. Hvis SKI vælger at ændre det dynamiske indkøbssystems varighed i medfør af udbudslovens § 107, vil SKI i samme forbindelse justere de estimerede værdier. Ad IV.2.2): Systemet åbnes for behandling af ansøgninger igen den 1. januar 2021. Ansøgninger om optagelse i systemet som fremsendes efter den 12. januar 2021, vil blive behandlet i løbet af 10 arbejdsdage, medmindre særlige forhold gør sig gældende jf. udbudslovens § 105, stk. 4 og 5, hvorefter fristen for behandling kan forlænges til 15 arbejdsdage.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Kategori 1: Omkostninger - Danmark
Beskrivelse Tildeling og evaluering på baggrund af omkostninger (TCO)
Intern ID Kategori 1: Omkostninger
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  32300000   Fjernsyns- og radiomodtagere samt lyd- eller videooptagere eller -gengivere
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  19212300   Lærred, 30231300   Dataskærme, 30231310   Fladskærme, 30231320   Pegeskærme, 30237240   Webkamera, 32320000   Fjernsynsudstyr og av-udstyr, 32321100   Film- og videoudstyr, 32321200   Av-udstyr, 32321300   Av-materialer, 32322000   Multimedia-udstyr, 32323000   Videomonitorer, 32324000   Fjernsynsmodtagere, 32324300   Fjernsynsudstyr, 32330000   Optagere og gengivere til lyd og video, 32340000   Mikrofoner og højttalere, 32350000   Dele til lyd- og videoudstyr, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 38651000   Kameraer, 38652000   Filmprojektorer, 38652100   Projektorer, 39130000   Kontormøbler, 39190000   Tapet og anden vægbeklædning, 44523000   Hængsler, beslag og fittings, 48500000   Programpakke til kommunikations- og multimedieformål, 48515000   Programpakke til videokonferencer, 48521000   Programpakke til redigering af musik eller lyd, 50300000   Reparation, vedligeholdelse og tilhørende tjenesteydelser for pc'er, kontorudstyr, telekommunikations- og av-udstyr, 51300000   Installation af kommunikationsudstyr, 51310000   Installation af radio- og fjernsynsapparatur, lydtekniske anlæg og videoanlæg, 51312000   Installation af fjernsynsapparatur, 51313000   Installation af lydtekniske anlæg, 51314000   Installation af videoanlæg, 51610000   Installation af computere og informationsbehandlingsanlæg, 71313200   Rådgivning i forbindelse med lydisolation og rumakustik, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72591000   Udarbejdelse af serviceaftaler
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/03/2022
Varigheds slutdato 30/03/2032
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 708 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Den endelige vægt for kriterierne fastlægges af kunden
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Dynamisk indkøbssystem, som også kan bruges af købere, der ikke er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation, jf. § 7, stk. 1 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen, jf. § 7, stk. 2, nr. 2 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Klageren skal angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Kategori 2: Bedste forhold mellem pris og kvalitet - Danmark
Beskrivelse Tildeling og evaluering på baggrund af bedste forhold mellem pris og kvalitet
Intern ID Kategori 2: Bedste forhold mellem pris og kvalitet
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  32300000   Fjernsyns- og radiomodtagere samt lyd- eller videooptagere eller -gengivere
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  19212300   Lærred, 30231300   Dataskærme, 30231310   Fladskærme, 30231320   Pegeskærme, 30237240   Webkamera, 32320000   Fjernsynsudstyr og av-udstyr, 32321000   Fjernsynsprojektionsudstyr, 32321100   Film- og videoudstyr, 32321200   Av-udstyr, 32321300   Av-materialer, 32322000   Multimedia-udstyr, 32323000   Videomonitorer, 32324000   Fjernsynsmodtagere, 32324300   Fjernsynsudstyr, 32330000   Optagere og gengivere til lyd og video, 32340000   Mikrofoner og højttalere, 32350000   Dele til lyd- og videoudstyr, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 38651000   Kameraer, 38652000   Filmprojektorer, 38652100   Projektorer, 39130000   Kontormøbler, 39190000   Tapet og anden vægbeklædning, 44523000   Hængsler, beslag og fittings, 48500000   Programpakke til kommunikations- og multimedieformål, 48515000   Programpakke til videokonferencer, 48521000   Programpakke til redigering af musik eller lyd, 50300000   Reparation, vedligeholdelse og tilhørende tjenesteydelser for pc'er, kontorudstyr, telekommunikations- og av-udstyr, 51300000   Installation af kommunikationsudstyr, 51310000   Installation af radio- og fjernsynsapparatur, lydtekniske anlæg og videoanlæg, 51312000   Installation af fjernsynsapparatur, 51313000   Installation af lydtekniske anlæg, 51314000   Installation af videoanlæg, 51610000   Installation af computere og informationsbehandlingsanlæg, 71313200   Rådgivning i forbindelse med lydisolation og rumakustik, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72591000   Udarbejdelse af serviceaftaler
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/03/2022
Varigheds slutdato 30/03/2032
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 472 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Bedste forhold mellem Pris og Kvalitet
Beskrivelse Bedste forhold mellem Pris og Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 51,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Bedste forhold mellem Pris og Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 49,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Dynamisk indkøbssystem, som også kan bruges af købere, der ikke er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation, jf. § 7, stk. 1 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen, jf. § 7, stk. 2, nr. 2 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Klageren skal angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 10 196 435,03   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Best-AV A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2412.0003 - Skatteministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 73 458,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2412.0003 - Skatteministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 13/01/2025
Vinder
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2411.0003 - Region Sjælland
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 2 199 959,98   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2411.0003 - Region Sjælland
Dato for indgåelse af kontrakten 03/12/2024
Vinder
Officielt navn AVDAN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2411.0002 - Sønderborg Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 138 565,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2411.0002 - Sønderborg Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten 13/11/2024
Vinder
Officielt navn AVDAN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2410.0017 - Sønderborg Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 17 564,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2410.0017 - Sønderborg Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten 13/11/2024
Vinder
Officielt navn AVDAN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2410.0010 - Sønderborg Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 19 660,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2410.0010 - Sønderborg Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten 13/11/2024
Vinder
Officielt navn Goecker A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2410.0010 - Skatteministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 119 755,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2410.0010 - Skatteministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 11/11/2024
Vinder
Officielt navn Goecker A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2405.0004 - Forsvarsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 799 800,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2405.0004 - Forsvarsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 03/07/2024
Vinder
Officielt navn Goecker A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2405.0003 - Forsvarsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 151 032,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2405.0003 - Forsvarsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 03/07/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 18
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 16
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 18
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Best-AV A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2411.0004 - Bygningsstyrelsen
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 519 577,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2411.0004 - Bygningsstyrelsen
Dato for indgåelse af kontrakten 13/01/2025
Vinder
Officielt navn Passion For Av
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2408.0003 - Sorø Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 102 031,37   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2408.0003 - Sorø Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten 21/11/2024
Vinder
Officielt navn Atea A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2409.0002 - Aarhus Universitet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 5 956 945,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2409.0002 - Aarhus Universitet
Dato for indgåelse af kontrakten 31/10/2024
Vinder
Officielt navn AV CENTER A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI0270.2408.0001 - Sorø Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 98 087,68   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI0270.2408.0001 - Sorø Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten 01/10/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 19
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 17
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 19
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Registreringsnummer 17472437
Postadresse Pakkerivej 6
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Jacob Nistrup Berg
E-mail jnb@ski.dk
Telefon 24266436
Internetadresse https://www.ski.dk
Denne organisations roller
Køber
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Best-AV A/S
Registreringsnummer 35486631
Postadresse Fabriksparken 14
By Glostrup
Postnummer 2600
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Kurt Kristiansen
E-mail ski@best-av.dk
Telefon 72170150
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0005
Officielt navn AVDAN A/S
Registreringsnummer 35382747
Postadresse Vrøndingsvej 2
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Jacob Carlsen
E-mail jca@avdan.dk
Telefon 25406582
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Atea A/S
Registreringsnummer 25511484
Postadresse Lautrupvang 6
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Atea
Telefon 12345678
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0007
Officielt navn AV CENTER A/S
Registreringsnummer 26452007
Postadresse Søndre Ringvej 39
By Brøndby
Postnummer 2605
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed AV CENTER Lars Thorndall
E-mail lt@avcenter.dk
Telefon +4520694864
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Passion For Av
Registreringsnummer 34857547
Postadresse Fynsvej 7
By Kolding
Postnummer 6000
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Henrik Tovgaard
Telefon 53656002
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Goecker A/S
Registreringsnummer 73238315
Postadresse Hejrevej 37
By København NV
Postnummer 2400
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Bo Spedtsberg-Andersen
E-mail bo@goecker.dk
Telefon 35821100
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0010
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Registreringsnummer 40075291
Postadresse Teglholmsgade 1
By København
Postnummer 2450
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Søren Hjortflod
Telefon 30541170
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0011
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID d8709241-786b-47e1-924f-998dae0c0f3e   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 04/04/2025   11:44:07 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 04/04/2025   11:45:17 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 223828-2025
EUT-S-nummer 68/2025
Offentliggørelsesdato 07/04/2025

Send til en kollega

0.062