1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
Køberens retlige status
:
Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Forsvarsområdet
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
RFI Forsvarets Delebiler
Beskrivelse
:
FMI, har til opgave at indgå en rammeaftale om et internetbaseret bookingsystem til det danske forsvars puljekørertøjer, der inkluderer elektronisk udstyr til køretøjsforvaltning. Kontrakten indeholder en opstartsperiode, der omfatter udviklings- og implementeringsperioder for bookingsystemet. Med bookingsystemet skal Forsvarets brugere kunne gennemføre booking, udlån og returnering af puljekørertøjer. Systemet skal give FMI adgang til relevante data om bookingerne. bookingsystemet skal kunne håndtere puljekørertøjerne med minimal ressourceforbrug fra FMI's side. FMI har på nuværende tidspunkt et system der håndterer cirka 16.200 brugere og 2.800 puljekørertøjer. Antallet af puljekørertøjer kan variere i kontraktperioden, men forventes ikke at overstige 5.000. puljerne er inddelte i åbne og lukkede puljer. Åbne puljer er tilgængelige for alle Forsvarets brugere, mens lukkede puljer kun er tilgængelige for udvalgte brugergrupper. Leverandøren skal levere teknisk support- og helpdisk-funktion. den tekniske support skal yde teknisk assistance til administrator fra FMI vedrørende bookingsystemet.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Leveringssted pt. ukendt
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 500 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
3.
Del
3.1.
Teknisk ID for delen
:
PAR-0000
Titel
:
RFI Forsvarets Delebiler
Beskrivelse
:
FMI, har til opgave at indgå en rammeaftale om et internetbaseret bookingsystem til det danske forsvars puljekørertøjer, der inkluderer elektronisk udstyr til køretøjsforvaltning. Kontrakten indeholder en opstartsperiode, der omfatter udviklings- og implementeringsperioder for bookingsystemet. Med bookingsystemet skal Forsvarets brugere kunne gennemføre booking, udlån og returnering af puljekørertøjer. Systemet skal give FMI adgang til relevante data om bookingerne. bookingsystemet skal kunne håndtere puljekørertøjerne med minimal ressourceforbrug fra FMI's side. FMI har på nuværende tidspunkt et system der håndterer cirka 16.200 brugere og 2.800 puljekørertøjer. Antallet af puljekørertøjer kan variere i kontraktperioden, men forventes ikke at overstige 5.000. puljerne er inddelte i åbne og lukkede puljer. Åbne puljer er tilgængelige for alle Forsvarets brugere, mens lukkede puljer kun er tilgængelige for udvalgte brugergrupper. Leverandøren skal levere teknisk support- og helpdisk-funktion. den tekniske support skal yde teknisk assistance til administrator fra FMI vedrørende bookingsystemet.
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
3.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
3.1.4.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 500 000,00
DKK
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
Registreringsnummer
:
16-28-71-80
Postadresse
:
Lautrupbjerg 1-5
By
:
Ballerup
Postnummer
:
2750
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Emil Andkjær Jensen
Telefon
:
50737470
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
f6970691-b21a-4f0a-935b-c083cb1ff2f1
-
01
Formulartype
:
Planlægning
Bekendtgørelsestype
:
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype
:
4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
03/04/2025
12:57:26 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
03/04/2025
13:06:13 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
223810-2025
EUT-S-nummer
:
68/2025
Offentliggørelsesdato
:
07/04/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure
:
07/06/2025