1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Københavns Kommune
Køberens retlige status
:
Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Periodekøbsaftale for køb af konsulentbistand
Beskrivelse
:
Baggrunden for og formålet med opgaverne, som Leverandøren skal udføre for Kunden, er beskrevet i PA Kontraktbilag 2. Der er tale om løbende opgaver, som fra gang til gang tildeles leverandøren ved fremsendelse af udfyldt PA Kontraktbilag 1 og 2. Der aftales pris for de enkelte opgaver eller der afregnes blot efter medgået tid. Opgavernes omfang og art skal ligge inden for det i PA Kontraktbilag 2 angivne og priserne skal følge de i PA Kontraktbilag 5 anførte. PA Kontraktbilag 2 beskriver Kundens forretningsmæssige formål med indgåelse af Periode-købsaftalen. Eventuelle krav til lokalitet for Opgavens udførelse er angivet i PA Kontraktbilag 2. Leverandørens tilbud udgøres af PA Kontraktbilag 5 – Priser og Betalingsplan samt PA Kontrakt-bilag 10 CV på den eller de tilbudte konsulenter.
Identifikator for proceduren
:
b96b695e-a50a-4e88-a62b-b26b7b209414
Udbudsprocedure
:
Begrænset
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72220000
Konsulentvirksomhed i forbindelse med systemer og teknik
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Periodekøbsaftale for køb af konsulentbistand
Beskrivelse
:
SUF Center for Digitalisering har behov for konsulentbistand ift. Contract Manage-ment vedr. systemerne: Borgerbooking og CURA, KMD Nexus, IHLP samt ad hoc Contract Management bistand til kontraktstyring for andre mindre systemer, hvor SUF er kontraktansvarlig. Derfor udbydes i miniudbud en 4-årig periodekøbs-kontrakt. De opgaver, der skal udføres, omhandler bl.a.: • Skabe overblik og give sparring til vedligeholdelse af nuværende og nye kontrakter herunder milepæle, økonomi, udløb og genudbud. • Kommerciel og juridisk bistand i forbindelse med mindre IT-anskaffelser. • Udarbejdelse og kvalitetssikring af nye kontrakter og allonger til eksiste-rende kontrakter • Kommerciel og juridisk bistand ift. komplekse kontraktemner relateret til sundheds IT. • Contract Management i forhold til gevinstrealisering herunder, udarbejdelse og vedligeholdelse af gevinstrealiseringsark. ´ Contract Management i forhold til udvalgte større kontrakter samt oplæring og understøttelse af projektledere og systemejere. Contract Management udføres som udgangspunkt i SUF på adressen Borups Alle 41, 2200 København N.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
85312320
Konsulenttjenesteydelser
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvaliteten vurderes absolut og den kvalitative evaluering resulterer i en pointscore på en pointskala fra 1-5. Den opnåede kvalitetsscore ganges herefter med vægtningen for kvalitet for at finde den endelige kvalitetsscore. Kvaliteten vurderes på baggrund af maksimalt 6 indleverede CV’er på de nøglemedarbejdere, der tilbydes i forbindelse med opfyldelse af denne aftale. CV’erne vurderes og scores enkeltvis hvorefter den gennemsnitlige score for alle indsendte CV’er vil udgøre den samlede uvægtede kvalitetsscore. De tilbudte nøglemedarbejdere anses som ”kerneholdet” for opfyldelse af denne aftale og kan som udgangspunkt ikke udskiftes. Ønsker leverandøren på et senere tidspunkt at stille andre nøglemedarbejdere til rådighed, skal dette aftales med og godkendes af SUF. Leverandøren skal dokumentere, at de nye medarbejdere som minimum har samme kompetencer og erfaring, som de oprindeligt aftalte. Leverandøren har også mulighed for at inddrage andre medarbejdere til opfyldelse af denne aftale end de oprindeligt aftalte, hvis den konkrete opgave tilsiger dette. Inddragelse af andre medarbejdere ud over ”kerneholdet” skal ligeledes aftales med og godkendes af SUF i hvert enkelt tilfælde. Ved evalueringen af de indleverede CV’er vægter følgende positivt: 1. Det vægtes positivt, at tilbudsgiver har indgående kendskab til dansk lovgivning samt EU-lovgivning. 2. Det vægtes positivt, at tilbudsgiver kan demonstrere erfaringer i forhold til Contract Management på komplekse sundheds IT-kontrakter samt porteføljer af IT-kontrakter. 3. Det vægtes positivt, at tilbudsgiver har indgående kendskab til national, regional og kommunal, herunder tværkommunal digitalisering på sundheds- og omsorgsområdet generelt. 4. Det vægtes positivt, hvis tilbudsgiver demonstrerer indsigt i og viden om de rammevilkår, der gælder for henholdsvis den kommunale, tværkommunale og regionale sektor i forbindelse med udarbejdelsen og styring af kontrakter på sundheds- og omsorgsområdet. 5. Det vægtes positivt hvis tilbudsgiver kan dokumentere erfaring med forhandling og udarbejdelse af juridiske og kommercielle oplæg.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
SUF har valgt at fastsætte en mindstepris på 1.100 kr. ekskl. moms og en maksimalpris 1.650 kr. ekskl. moms. Det betyder, at modtagne tilbud, der indeholder en tilbudt timepris under mindsteprisen eller over maksimalprisen, vil blive anset for ikke konditionsmæssige og vil således ikke blive taget i betragtning. Mindsteprisen er fastsat for at sikre, at tilbuddene ikke indeholder useriøse og uholdbare priser. Prisen vurderes relativt ved en lineær interpolation på en pointskala fra 1 – 5, hvor den billigste tilbudte timepris tildeles 5 point, og den billigste tilbudte timepris + op til 50 % tildeles 1 point. Herimellem indplaceres tilbudte priser efter en lineær interpolation. Point vil blive afrundet til én decimal. Den opnåede score ganges herefter med vægtningen for pris for at finde den endelige prisscore. Herefter sammenlægges den vægtede score for hhv. Kvalitet og Pris for at fremfinde det enkelte tilbuds endelige samlede pointscore.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Københavns Kommune
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
7 000 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
FalckEkdahl ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
FalckEkdahl ApS' tilbud
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
7 000 000,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Periodekøbsaftale for køb af konsulentbistand
Dato for indgåelse af kontrakten
:
31/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Københavns Kommune
Registreringsnummer
:
64942212
Afdeling
:
Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
By
:
København N
Postnummer
:
2200
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
51838024
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
FalckEkdahl ApS
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
FalckEkdahl ApS
By
:
København K
Postnummer
:
2200
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
51838024
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0000
Officielt navn
:
Publications Office of the European Union
Registreringsnummer
:
PUBL
By
:
Luxembourg
Postnummer
:
2417
Landsdel (NUTS)
:
Luxembourg
(
LU000
)
Land
:
Luxembourg
Telefon
:
+352 29291
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
81bc27a5-4cb4-4ad0-b79e-a77160751a17
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
03/04/2025
15:06:07 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
223365-2025
EUT-S-nummer
:
68/2025
Offentliggørelsesdato
:
07/04/2025