23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
04.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fællesindkøb Midt

Fagsystem til skole og dagtilbudsområdet i Hedensted Kommune


Fællesindkøb Midt

219844-2025 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Fagsystem til skole og dagtilbudsområdet i Hedensted Kommune
OJ S 67/2025 04/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fællesindkøb Midt
E-mail lielk@fikm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Hedensted Kommune
E-mail lielk@fikm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Fagsystem til skole og dagtilbudsområdet i Hedensted Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et fagsystem til skole og dagtilbudsområdet til forvaltningen Læring i Hedensted Kommune.
Identifikator for proceduren 79f2087d-ab04-4a1a-82b1-605f3a67f57f
Tidligere bekendtgørelse 8c24143f-1fb7-40da-88cd-6b4069d59bbc-01
Intern ID 88.00.00-P00-37-24
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 17 730 320,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de angivne udelukkelsesgrunde, kan ske ved fremsendelse af serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen (eller tilsvarende for udenlandske virksomheder).
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Fagsystem til skole og dagtilbudsområdet i Hedensted Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et fagsystem til skole og dagtilbudsområdet til forvaltningen Læring i Hedensted Kommune.
Intern ID 88.00.00-P00-37-24
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/10/2025
Varigheds slutdato 30/09/2033
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 17 730 320,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
Yderligere oplysninger Dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de angivne udelukkelsesgrunde, kan ske ved fremsendelse af serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen (eller tilsvarende for udenlandske virksomheder).
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Totaløkonomi
Beskrivelse Underkriteriet økonomi vurderes ud fra den evalueringstekniske pris, som er opgjort i Bilag 2 – Tilbudsliste. Her medregnes: 1) System-/engangsvederlag 2) Løbende vederlag (drift og vedligehold) 3) Estimeret mængde konsulentydelser 4) Exit-option
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Funktionalitet og brugervenlighed
Beskrivelse • Funktionelle krav (45%) • Brugervenlighed (35%) • Non-funktionelle krav (20%)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Transition
Beskrivelse • Implementering (60%) • Exit (40%)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fællesindkøb Midt
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Fællesindkøb Midt
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Hedensted Kommune
Organisation, der udfører betalingen Hedensted Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Hedensted Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 17 730 320,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 88.00.00-P00-37-24
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 17 730 320,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 88.00.00-P00-9-24
Titel Fagsystem til skole- og dagtilbudsområdet i Hedensted Kommune.
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 19/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Hedensted Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Fællesindkøb Midt
Registreringsnummer 29189889
Postadresse Chr M Østergaards Vej 4
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Lina Elkær
E-mail lielk@fikm.dk
Telefon 76292018
Internetadresse https://fikm.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Hedensted Kommune
Registreringsnummer 29189587
By Hedensted
Postnummer 8722
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail lielk@fikm.dk
Telefon 76812018
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0005
Officielt navn KMD A/S
Registreringsnummer 26911745
Postadresse Lautrupparken 40
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Helle Kjærgaard
E-mail hkr@kmd.dk
Telefon 44605773
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID f68963fa-9f57-41cf-8c4e-6bb33b047377   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 02/04/2025   11:23:29 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 02/04/2025   16:07:49 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 219844-2025
EUT-S-nummer 67/2025
Offentliggørelsesdato 04/04/2025

Send til en kollega

0.047