23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
04.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fællesindkøb Midt

Pladsanvisningssystem til Odder Kommune


Fællesindkøb Midt

218181-2025 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Pladsanvisningssystem til Odder Kommune
OJ S 67/2025 04/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fællesindkøb Midt
E-mail lielk@fikm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Odder Kommune
E-mail lielk@fikm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Pladsanvisningssystem til Odder Kommune
Beskrivelse Aftalen vedrører IT-Service (SaaS) til at understøtte kommunens opgaver på pladsanvisnings- og dagplejeområdet. Den udbudte kontrakt skal omfatte følgende fagområder: · Pladsanvisning til SFO og dagtilbud · Pladsanvisning til dagpleje · Tilskud til pasning af egne børn · Tilskud til privat pasningsordning · Tilskud til privatinstitutioner · Håndtering af plejebørn · Mellemkommunale opkrævninger · opkrævning for forældrebetaling · fripladstilskud - økonomisk friplads - behandlingsmæssig friplads - socialpædagogisk friplads
Identifikator for proceduren d45772d5-349c-4607-a4fc-093e5f4eaa59
Tidligere bekendtgørelse 17ee7a4b-0ab3-4502-86eb-c90731a0a48e-01
Intern ID 88.00.00-P00-47-24
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Der leveres en Saas-løsning til anvendelse i Odder Kommune.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 488 760,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Som dokumentation for tilbudsgivers personlige forhold fremlægges serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere. Denne må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Pladsanvisningssystem til Odder Kommune
Beskrivelse Aftalen vedrører IT-Service (SaaS) til at understøtte kommunens opgaver på pladsanvisnings- og dagplejeområdet. Den udbudte kontrakt skal omfatte følgende fagområder: · Pladsanvisning til SFO og dagtilbud · Pladsanvisning til dagpleje · Tilskud til pasning af egne børn · Tilskud til privat pasningsordning · Tilskud til privatinstitutioner · Håndtering af plejebørn · Mellemkommunale opkrævninger · opkrævning for forældrebetaling · fripladstilskud - økonomisk friplads - behandlingsmæssig friplads - socialpædagogisk friplads
Intern ID 88.00.00-P00-47-24
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Der leveres en Saas-løsning til anvendelse i Odder Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/08/2025
Varigheds slutdato 31/07/2033
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 488 760,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
Yderligere oplysninger Som dokumentation for tilbudsgivers personlige forhold fremlægges serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere. Denne må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Underkriteriet økonomi vurderes ud fra den evalueringstekniske pris, som er opgjort i Bilag 2 – Tilbudsliste. Her medregnes: 1) System-/engangsvederlag inkl. implementering, jf. bilag 1 og 3 2) Løbende vederlag (drift og vedligehold) 3) Option for "Statistik og kapacitetsstyring", jf. bilag 1, punkt 2.18 4) Estimeret mængde konsulentydelser 5) Exit-option, jf. bilag 4.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Underkriteriet kvalitet er opdelt i 3 delkriterier (funktionelle krav, brugervenlighed og nonfunktionelle krav), med de angivne vægtninger i pkt. 9.1. Der vurderes alene på, hvad der på tilbudstidspunktet kan leveres, og således ikke, hvad der er under udvikling eller på roadmaps. Underkriteriet kvalitet vurderes både ud fra tilbudsgivers besvarelse i bilag 1a, og præsentation, som er nærmere beskrevet i pkt. 9.4.5. Hvert delkriterium tildeles én samlet score, og der gives altså ikke individuelle scores for den skriftlige løsningsbeskrivelse og præsentationen. Det fremgår af udbudsbetingelsernes afsnit 9.4, hvad der lægges vægt på under hver enkelt delkriterium.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Transition
Beskrivelse Underkriteriet transition er opdelt i 2 delkriterier (implementering og exit) med de angivne vægtninger i pkt. 9.1. Hvert delkriterium tildeles én samlet score. Det fremgår af udbudsbetingelsernes afsnit 9.4, hvad der lægges vægt på under hver enkelt delkriterium.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fællesindkøb Midt
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Fællesindkøb Midt
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Odder Kommune
Organisation, der udfører betalingen Odder Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Odder Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 6 488 760,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 88.00.00-P00-47-24
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 6 488 760,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 88.00.00-P00-47-24
Titel Pladsanvisningssystem til Odder Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 12/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 03/04/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Odder Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Fællesindkøb Midt
Registreringsnummer 29189889
Postadresse Chr M Østergaards Vej 4
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Lina Elkær
E-mail lielk@fikm.dk
Telefon 76292018
Internetadresse https://fikm.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Odder Kommune
Registreringsnummer 32264328
Postadresse Rådhusgade 3
By Odder
Postnummer 8300
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Fællesindkøb Midt
E-mail lielk@fikm.dk
Telefon 76812018
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0005
Officielt navn KMD A/S
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer 26911745
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Helle Kjærgaard
E-mail hkr@kmd.dk
Telefon 4460 5793
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 0f33b6b3-2530-49ea-a89a-24a188c9b00b   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 03/04/2025   11:18:04 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 03/04/2025   11:36:54 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 218181-2025
EUT-S-nummer 67/2025
Offentliggørelsesdato 04/04/2025

Send til en kollega

0.031