23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 046-084340
Offentliggjort
07.03.2017
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Københavns Kommune, Koncernservice

Vindere

Udbud af WEB rammeaftale

(06.09.2017)
Kruso A/S
Bremerholm 4
1069 København K

Udbud af WEB rammeaftale

(06.09.2017)
FFW
Vibenshuset
2100 København Ø

Udbud af WEB rammeaftale

(06.09.2017)
Reload! A/S
Suomisvej 2, 2. sal
1927 Frederiksberg C

Udbud af WEB rammeaftale

(06.09.2017)
Eksponent Aps
Sankt Knuds Vej 41, st.
1903 Frederiksberg C

Udbud af WEB rammeaftale

(06.09.2017)
Linkfactory A/S
Bredgade 66
1260 København K

Udbud af WEB rammeaftale


Københavns Kommune, Koncernservice

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune, Koncernservice
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Mette Signe Hansen
Telefon: +45 40425737
E-mail: mette.signe.hansen@ks.kk.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65988142.aspx

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/65988142.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/65988142.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af WEB rammeaftale.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

På den udbudte rammeaftale kan der inden for kontraktens genstand indkøbes såvel teknisk it-konsulentbistand og projektanskaffelser til at videreudvikle, sparring omkring og optimering af Kundens webløsning — Drupalplatform. Drupalplatformen er betegnelsen for en række delsystemer, der tilsammen udgør Kundens content management system (CMS). På drupalwebplatformen skelnes mellem de medarbejder- og borgerrettede platforme, som introduceres herunder.

Tryk her http://permalink.mercell.com/65988142.aspx

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72266000
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Projektleverancerne kan omfatte drift, vedligeholdelse, support og videreudvikling af Kundens eksisterende webmiljø. Projektleverancerne forventes at skulle integreres med Kundens web-løsning, samt eventuelt andre af Kundens værktøjer med relation til webløsningen.

Herudover kan rammeaftalen anvendes til leverancer af konsulentbistand, herunder periodekøb, til bl.a.:

Udvikling

Integration

Konfiguration

Vedligehold

UI-optimering

DevOps

Rådgivning og ekspertbistand.

Behovet for konsulentbistand kan omhandle både korte og længerevarende opgaver og projekter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 5
Største antal: 8
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Er der flere end 8 ansøgere, som ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene og som opfylder minimumskravene til egnethed vil Ordregiver ved udvælgelsen af ansøgere, som vil blive opfordret til at afgive tilbud, lægge vægt på ansøgernes tre (3) referencer, hvor ansøgerne med de tre (3) mest relevante referencer vil blive prækvalificeret.

Ved vurderingen af, hvor relevante ansøgerens tre (3) referencer er i forhold til den pågældende ydelse, vil der lægges positivt vægt på, at:

o Referencerne indeholder erfaring med web-løsninger i Drupal version 7.0 og derover.

o Referencerne indeholder erfaring med implementering af løsninger som afvikles i airwatch secure browser.

o Referencerne indeholder udvikling på og af tilsvarende web-miljøer, herunder særligt store komplekse web-miljøer fra offentlige myndigheder.

o Referencerne indeholder erfaring med vedligeholdelse af tilsvarende webmiljøer, herunder særligt store komplekse web miljøer fra offentlige myndigheder.

o Referencerne indeholder erfaring med at levere løsninger, der understøtter cross-browser og cross-platform funktionalitet.

Udvælgelsen bliver foretaget på grundlag af oplysningerne i ansøgernes referencer, idet Ordregiver dog forbeholder sig ret til at inddrage oplysninger, der findes andre steder i ansøgningen, der efter Ordregivers skøn har betydning for udvælgelsen.

Hvis Ansøger vedlægger mindre end tre (3) referencer, anses deres tilbud for at være ukonditionsmæssigt og bliver derved ikke prækvalificeret. Vedlægger Ansøger flere end tre (3) referencer, vil Københavns Kommune udvælge tre (3) referencer, som der ud fra ovenstående punkter anses for mest relevant.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Erhvervsstyrelsen er ansvarlig for de relevante faglige registre og handelsregistre samt erklæringer og attester i Danmark: https://erhvervsstyrelsen.dk/virksomhedsoplysninger-og-registre

Ansøger skal være registeret hos Erhvervsstyrelsen eller have tilsvarende autorisation eller medlemskab i det land, hvor ansøgers virksomhed er etableret.

Tilbudsgiver skal på Ordregivers opfordring fremlægge en serviceattest, som er udstedt af Erhvervsstyrelsen, med oplysninger om:

— Udelukkelsesgrundene vedrørende straffedomme i henhold til Udbudslovens § 135, stk. 1.

— Betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til Udbudslovens § 135, stk. 3.

— Udelukkelsesgrunde vedrørende konkurs, insolvens- eller likvidationsbehandling i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.

Tilbudsgiver skal endvidere fremlægge dokumentation for, at der ikke er grundlag for udelukkelse efter udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3, i form af:

— Tro og love-erklæring vedrørende dom eller lignende for overtrædelse af gældende skattelovgivning

Hvis Tilbudsgiver er etableret i udlandet, skal Tilbudsgiver fremsende dokumentation for egnethed til udøvelse af det pågældende erhverv i form af tilsvarende autorisation eller medlemskab i det land, hvor tilbudsgivers virksomhed er etableret.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 04/04/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Vær opmærksom på at en ansøgning om prækvalifikation skal ledsages af:

— ESPD og evt. tilhørende bilag i form af referencebeskrivelser.

Ordregiver vil prækvalificere op til 8 ansøger, der vil blive opfordret til at afgive tilbud. Rammeaftalen tildeles op til 5 leverandører.

ESPD'en skal udfyldes i Mercell, medmindre tilbuddet afgives af en sammenslutning af økonomiske aktører — i dette tilfælde skal bilaget espd-request.xml benyttes.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7. Klager over indgåelse af rammeaftalen skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra underretning om tildelingsbeslutningen. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/03/2017

Send til en kollega

0.062