Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune, Koncernservice
Vindere
Udbud af WEB rammeaftale
(06.09.2017)
Kruso A/S
Bremerholm 4
1069 København K
Udbud af WEB rammeaftale
(06.09.2017)
FFW
Vibenshuset
2100 København Ø
Udbud af WEB rammeaftale
(06.09.2017)
Reload! A/S
Suomisvej 2, 2. sal
1927 Frederiksberg C
Udbud af WEB rammeaftale
(06.09.2017)
Eksponent Aps
Sankt Knuds Vej 41, st.
1903 Frederiksberg C
Udbud af WEB rammeaftale
(06.09.2017)
Linkfactory A/S
Bredgade 66
1260 København K
Udbud af WEB rammeaftale
Københavns Kommune, Koncernservice
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Mette Signe Hansen
Telefon: +45 40425737
E-mail: mette.signe.hansen@ks.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65988142.aspx
Del II: Genstand
Udbud af WEB rammeaftale.
På den udbudte rammeaftale kan der inden for kontraktens genstand indkøbes såvel teknisk it-konsulentbistand og projektanskaffelser til at videreudvikle, sparring omkring og optimering af Kundens webløsning — Drupalplatform. Drupalplatformen er betegnelsen for en række delsystemer, der tilsammen udgør Kundens content management system (CMS). På drupalwebplatformen skelnes mellem de medarbejder- og borgerrettede platforme, som introduceres herunder.
Projektleverancerne kan omfatte drift, vedligeholdelse, support og videreudvikling af Kundens eksisterende webmiljø. Projektleverancerne forventes at skulle integreres med Kundens web-løsning, samt eventuelt andre af Kundens værktøjer med relation til webløsningen.
Herudover kan rammeaftalen anvendes til leverancer af konsulentbistand, herunder periodekøb, til bl.a.:
Udvikling
Integration
Konfiguration
Vedligehold
UI-optimering
DevOps
Rådgivning og ekspertbistand.
Behovet for konsulentbistand kan omhandle både korte og længerevarende opgaver og projekter.
Er der flere end 8 ansøgere, som ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene og som opfylder minimumskravene til egnethed vil Ordregiver ved udvælgelsen af ansøgere, som vil blive opfordret til at afgive tilbud, lægge vægt på ansøgernes tre (3) referencer, hvor ansøgerne med de tre (3) mest relevante referencer vil blive prækvalificeret.
Ved vurderingen af, hvor relevante ansøgerens tre (3) referencer er i forhold til den pågældende ydelse, vil der lægges positivt vægt på, at:
o Referencerne indeholder erfaring med web-løsninger i Drupal version 7.0 og derover.
o Referencerne indeholder erfaring med implementering af løsninger som afvikles i airwatch secure browser.
o Referencerne indeholder udvikling på og af tilsvarende web-miljøer, herunder særligt store komplekse web-miljøer fra offentlige myndigheder.
o Referencerne indeholder erfaring med vedligeholdelse af tilsvarende webmiljøer, herunder særligt store komplekse web miljøer fra offentlige myndigheder.
o Referencerne indeholder erfaring med at levere løsninger, der understøtter cross-browser og cross-platform funktionalitet.
Udvælgelsen bliver foretaget på grundlag af oplysningerne i ansøgernes referencer, idet Ordregiver dog forbeholder sig ret til at inddrage oplysninger, der findes andre steder i ansøgningen, der efter Ordregivers skøn har betydning for udvælgelsen.
Hvis Ansøger vedlægger mindre end tre (3) referencer, anses deres tilbud for at være ukonditionsmæssigt og bliver derved ikke prækvalificeret. Vedlægger Ansøger flere end tre (3) referencer, vil Københavns Kommune udvælge tre (3) referencer, som der ud fra ovenstående punkter anses for mest relevant.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Erhvervsstyrelsen er ansvarlig for de relevante faglige registre og handelsregistre samt erklæringer og attester i Danmark: https://erhvervsstyrelsen.dk/virksomhedsoplysninger-og-registre
Ansøger skal være registeret hos Erhvervsstyrelsen eller have tilsvarende autorisation eller medlemskab i det land, hvor ansøgers virksomhed er etableret.
Tilbudsgiver skal på Ordregivers opfordring fremlægge en serviceattest, som er udstedt af Erhvervsstyrelsen, med oplysninger om:
— Udelukkelsesgrundene vedrørende straffedomme i henhold til Udbudslovens § 135, stk. 1.
— Betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til Udbudslovens § 135, stk. 3.
— Udelukkelsesgrunde vedrørende konkurs, insolvens- eller likvidationsbehandling i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Tilbudsgiver skal endvidere fremlægge dokumentation for, at der ikke er grundlag for udelukkelse efter udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3, i form af:
— Tro og love-erklæring vedrørende dom eller lignende for overtrædelse af gældende skattelovgivning
Hvis Tilbudsgiver er etableret i udlandet, skal Tilbudsgiver fremsende dokumentation for egnethed til udøvelse af det pågældende erhverv i form af tilsvarende autorisation eller medlemskab i det land, hvor tilbudsgivers virksomhed er etableret.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Vær opmærksom på at en ansøgning om prækvalifikation skal ledsages af:
— ESPD og evt. tilhørende bilag i form af referencebeskrivelser.
Ordregiver vil prækvalificere op til 8 ansøger, der vil blive opfordret til at afgive tilbud. Rammeaftalen tildeles op til 5 leverandører.
ESPD'en skal udfyldes i Mercell, medmindre tilbuddet afgives af en sammenslutning af økonomiske aktører — i dette tilfælde skal bilaget espd-request.xml benyttes.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7. Klager over indgåelse af rammeaftalen skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra underretning om tildelingsbeslutningen. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk