23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
31.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Odsherred Kommune

Udbud af datakommunikation


Odsherred Kommune

203819-2025 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Udbud af datakommunikation
OJ S 63/2025 31/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Odsherred Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af datakommunikation
Beskrivelse Udbuddet omfatter indkøb af datakommunikation til Odsherred Kommune lokationer, herunder hovednetværk, samt administrations- og skolenetværk. Udbuddet omfatter etablering og implementering af WAN- og netværksforbindelser (inkl. MPLS), samt levering af det nødvendige CPE-udstyr, evt. router, strømforsyning, rackbeslag og netværkskabel. Aftalen omfatter ligeledes løbende drift og vedligeholdelse af forbindelserne, herunder herunder ydelse af support i forbindelse med nedbrud.
Identifikator for proceduren b5d640cc-afcf-4d3e-be74-d8cb5a935dfb
Tidligere bekendtgørelse 226a1ab1-9c17-401e-b941-594a391d43b4-01
Intern ID 404253
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Offentligt udbud efter udbudslovens §§ 56 – 57.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32424000   Netinfrastruktur, 32430000   WAN, 72400000   Internettjenester, 72700000   Datamatnetværkstjenester, 72720000   Wan-tjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 7 908 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger En tilbudsgiver, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet er eller bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134 a-136 og § 137, stk. 1, nr. 1-2, vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Forinden ordregiver kan meddele tildelingsbeslutning, skal ordregiver indhente endelig dokumentation for rigtigheden af den vindende tilbudsgivers oplysninger i ESPD. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af Serviceattest (udstedt ikke tidligere end 6 måneder for tilbudsfristen) og det seneste årsregnskab. For udenlandske tilbudsgivere præsteres tilsvarende dokumentation. Såfremt tilbudsgiver som følge af årsager, der ikke kan tilregnes denne, ikke kan fremlægge dokumentationen, kan tilbudsgiver dokumentere sin økonomiske egnethed på anden måde, som Ordregiver skønner passende, jf. udbudslovens § 154, stk. 2.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af datakommunikation
Beskrivelse Udbuddet omfatter indkøb af datakommunikation til Odsherred Kommune lokationer, herunder hovednetværk, samt administrations- og skolenetværk. Udbuddet omfatter etablering og implementering af WAN- og netværksforbindelser (inkl. MPLS), samt levering af det nødvendige CPE-udstyr, evt. router, strømforsyning, rackbeslag og netværkskabel. Aftalen omfatter ligeledes løbende drift og vedligeholdelse af forbindelserne, herunder herunder ydelse af support i forbindelse med nedbrud.
Intern ID 404253
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32424000   Netinfrastruktur, 32430000   WAN, 72400000   Internettjenester, 72700000   Datamatnetværkstjenester, 72720000   Wan-tjenester
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Kontrakten indeholder optioner, som er beskrevet i kravspecifikationens afsnit 3 (Bilag 1): 1) Leverandøren skal forestå opsætning af ekstra forbindelser på Kundens eksisterende eller nye lokationer efter Kundens behov og på Kundens anmodning. Optionen kan udnyttes af Kunden med et skriftligt varsel på 3 måneder til udgangen af en kalendermåned. 2) Leverandøren skal forestå opgradering af Kundens netværksforbindelser til administrationen. Optionen kan udnyttes af Kunden med et skriftligt varsel på 1 måned til udgangen af en kalendermåned. 3) Leverandøren skal yde ophørsbistand i forbindelse med Kontraktens ophør, uanset årsagen til ophør, hvis Kunden anmoder om dette. Optionen kan udnyttes af Kunden med et skriftligt varsel på 1 måned til udgangen af en kalendermåned.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Aftalens ordinære varighed er 4 år. Aftalen kan af Kommunen med et skriftligt varsel på 1 måned til udgangen af en kalendermåned forlænges i op til 2 år. Forlængelse sker for 1 år ad gangen. Aftalens maksimale løbetid er dermed 6 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 7 908 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger En tilbudsgiver, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet er eller bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134 a-136 og § 137, stk. 1, nr. 1-2, vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Forinden ordregiver kan meddele tildelingsbeslutning, skal ordregiver indhente endelig dokumentation for rigtigheden af den vindende tilbudsgivers oplysninger i ESPD. Denne dokumentation vil for danske tilbudsgivere bestå af Serviceattest (udstedt ikke tidligere end 6 måneder for tilbudsfristen) og det seneste årsregnskab. For udenlandske tilbudsgivere præsteres tilsvarende dokumentation. Såfremt tilbudsgiver som følge af årsager, der ikke kan tilregnes denne, ikke kan fremlægge dokumentationen, kan tilbudsgiver dokumentere sin økonomiske egnethed på anden måde, som Ordregiver skønner passende, jf. udbudslovens § 154, stk. 2.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Laveste pris
Beskrivelse Tilbudsgiver med den laveste evalueringstekniske pris har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1 være indgivet inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Odsherred Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Odsherred Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er endnu ikke udvalgt en vinder, men konkurrencen er stadig i gang.
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Odsherred Kommune
Registreringsnummer 29188459
Postadresse Nyvej 22
By Højby
Postnummer 4573
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Tine Thiberg
Telefon +45 3334 0151
Internetadresse https://www.odsherred.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10 29 48 19
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 8365d119-df51-4825-a9cb-300e3fcbd603   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 27/03/2025   13:52:38 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 27/03/2025   13:54:39 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 203819-2025
EUT-S-nummer 63/2025
Offentliggørelsesdato 31/03/2025

Send til en kollega

0.047