23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
21.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

50.49 Standardsoftware (kommunal) (2025)


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

185390-2025 - Resultater
Danmark – Programpakker og informationssystemer – 50.49 Standardsoftware (kommunal) (2025)
OJ S 57/2025 21/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
E-mail kbk@ski.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Økonomiske anliggender
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel 50.49 Standardsoftware (kommunal) (2025)
Beskrivelse SKI udbyder rammeaftale vedrørende standardsoftware og relaterede ydelser (50.49 Standardsoftware (kommunal) (2025)). Rammeaftalen omfatter produkter i form af standardsoftware, som er kompatibelt med kundernes eksisterende IT-miljø, og som falder inden for 14 funktionelle områder for rammeaftalens sortiment. Rammeaftalen omfatter endvidere vedligeholdelse og support af produkterne. Rammeaftalen omfatter også ydelser i form af undervisning, kundesupport, licensrådgivning, samt Software Asset Management rådgivning (SAM) og konsulentydelser inden for sikkerhed, AI og Modern Workplacer. Det henvises til udbudsmaterialets bilag B og bilag C, for en uddybning af, hvilke produkter og ydelser, der kan anskaffes. Rammeaftalen er forpligtende, således at kunderne skal aftage produkter/ydelser under Rammeaftalen for et beløb (volumen) svarende til kundens forventede indkøbsbehov af produkter. Kunderne er ikke forpligtede til at aftage bestemte produkter/ydelser. Det er beskrevet i bilag A, hvilke kunder, der vil være omfattet af Rammeaftalen. Kunderne bruger Rammeaftalen ved at foretage en simpel bestilling hos leverandøren under leveringskontrakten, jf. bilag E.
Identifikator for proceduren 44ad7538-bb48-46af-8bea-31927adc0d30
Tidligere bekendtgørelse 86f1a1b3-5e89-4eeb-ab6c-b75c6bd6efa9-01
Intern ID 50.49
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  48000000   Programpakker og informationssystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48200000   Programpakke til netværk, internet og intranet, 48400000   Programpakke til forvaltning af forretningstransaktioner og privatsager, 48500000   Programpakke til kommunikations- og multimedieformål, 48600000   Database- og operativsystemprogrampakke, 48700000   Værktøjsprogrampakke, 48800000   Informationssystemer og servere, 48900000   Diverse programpakker og computersystemer, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72222300   Tjenesteydelser i forbindelse med informationsteknologi, 72224000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med projektstyring, 72263000   Implementering af programmel, 72265000   Konfigurering af programmel, 72416000   Applikationsudbydere
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Bornholm   ( DK014 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Extra-Regio NUTS 3   ( DKZZZ )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 120 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 6 500 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger • ESPD fungerer som et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i “Udelukkelsesgrund” i afsnit 2.1.6 Grund til udelukkelse. • Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet. Den eller de andre enheder skal hver udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Hvis tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, i feltet ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for at oplysningerne i ESPD vedrørende udelukkelsesgrunde og egnethed er korrekte. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a. Der skal ikke fremlægges dokumentation herfor. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. Der skal fremlægges dokumentation for afgivne oplysninger i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136 og § 137, stk. 1 nr. 2. Dette gælder for tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder. Det fremgår af Europa Kommissionens tjeneste eCertis, hvad må anses som tilstrækkelig dokumentation for den enkelte virksomhed, da det afhænger af virksomhedens hjemland. • Det fremgår under de enkelte udvælgelseskriterier, hvilken dokumentation der skal fremlægges for de afgivne oplysninger i ESPD. • Frister angivet ved tid og dato er i lokal dansk tid, medmindre andet eksplicit fremgår. Ad punkt 2.1.3 Værdi og 5.1.5 Værdi: Angivelsen af rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi, er udtryk for en skønsmæssig vurdering af det forventede fremtidige forbrug, som baseres på: • Kundernes indmeldinger • SKI’s markedskendskab • At samfundstendensen vedrørende øget digitalisering og behov for mere kompleks funktionalitet fortsætter og bliver større end forventet • Væksten i antal kommunale brugere samt • SKI’s forventninger til prisudvikling og prisregulering Hen over den samlede varighed af rammeaftalen og leveringskontrakterne, samt på tværs af alle kunderne på rammeaftalen, er der en usikkerhed om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. Skønnet indebærer derfor både en vurdering af den anslåede værdi af rammeaftalen, og en vurdering af rammeaftalens maksimale værdi. Denne værdi anses ikke for klart usandsynlig. Den maksimale værdi kan dog ændres i henhold til de enhver tid gældende udbudsregler. Forskellen mellem rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. I den forbindelse er der lagt vægt på følgende forhold: • Kundernes mulighed for suppleringskøb Skønnet af rammeaftalens anslåede værdi og rammeaftalens maksimale værdi er udtryk for SKI's mest kvalificerede og gennemsigtige saglige skøn af forbruget på rammeaftalen på udbudstidspunktet. Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver i enhver henseende er ansvarlig for de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra estimaterne i såvel opad- som nedadgående retning. • Ad afsnit 5.1.12 Udbudsvilkår - sprog: Tilbud skal være på dansk, men generelle standarddokumenter såsom f.eks. regnskabsoplysninger og licensvilkår kan leveres på norsk, svensk og / eller engelsk. • Rammeaftalen er omfattet af forbuddet i artikel 5k i EU-forordning 833/2014, og SKI kræver en erklæring fra den eller de tilbudsgiver(e) som SKI har til hensigt at tildele rammeaftalen, jf. nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 16.5. • Rammeaftalen kan være omfattet af reglerne om investeringsscreening, og tilbudsgiver skal være opmærksom på om den skal søge om tilladelse hos Erhvervsstyrelsen til at indgå rammeaftalen, hvis SKI agter at tildele rammeaftalen til tilbudsgiver. Se nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 17.1. • Udbuddet er omfattet af Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2022/2560 af 14. december 2022 om udenlandske subsidier, der fordrejer det indre marked. Tilbudsgivere er forpligtede til som en del af deres tilbud at fremsende en anmeldelse/erklæring vedrørende eventuelle finansielle bidrag fra tredjelande, jf. nærmere forordningens artikel 29.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel 50.49 Standardsoftware (kommunal) (2025)
Beskrivelse SKI udbyder rammeaftale vedrørende standardsoftware og relaterede ydelser (50.49 Standardsoftware (kommunal) (2025)). Rammeaftalen omfatter produkter i form af standardsoftware, som er kompatibelt med kundernes eksisterende IT-miljø, og som falder inden for 14 funktionelle områder for rammeaftalens sortiment. Rammeaftalen omfatter endvidere vedligeholdelse og support af produkterne. Rammeaftalen omfatter også ydelser i form af undervisning, kundesupport, licensrådgivning, samt Software Asset Management rådgivning (SAM) og konsulentydelser inden for sikkerhed, AI og Modern Workplacer. Det henvises til udbudsmaterialets bilag B og bilag C, for en uddybning af, hvilke produkter og ydelser, der kan anskaffes. Rammeaftalen er forpligtende, således at kunderne skal aftage produkter/ydelser under Rammeaftalen for et beløb (volumen) svarende til kundens forventede indkøbsbehov af produkter. Kunderne er ikke forpligtede til at aftage bestemte produkter/ydelser. Det er beskrevet i bilag A, hvilke kunder, der vil være omfattet af Rammeaftalen. Kunderne bruger Rammeaftalen ved at foretage en simpel bestilling hos leverandøren under leveringskontrakten, jf. bilag E.
Intern ID 50.49
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  48000000   Programpakker og informationssystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48200000   Programpakke til netværk, internet og intranet, 48400000   Programpakke til forvaltning af forretningstransaktioner og privatsager, 48500000   Programpakke til kommunikations- og multimedieformål, 48600000   Database- og operativsystemprogrampakke, 48700000   Værktøjsprogrampakke, 48800000   Informationssystemer og servere, 48900000   Diverse programpakker og computersystemer, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72222300   Tjenesteydelser i forbindelse med informationsteknologi, 72224000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med projektstyring, 72263000   Implementering af programmel, 72265000   Konfigurering af programmel, 72416000   Applikationsudbydere
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Bornholm   ( DK014 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Extra-Regio NUTS 3   ( DKZZZ )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 36   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 120 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 6 500 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser
ID for den foregående bekendtgørelse 109983-2024
Yderligere oplysninger • ESPD fungerer som et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i “Udelukkelsesgrund” i afsnit 2.1.6 Grund til udelukkelse. • Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet. Den eller de andre enheder skal hver udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Hvis tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, i feltet ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for at oplysningerne i ESPD vedrørende udelukkelsesgrunde og egnethed er korrekte. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a. Der skal ikke fremlægges dokumentation herfor. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. Der skal fremlægges dokumentation for afgivne oplysninger i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136 og § 137, stk. 1 nr. 2. Dette gælder for tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder. Det fremgår af Europa Kommissionens tjeneste eCertis, hvad må anses som tilstrækkelig dokumentation for den enkelte virksomhed, da det afhænger af virksomhedens hjemland. • Det fremgår under de enkelte udvælgelseskriterier, hvilken dokumentation der skal fremlægges for de afgivne oplysninger i ESPD. • Frister angivet ved tid og dato er i lokal dansk tid, medmindre andet eksplicit fremgår. Ad punkt 2.1.3 Værdi og 5.1.5 Værdi: Angivelsen af rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi, er udtryk for en skønsmæssig vurdering af det forventede fremtidige forbrug, som baseres på: • Kundernes indmeldinger • SKI’s markedskendskab • At samfundstendensen vedrørende øget digitalisering og behov for mere kompleks funktionalitet fortsætter og bliver større end forventet • Væksten i antal kommunale brugere samt • SKI’s forventninger til prisudvikling og prisregulering Hen over den samlede varighed af rammeaftalen og leveringskontrakterne, samt på tværs af alle kunderne på rammeaftalen, er der en usikkerhed om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. Skønnet indebærer derfor både en vurdering af den anslåede værdi af rammeaftalen, og en vurdering af rammeaftalens maksimale værdi. Denne værdi anses ikke for klart usandsynlig. Den maksimale værdi kan dog ændres i henhold til de enhver tid gældende udbudsregler. Forskellen mellem rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. I den forbindelse er der lagt vægt på følgende forhold: • Kundernes mulighed for suppleringskøb Skønnet af rammeaftalens anslåede værdi og rammeaftalens maksimale værdi er udtryk for SKI's mest kvalificerede og gennemsigtige saglige skøn af forbruget på rammeaftalen på udbudstidspunktet. Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver i enhver henseende er ansvarlig for de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra estimaterne i såvel opad- som nedadgående retning. • Ad afsnit 5.1.12 Udbudsvilkår - sprog: Tilbud skal være på dansk, men generelle standarddokumenter såsom f.eks. regnskabsoplysninger og licensvilkår kan leveres på norsk, svensk og / eller engelsk. • Rammeaftalen er omfattet af forbuddet i artikel 5k i EU-forordning 833/2014, og SKI kræver en erklæring fra den eller de tilbudsgiver(e) som SKI har til hensigt at tildele rammeaftalen, jf. nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 16.5. • Rammeaftalen kan være omfattet af reglerne om investeringsscreening, og tilbudsgiver skal være opmærksom på om den skal søge om tilladelse hos Erhvervsstyrelsen til at indgå rammeaftalen, hvis SKI agter at tildele rammeaftalen til tilbudsgiver. Se nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 17.1. • Udbuddet er omfattet af Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2022/2560 af 14. december 2022 om udenlandske subsidier, der fordrejer det indre marked. Tilbudsgivere er forpligtede til som en del af deres tilbud at fremsende en anmeldelse/erklæring vedrørende eventuelle finansielle bidrag fra tredjelande, jf. nærmere forordningens artikel 29.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere Det er beskrevet i bilag A og A.1, hvilke kunder der kan anvende rammeaftalen.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 10 620 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 6 500 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 4 120 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 6 500 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 4 120 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Atea A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 50.49 Standardsoftware (kommunal) (2025)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 2 824 586 375,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Rammeaftale 50.49 Standardsoftware (kommunal) (2025)
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 21/01/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 04/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 35015-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Registreringsnummer ORG-17472437
Postadresse Pakkerivej 6
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Karen Brünnich Knudsen
E-mail kbk@ski.dk
Telefon 23445709
Internetadresse https://www.ski.dk
Denne organisations roller
Køber
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer ORG-10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Atea A/S
Registreringsnummer 25511484
Postadresse Lautrupvang 6
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Mia Petersen
Telefon 30781818
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 0dbd4582-b309-4211-a583-add4fe4b1e88   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 19/03/2025   13:40:28 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 19/03/2025   13:45:28 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 185390-2025
EUT-S-nummer 57/2025
Offentliggørelsesdato 21/03/2025

Send til en kollega

0.049