1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Aalborg Forsyning
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af SRO-serviceydelser
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører programmeringsydelser på eksisterende SRO-anlæg for følgende tre driftsorganisationer: • Aalborg Renseanlæg Øst • Aalborg Renseanlæg Vest • Aalborg Pumpestationer (ca. 285 300 spildevandspumpestationer) Udbuddet vedrører ligeledes ydelser i forbindelse med opsætning af nye anlæg (eksklusiv selve anlægget). SRO-anlæggene består på nuværende tidspunkt af: • SCADA-anlæg (Frontmatec’s S2) • PLC-anlæg på renseanlæg (Allen Bradley) • Ørum & Jensen understationer på pumpestationer. (service af disse indgår dog ikke i nærværende udbud) • PLC-anlæg på Pumpestationer/Vakuumstationer Siemens Programmeringsydelserne omfatter: • Programmering af løbende tilpasninger i PLC-styringer på renseanlæggene og Pumpestationer. Side 4 af 17 • Programmering af løbende tilpasninger i SCADA-anlæggene (S2) på renseanlæggene og for pumpestationer. • Support ved fejlfinding i eksisterende PLC- og SCADA-anlæg (S2), • PLC-CPU-firmware-opdateringer efter behov, • Oprettelse af SCADA-overvågning for op til ca. 10 nye pumpestationer/bassiner/overløb pr. år.
Identifikator for proceduren
:
b8d22ceb-7121-4989-979e-59cc0c9d8566
Tidligere bekendtgørelse
:
196d50da-a1a5-45c4-84c4-dbd1bdfdef7b-01
Intern ID
:
2024-0478
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72210000
Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker,
72211000
Programmeringsservice i forbindelse med systemer og brugerprogrammel,
72222000
Strategisk gennemgang og planlægning af informationssystemer eller -teknologi,
72243000
Programmeringstjenester,
72261000
Programmelsupport,
72265000
Konfigurering af programmel,
72267100
Vedligeholdelse af programmel til informationsteknologi
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Aalborg Kommune.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
4 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
5 500 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Tilbudsgiver skal udfylde det offentliggjorte ESPD via Ethics. Tilbudsgiver skal udfylde ESPD'et med de oplysninger, som er angivet i udbudsbekendtgørelsen, herunder del II.A-II.D, III.A,-III.C, IV.B, IV.C, V og VI. - Del II.A: Tilbudsgiver skal oplyse navn, CVR-nr., postadresse, kontaktperson, hvorvidt tilbudsgiver er en mikrovirksomhed, en lille eller en mellemstor virksomhed samt hvorvidt tilbudsgiver deltager i udbudsproceduren sammen med andre (som et konsortium eller lignende). - Del II.B: Tilbudsgiver skal angive navn(e) og kontakt oplysninger på den (de) person(er), der er bemyndiget til at repræsentere tilbudsgiver i forbindelse med denne udbudsprocedure. - Del II.C: Tilbudsgiver skal angive, om tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet. - Del II.D: Tilbudsgiver skal angive, om tilbudsgiver har til hensigt at give en del af kontrakten i underleverance til tredje parter. - Del III.A-III.C: Tilbudsgiver skal angive alle de efterspurgte oplysninger. Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134a, 135, stk. 1-3, 136 og 137, stk. 1, nr. 2. Hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134a, 135, stk. 1-3, 136 og 137, stk. 1, nr. 2 vil tilbudsgiver blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, medmindre tilbudsgiveren har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens §138. - Del IV.B: Beskrives økonomisk og finansiel kapacitet, jf. Del III. 1.2 i udbudsbekendtgørelsen. - Del IV.C: Beskrives teknisk og faglig kapacitet, jf. Del III. 1.3 i udbudsbekendtgørelsen. De efterspurgte oplysninger danner grundlag for ordregivers vurdering af, hvorvidt tilbudsgiver er egnet til at løfte den udbudte opgave. - Del VI: Tilbudsgiver skal angive datoen for udfyldelsen af ESPD'et. Hvis tilbudsgiver deltager i udbudsprocessen sammen med andre, navnlig som del af en gruppe, et konsortium, et joint venture eller lignende, skal alle berørte deltagere indsende et særskilt ESPD. Alle de krævede oplysninger under del III skal afgives for hver deltager i konsortiet. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen dog være konsortiets samlede egnethed, der vurderes. Hvis de krævede oplysninger ikke afgives af alle konsortiedeltagere, er ansøgningen ikke nødvendigvis ikke konditionsmæssigt, men det kan have betydning for egnethedsvurderingen. Endvidere skal hver deltager idet individuelle ESPD angive den økonomiske aktørs rolle i gruppen, de øvrige økonomiske aktører, der deltager i proceduren samt i givet fald navnet på den deltagende gruppe (ESPD del II.A). Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders finansielle og økonomiske og/eller tekniske og/eller faglige kapacitet for at kunne opfylde de stillede egnethedskrav, skal der vedlægges særskilte ESPD'er med udfyldt del II.A og del III samt relevante oplysninger i del IV, som er behørigt udfyldt af de pågældende enheder(ESPD del II, afsnit C). Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen være den samlede egnethed, der vurderes. Tilbudsgiver kan alene indgive ét tilbud. Såfremt samme juridiske enhed er en del af eller på anden måde deltager i flere tilbud, f.eks. selv indgiver eget tilbud, men samtidig indgår som deltager i et konsortium, der afgiver tilbud, skal tilbudsgiverne sikrer, at samme juridiske enheds deltagelse ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige tilbudsgivers tilbud. Tilbuddet skal afgives elektronisk på Ethics. Al kommunikation, herunder spørgsmål, skal ske via Ethics. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage før fristens udløb, kan ikke forventes besvaret. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem, Ethics. Såfremt tilbudsgiver måtte få tekniske problemer ved anvendelsen af udbudshjemmesiden, kan tilbudsgiver fra kl. 08:00 til kl. 16:00 på arbejdsdage rette telefonisk henvendelse til Ethics Support: på telefonnummeret +45 7022 7007. Ethics Support vil besvare ‘bestil et opkald’-henvendelser i åbningstiden 08.00 - 16.00 og vil besvare skriftlige henvendelser i åbningstiden 08.00 - 16.00.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Udbud af SRO-serviceydelser
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører programmeringsydelser på eksisterende SRO-anlæg for følgende tre driftsorganisationer: • Aalborg Renseanlæg Øst • Aalborg Renseanlæg Vest • Aalborg Pumpestationer (ca. 285 300 spildevandspumpestationer) Udbuddet vedrører ligeledes ydelser i forbindelse med opsætning af nye anlæg (eksklusiv selve anlægget). SRO-anlæggene består på nuværende tidspunkt af: • SCADA-anlæg (Frontmatec’s S2) • PLC-anlæg på renseanlæg (Allen Bradley) • Ørum & Jensen understationer på pumpestationer. (service af disse indgår dog ikke i nærværende udbud) • PLC-anlæg på Pumpestationer/Vakuumstationer Siemens Programmeringsydelserne omfatter: • Programmering af løbende tilpasninger i PLC-styringer på renseanlæggene og Pumpestationer. Side 4 af 17 • Programmering af løbende tilpasninger i SCADA-anlæggene (S2) på renseanlæggene og for pumpestationer. • Support ved fejlfinding i eksisterende PLC- og SCADA-anlæg (S2), • PLC-CPU-firmware-opdateringer efter behov, • Oprettelse af SCADA-overvågning for op til ca. 10 nye pumpestationer/bassiner/overløb pr. år.
Intern ID
:
2024-0478
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72210000
Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker,
72211000
Programmeringsservice i forbindelse med systemer og brugerprogrammel,
72222000
Strategisk gennemgang og planlægning af informationssystemer eller -teknologi,
72243000
Programmeringstjenester,
72261000
Programmelsupport,
72265000
Konfigurering af programmel,
72267100
Vedligeholdelse af programmel til informationsteknologi
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Aalborg Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/02/2025
Varigheds slutdato
:
31/01/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har ret til at forlænge rammeaftalen på de samme vilkår op til 1 år ad gangen. Ordregiver kan maksimalt forlænge rammeaftalen i op til 2 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
4 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
5 500 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Tilbudsgiver skal udfylde det offentliggjorte ESPD via Ethics. Tilbudsgiver skal udfylde ESPD'et med de oplysninger, som er angivet i udbudsbekendtgørelsen, herunder del II.A-II.D, III.A,-III.C, IV.B, IV.C, V og VI. - Del II.A: Tilbudsgiver skal oplyse navn, CVR-nr., postadresse, kontaktperson, hvorvidt tilbudsgiver er en mikrovirksomhed, en lille eller en mellemstor virksomhed samt hvorvidt tilbudsgiver deltager i udbudsproceduren sammen med andre (som et konsortium eller lignende). - Del II.B: Tilbudsgiver skal angive navn(e) og kontakt oplysninger på den (de) person(er), der er bemyndiget til at repræsentere tilbudsgiver i forbindelse med denne udbudsprocedure. - Del II.C: Tilbudsgiver skal angive, om tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet. - Del II.D: Tilbudsgiver skal angive, om tilbudsgiver har til hensigt at give en del af kontrakten i underleverance til tredje parter. - Del III.A-III.C: Tilbudsgiver skal angive alle de efterspurgte oplysninger. Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134a, 135, stk. 1-3, 136 og 137, stk. 1, nr. 2. Hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134a, 135, stk. 1-3, 136 og 137, stk. 1, nr. 2 vil tilbudsgiver blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, medmindre tilbudsgiveren har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens §138. - Del IV.B: Beskrives økonomisk og finansiel kapacitet, jf. Del III. 1.2 i udbudsbekendtgørelsen. - Del IV.C: Beskrives teknisk og faglig kapacitet, jf. Del III. 1.3 i udbudsbekendtgørelsen. De efterspurgte oplysninger danner grundlag for ordregivers vurdering af, hvorvidt tilbudsgiver er egnet til at løfte den udbudte opgave. - Del VI: Tilbudsgiver skal angive datoen for udfyldelsen af ESPD'et. Hvis tilbudsgiver deltager i udbudsprocessen sammen med andre, navnlig som del af en gruppe, et konsortium, et joint venture eller lignende, skal alle berørte deltagere indsende et særskilt ESPD. Alle de krævede oplysninger under del III skal afgives for hver deltager i konsortiet. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen dog være konsortiets samlede egnethed, der vurderes. Hvis de krævede oplysninger ikke afgives af alle konsortiedeltagere, er ansøgningen ikke nødvendigvis ikke konditionsmæssigt, men det kan have betydning for egnethedsvurderingen. Endvidere skal hver deltager idet individuelle ESPD angive den økonomiske aktørs rolle i gruppen, de øvrige økonomiske aktører, der deltager i proceduren samt i givet fald navnet på den deltagende gruppe (ESPD del II.A). Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders finansielle og økonomiske og/eller tekniske og/eller faglige kapacitet for at kunne opfylde de stillede egnethedskrav, skal der vedlægges særskilte ESPD'er med udfyldt del II.A og del III samt relevante oplysninger i del IV, som er behørigt udfyldt af de pågældende enheder(ESPD del II, afsnit C). Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen være den samlede egnethed, der vurderes. Tilbudsgiver kan alene indgive ét tilbud. Såfremt samme juridiske enhed er en del af eller på anden måde deltager i flere tilbud, f.eks. selv indgiver eget tilbud, men samtidig indgår som deltager i et konsortium, der afgiver tilbud, skal tilbudsgiverne sikrer, at samme juridiske enheds deltagelse ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige tilbudsgivers tilbud. Tilbuddet skal afgives elektronisk på Ethics. Al kommunikation, herunder spørgsmål, skal ske via Ethics. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage før fristens udløb, kan ikke forventes besvaret. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem, Ethics. Såfremt tilbudsgiver måtte få tekniske problemer ved anvendelsen af udbudshjemmesiden, kan tilbudsgiver fra kl. 08:00 til kl. 16:00 på arbejdsdage rette telefonisk henvendelse til Ethics Support: på telefonnummeret +45 7022 7007. Ethics Support vil besvare ‘bestil et opkald’-henvendelser i åbningstiden 08.00 - 16.00 og vil besvare skriftlige henvendelser i åbningstiden 08.00 - 16.00.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Underkriteriet ”Pris” vurderes på baggrund af de tilbudte priser, jf. tilbudslisten (Bilag 2.2), hvorefter der udregnes en samlet evalueringsteknisk tilbudssum, som er den pris, der evalueres på med den angivne vægtning. Der henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 3.2.1.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
CV'er
Beskrivelse
:
Underkriteriet ”CV’er” vurderes på baggrund af tilbudsgivers vedlagte CV'er for hver af de medarbejdere, der tilbydes fast at blive allokeret til ydelser under nærværende Rammeaftale. Der henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 3.2.2, hvor det fremgår, hvad der indgår i evalueringen, og hvad Ordregiver vægter positivt i denne forbindelse.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
25
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Organisering af ydelsen
Beskrivelse
:
Underkriteriet "Organisering af ydelsen" vurderes på baggrund af tilbudsgivers beskrivelse af den tilbudte organisation, bemandingsplan (herunder til hvilke opgaver de enkelte medarbejdere tænkes anvendt), forhold ved sygdom/ferie, oplæring af nye medarbejdere og evt. anvendelse af underentreprenører. Der henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 3.2.3, hvor det fremgår, hvad der indgår i evalueringen, og hvad Ordregiver vægter positivt i denne forbindelse.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
15
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
CSR
Beskrivelse
:
Vurderingen af underkriteriet "CSR" vil ske på baggrund af tilbudsgivers besvarelse af ansvarlig virksomhedsadfærd. Der henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 3.2.3, hvor det fremgår, hvad der indgår i evalueringen, og hvad Ordregiver vægter positivt i denne forbindelse.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBKL nr. 593 af 2. 6. 2016) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelsen af udbuddet: 1) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Aalborg Forsyning
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
5 500 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Init Danmark A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbud Init
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Kontrakt Init
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/02/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
:
Officielt navn
:
Frontmatec Skive A/S
Officielt navn
:
Krüger A/S
Officielt navn
:
Strøm Hansen A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Aalborg Forsyning
Registreringsnummer
:
ORG-33 16 46 10
Postadresse
:
Norbis Park 100
By
:
Vodskov
Postnummer
:
9310
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Troels Lind Riishøj
Telefon
:
25199248
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Frontmatec Skive A/S
Registreringsnummer
:
73518016
Postadresse
:
Østerbro 5
By
:
Skive
Postnummer
:
7800
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
97525022
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Init Danmark A/S
Registreringsnummer
:
19256707
Postadresse
:
Gladsaxevej 382
By
:
Søborg
Postnummer
:
2860
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
39 53 73 00
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Krüger A/S
Registreringsnummer
:
57446412
Postadresse
:
Gladsaxevej 363
By
:
Søborg
Postnummer
:
2860
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
39 69 02 22
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Strøm Hansen A/S
Registreringsnummer
:
10775345
Postadresse
:
Sundsholmen 39
By
:
Nørresundby
Postnummer
:
9400
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
96 32 60 00
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
36a4174c-d08f-41c8-9b92-0c96093f9ca4
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
13/02/2025
08:22:38 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
13/02/2025
08:22:38 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
100381-2025
EUT-S-nummer
:
32/2025
Offentliggørelsesdato
:
14/02/2025