1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Aalborg Service A/S
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ, der styres af en lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Markedsdialog vedr. medarbejderinternet
Beskrivelse
:
Aalborg Forsyning inviterer hermed til markedsdialog, hvor interesserede leverandører og Aalborg Forsyning har mulighed for at indgå dialog forud for udbud af medarbejderinternet. Formålet med markedsdialogen er at give Aalborg Forsyning et bredere markedskendskab og få leverandørernes input til det kommende udbud og på et eventuelt efterfølgende samarbejde. Markedsdialogen har ligeledes til formål at give Aalborg Forsyning et bredere markedskendskab, som grundlag for at kunne kravsspecificere i det kommende udbud. Markedsdialogen vil foregå som 1:1 møder (enten fysisk eller via Microsoft Teams), hvor hver interesseret leverandør kan tilmelde sig et individuelt møde. Dagsorden for mødet vil være en præsentation af Aalborg Forsynings behov for medarbejderinternet samt drøftelse af emner som: - Mulige modeller til at løse behovet for medarbejderinternet, herunder levering af internet fra én leverandør, levering af internet gennem en platform eller en bruttolønsmodel. - De vedhæftede spørgsmål, jf. Bilag 1 - Spørgsmål til markedsdialog. For at sikre en konstruktiv dialog vil Aalborg Forsyning opfordre deltagende leverandører til at have afklaret de vedhæftede spørgsmål, jf. Bilag 1 – Spørgsmål til markedsdialog, inden markedsdialogen, således spørgsmålene kan drøftes på mødet. Aalborg Forsyning vil på den baggrund tilstræbe at sammensætte mødedeltagere på en sådan måde, at der er faglighed til stede til også at drøfte de mere fagtekniske elementer af udbuddet og det efterfølgende samarbejde. Deltagelse i markedsdialogen er ikke en forudsætning for deltagelse i det kommende udbud og giver ikke en forbedret stilling i forhold til øvrige potentielle leverandører. Aalborg Forsyning ønsker at indgå i dialog med op til 6 leverandører, hvorfor Aalborg Forsyning forbeholder sig retten til at udvælge et repræsentativ udsnit af markedet, hvis der skulle vise sig større interesse for dialogen, end Aalborg Forsyning kan nå at facilitere i den afsatte tid for markedsdialogen.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
32000000
Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Opgaven skal udføres primært i Nordjylland.
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Frist for tilmelding til markedsdialogen er tirsdag d. 25. februar 2025, kl. 12:00. Tilmelding og kommunikation kan kun ske gennem Ethics', og modtages ikke på anden måde. (Online)møderne forventes afholdt mandag d. 3. marts og fredag d. 7. marts 2025. (Online)mødets varighed forventes at vare op til 1,5 time. Tilmeldte leverandører vil få besked om eventuel deltagelse, hurtigst muligt efter tilmeldingsfristen, så der er tid til forberedelse
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
3.
Del
3.1.
Teknisk ID for delen
:
PAR-0000
Titel
:
Markedsdialog vedr. medarbejderinternet
Beskrivelse
:
Aalborg Forsyning inviterer hermed til markedsdialog, hvor interesserede leverandører og Aalborg Forsyning har mulighed for at indgå dialog forud for udbud af medarbejderinternet. Formålet med markedsdialogen er at give Aalborg Forsyning et bredere markedskendskab og få leverandørernes input til det kommende udbud og på et eventuelt efterfølgende samarbejde. Markedsdialogen har ligeledes til formål at give Aalborg Forsyning et bredere markedskendskab, som grundlag for at kunne kravsspecificere i det kommende udbud. Markedsdialogen vil foregå som 1:1 møder (enten fysisk eller via Microsoft Teams), hvor hver interesseret leverandør kan tilmelde sig et individuelt møde. Dagsorden for mødet vil være en præsentation af Aalborg Forsynings behov for medarbejderinternet samt drøftelse af emner som: - Mulige modeller til at løse behovet for medarbejderinternet, herunder levering af internet fra én leverandør, levering af internet gennem en platform eller en bruttolønsmodel. - De vedhæftede spørgsmål, jf. Bilag 1 - Spørgsmål til markedsdialog. For at sikre en konstruktiv dialog vil Aalborg Forsyning opfordre deltagende leverandører til at have afklaret de vedhæftede spørgsmål, jf. Bilag 1 – Spørgsmål til markedsdialog, inden markedsdialogen, således spørgsmålene kan drøftes på mødet. Aalborg Forsyning vil på den baggrund tilstræbe at sammensætte mødedeltagere på en sådan måde, at der er faglighed til stede til også at drøfte de mere fagtekniske elementer af udbuddet og det efterfølgende samarbejde. Deltagelse i markedsdialogen er ikke en forudsætning for deltagelse i det kommende udbud og giver ikke en forbedret stilling i forhold til øvrige potentielle leverandører. Aalborg Forsyning ønsker at indgå i dialog med op til 6 leverandører, hvorfor Aalborg Forsyning forbeholder sig retten til at udvælge et repræsentativ udsnit af markedet, hvis der skulle vise sig større interesse for dialogen, end Aalborg Forsyning kan nå at facilitere i den afsatte tid for markedsdialogen.
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
32000000
Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr
3.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Opgaven skal udføres primært i Nordjylland.
3.1.5.
Generelle oplysninger
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Frist for tilmelding til markedsdialogen er tirsdag d. 25. februar 2025, kl. 12:00. Tilmelding og kommunikation kan kun ske gennem Ethics', og modtages ikke på anden måde. (Online)møderne forventes afholdt mandag d. 3. marts og fredag d. 7. marts 2025. (Online)mødets varighed forventes at vare op til 1,5 time. Tilmeldte leverandører vil få besked om eventuel deltagelse, hurtigst muligt efter tilmeldingsfristen, så der er tid til forberedelse
3.1.8.
Teknikker
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Aalborg Service A/S
Registreringsnummer
:
33164610
By
:
Vodskov
Postnummer
:
9310
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Julie Dahl Schneider
Telefon
:
25199250
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
cbf70485-8818-4436-89a0-1cbf991cafbb
-
01
Formulartype
:
Planlægning
Bekendtgørelsestype
:
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype
:
4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
12/02/2025
14:10:34 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
12/02/2025
14:48:14 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
100191-2025
EUT-S-nummer
:
32/2025
Offentliggørelsesdato
:
14/02/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure
:
01/09/2025