1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Beskæftigelsesministeriet
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ, der styres af en central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Kommunikations- og kampagneydelser
Beskrivelse
:
Rammeaftalen omfatter Beskæftigelsesministeriets køb af kommunikations- og kampagneydelser og er opdelt i to delaftaler. Den estimerede samlede værdi af rammeaftalen er ca. 18-20 mio. kr. baseret på Beskæftigelsesministeriets forventede forbrug. Delaftale 1 vedr. strategisk rådgivning og kommunikationskampagner, og dækker ca. 60-70 pct. af den samlede værdi. Delaftale 2 vedr. rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer, og dækker ca. 30-40 pct. af den samlede værdi. Rammeaftalen indeholder krav om arbejdsklausul, jf. cirkulære om arbejdsklausuler i offentlige kontrakter.
Identifikator for proceduren
:
944e4d6d-aec8-4cce-832b-23c1d96187b8
Tidligere bekendtgørelse
:
47731bc0-092a-422e-b010-c20327c2ea13-01
Intern ID
:
2024-2015
Udbudsprocedure
:
Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Ordregiver gennemfører udbudsforretningen efter reglerne om begrænset udbud i udbudsloven, lov nr. 1564 af 15. december 2015 og senere ændringsbekendtgørelser. De nærmere detaljer fremgår af udbudsmaterialet.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
79341100
Konsulentvirksomhed i forbindelse med reklame
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support,
72212000
Programmeringsservice i forbindelse med applikationsprogrammel,
72212200
Udvikling af programmel til netværk, internet og intranet,
79341400
Tjenester i forbindelse med reklamekampagner,
79415200
Konsulentvirksomhed i forbindelse med design
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Holmens Kanal 20
By
:
København K
Postnummer
:
1060
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Landskronagade 33
By
:
København Ø
Postnummer
:
2100
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Lersø Parkallé 105
By
:
København Ø
Postnummer
:
2100
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Vermundsgade 38
By
:
København Ø
Postnummer
:
2100
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
20,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
20,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Klage over prækvalifikation: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1. Klage over tildeling af en kontrakt: Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1. Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud): Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2. Klage over tildeling af en rammeaftale: Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Strategisk rådgivning og kommunikationskampagner
Beskrivelse
:
Beskæftigelsesministeriet har løbende behov for at købe strategisk rådgivning. Den strategiske rådgivning indkøbes eksempelvis i forbindelse med idé- og konceptudvikling, generel rådgivning om intern og ekstern kommunikation og tilpasning af denne i forhold til overordnede visioner og missioner, brandingstrategier og kommunikation om og af diverse kampagner og initiativer. Aftalen indeholderen arbejdsklausul, jf. cirkulære om arbejdsklausuler i offentlige kontrakter.
Intern ID
:
1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
79341100
Konsulentvirksomhed i forbindelse med reklame
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
79341400
Tjenester i forbindelse med reklamekampagner
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Der er ingen optioner i rammeaftalen.
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Der er igen særlige hensyn ift. sted.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
48
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Beskæftigelsesministeriet kan forlænge rammeaftalen med to x 12 måneder senest tre måneder før rammeaftalens ophør.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
14 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
14 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Fremgår af udbudsmaterialet. Både delaftale 1 og delaftale 2 har krav om arbejdsklausul jf. cirkulære om arbejdsklausuler i offentlige kontrakter.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Fremgår af udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
25
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Metode & Strategi
Beskrivelse
:
Fremgår af udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Bemanding
Beskrivelse
:
Fremgår af udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
35
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over prækvalifikation: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1. Klage over tildeling af en kontrakt: Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1. Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud): Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2. Klage over tildeling af en rammeaftale: Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale delvis uden og delvis med fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere
:
Rammeaftalen dækker hele Beskæftigelsesministeriet.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Beskæftigelsesministeriet
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Beskæftigelsesministeriet
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Beskæftigelsesministeriet
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer
Beskrivelse
:
Beskæftigelsesministeriet har løbende behov for at købe rådgivning om og udvikling af digitale medier og særmedier. Det kan både være et indkøb til den enkelte styrelse eller et indkøb af en koncernfælles løsning. Formålet med denne delaftale er, at Beskæftigelsesministeriet ud fra en konkret opgavebeskrivelse kan købe en samlet løsning hos leverandøren. Opgaverne på delaftalen vil både bestå af rådgivningsopgaver og udviklingsopgaver. Aftalen indeholder en arbejdsklausul, jf. cirkulære om arbejdsklausuler i offentlige kontrakter.
Intern ID
:
2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
79341100
Konsulentvirksomhed i forbindelse med reklame
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support,
72212000
Programmeringsservice i forbindelse med applikationsprogrammel,
72212200
Udvikling af programmel til netværk, internet og intranet
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Der er ingen optioner i rammeaftalen.
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Der er ingen særlige hensyn ift. sted.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
48
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Beskæftigelsesministeriet kan forlænge rammeaftalen med to x 12 måneder senest tre måneder før rammeaftalens ophør.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
8 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
8 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Fremgår af udbudsmaterialet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Fremgår af udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
25
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Metode & Strategi
Beskrivelse
:
Fremgår af udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Bemanding
Beskrivelse
:
Fremgår af udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
35
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over prækvalifikation: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1. Klage over tildeling af en kontrakt: Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1. Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud): Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2. Klage over tildeling af en rammeaftale: Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale delvis uden og delvis med fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere
:
Rammeaftalen dækker hele Beskæftigelsesministeriet.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Beskæftigelsesministeriet
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Beskæftigelsesministeriet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Beskæftigelsesministeriet
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
20 000 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Advice A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Strategisk rådgivning og kommunikationskampagner - Advice A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
14 000 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Strategisk rådgivning og kommunikationskampagner - Advice A/S
Titel
:
Delaftale 1: Strategisk rådgivning og kommunikationsopgaver
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
10/01/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/02/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Beskæftigelsesministeriet
Vinder
:
Officielt navn
:
Geelmuyden Kiese A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Strategisk rådgivning og kommunikationskampagner - Geelmuyden Kiese A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
14 000 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Strategisk rådgivning og kommunikationskampagner - Geelmuyden Kiese A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
10/01/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/02/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
12
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Advice A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer - Advice A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
8 000 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer - Advice A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
10/01/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/02/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Beskæftigelsesministeriet
Vinder
:
Officielt navn
:
Dept Design & Technology ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer - Dept Design & Technology ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
8 000 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer - Dept Design & Technology ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
10/01/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/02/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
Eksponent
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer - Eksponent
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
8 000 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rådgivning om og udvikling af digitale platforme og systemer - Eksponent
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
10/01/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/02/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
12
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
5
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Beskæftigelsesministeriet
Registreringsnummer
:
10172748
Postadresse
:
Holmens Kanal 20
By
:
København K
Postnummer
:
1060
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Heidi Laanstra
Telefon
:
+45 72205155
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
337795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Advice A/S
Registreringsnummer
:
20212209
Postadresse
:
Gammel Kongevej 3E, baghuset
By
:
København V
Postnummer
:
1610
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 33422100
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Geelmuyden Kiese A/S
Registreringsnummer
:
20816899
Postadresse
:
Jorcks Passage 1, 3.
By
:
Copenhagen K
Postnummer
:
1162
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 24489587
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Dept Design & Technology ApS
Registreringsnummer
:
34611904
Postadresse
:
Langebrogade 6E, 1
By
:
København K
Postnummer
:
1411
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 26142797
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Eksponent
Registreringsnummer
:
29215111
Postadresse
:
Sankt Knuds Vej 41
By
:
Frederiksberg
Postnummer
:
1903
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 70203421
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
f942c2e5-15f4-4f57-9bcb-97891346309e
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
12/02/2025
08:52:27 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
12/02/2025
09:00:35 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
98068-2025
EUT-S-nummer
:
31/2025
Offentliggørelsesdato
:
13/02/2025