23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Kompetencesekretariatet

Udbud af sagshåndteringssystem til Den Statslige kompetencefond


Kompetencesekretariatet

93034-2025 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Udbud af sagshåndteringssystem til Den Statslige kompetencefond
OJ S 29/2025 11/02/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Kompetencesekretariatet
E-mail nieti@oes.dk
Køberens retlige status Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af sagshåndteringssystem til Den Statslige kompetencefond
Beskrivelse De statslige overenskomstparter etablerede i 2018 Den Statslige Kompetencefond til fordeling af midler til kompetenceudvikling af medarbejdere i staten. Driften af Den Statslige Kompetencefond varetages af Kompetencesekretariatet, som modtager og behandler ansøgninger til fonden, forestår udbetalinger af fondsmidler, samt vejleder fondens brugere. Sagsbehandlingen sker ved brug af en it-løsning. På nuværende tidspunkt er der 40.000 brugere (ansøgere og ledere fra statslige arbejdspladser, som søger om støtte til kompetenceudvikling), og tallet forventes fortsat at stige. Kontrakten om den nuværende it-løsning udløber i 2025. Dette udbud vedrører en kontrakt om en it-løsning til Kompetencesekretariatet. Den udbudte kontrakt omfatter etablering og drift af en it-løsning til ansøgning og sagsbehandlingen som en ”Software as a Service” med vedligeholdelse, support og videreudvikling af funktionalitet. Hovedelementerne i it-løsningen er 1) en brugerportal/-interface hvor ansøgere kan oprette ansøgninger til Den Statslige Kompetencefond, 2) et sagsbehandlingsmodul, hvor Kompetencesekretariats medarbejdere kan behandle indkomne ansøgninger, 3) et økonomimodul med integration til Navision Stat og MitID, og 4) API til udtræk af statistisk data for ansøgninger til PowerBI.
Identifikator for proceduren 8f8f5452-892d-4e7f-8744-947ce11ea98d
Tidligere bekendtgørelse 709e4e0f-f5e1-4563-9356-7c0e06f5632b-01
Intern ID 2024/37
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Titel: Udbud af sagshåndteringssystem til Den Statslige kompetencefond Beskrivelse: De statslige overenskomstparter etablerede i 2018 Den Statslige Kompetencefond til fordeling af midler til kompetenceudvikling af medarbejdere i staten. Driften af Den Statslige Kompetencefond varetages af Kompetencesekretariatet, som modtager og behandler ansøgninger til fonden, forestår udbetalinger af fondsmidler, samt vejleder fondens brugere. Sagsbehandlingen sker ved brug af en it-løsning. På nuværende tidspunkt er der 40.000 brugere (ansøgere og ledere fra statslige arbejdspladser, som søger om støtte til kompetenceudvikling), og tallet forventes fortsat at stige. Kontrakten om den nuværende it-løsning udløber i 2025. Dette udbud vedrører en kontrakt om en it-løsning til Kompetencesekretariatet. Den udbudte kontrakt omfatter etablering og drift af en it-løsning til ansøgning og sagsbehandlingen som en ”Software as a Service” med vedligeholdelse, support og videreudvikling af funktionalitet. Hovedelementerne i it-løsningen er 1) en brugerportal/-interface hvor ansøgere kan oprette ansøgninger til Den Statslige Kompetencefond, 2) et sagsbehandlingsmodul, hvor Kompetencesekretariats medarbejdere kan behandle indkomne ansøgninger, 3) et økonomimodul med integration til Navision Stat og MitID, og 4) API til udtræk af statistisk data for ansøgninger til PowerBI. Identifikator for proceduren: 8f8f5452-892d-4e7f-8744-947ce11ea98d Intern ID: 2024/37 Udbudsprocedure: Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse Proceduren er en hasteprocedure: nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst inden for EØS
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 13 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Den udbudte kontrakt er ikke opdelt i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, stk. 2, da den udbudte ydelses karakter indebærer, at en opdeling af kontrakten vil være uhensigtsmæssig. Det vurderes herunder af hensyn til driftssikkerhed, økonomi og ansvarsfordeling, at opdeling af kontrakten vil være uhensigtsmæssig. Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Ansøger skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Ordregiveren kræver, at dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD’et, jf. udbudsbekendtgørelsens punkt 2.1.4, 2.1.6 og 5.1.9., skal fremlægges inden Ordregivers beslutning om udvælgelse af tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 151, stk. 2 Som dokumentation for, at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at ansøgeren eller tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske ansøgere eller tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis ansøger eller tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Ansøger eller tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at ansøgeren eller tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. En ansøger eller tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre ansøger eller tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor ansøger eller tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en ansøger eller tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt ansøger eller tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af sagshåndteringssystem til Den Statslige kompetencefond
Beskrivelse De statslige overenskomstparter etablerede i 2018 Den Statslige Kompetencefond til fordeling af midler til kompetenceudvikling af medarbejdere i staten. Driften af Den Statslige Kompetencefond varetages af Kompetencesekretariatet, som modtager og behandler ansøgninger til fonden, forestår udbetalinger af fondsmidler, samt vejleder fondens brugere. Sagsbehandlingen sker ved brug af en it-løsning. På nuværende tidspunkt er der 40.000 brugere (ansøgere og ledere fra statslige arbejdspladser, som søger om støtte til kompetenceudvikling), og tallet forventes fortsat at stige. Kontrakten om den nuværende it-løsning udløber i 2025. Dette udbud vedrører en kontrakt om en it-løsning til Kompetencesekretariatet. Den udbudte kontrakt omfatter etablering og drift af en it-løsning til ansøgning og sagsbehandlingen som en ”Software as a Service” med vedligeholdelse, support og videreudvikling af funktionalitet. Hovedelementerne i it-løsningen er 1) en brugerportal/-interface hvor ansøgere kan oprette ansøgninger til Den Statslige Kompetencefond, 2) et sagsbehandlingsmodul, hvor Kompetencesekretariats medarbejdere kan behandle indkomne ansøgninger, 3) et økonomimodul med integration til Navision Stat og MitID, og 4) API til udtræk af statistisk data for ansøgninger til PowerBI.
Intern ID 2024/37
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst inden for EØS
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 7   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her: Kompetencesekretariatet er berettiget til at forlænge Kontrakten to gange á 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 13 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Den udbudte kontrakt er ikke opdelt i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, stk. 2, da den udbudte ydelses karakter indebærer, at en opdeling af kontrakten vil være uhensigtsmæssig. Det vurderes herunder af hensyn til driftssikkerhed, økonomi og ansvarsfordeling, at opdeling af kontrakten vil være uhensigtsmæssig. Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Ansøger skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Ordregiveren kræver, at dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD’et, jf. udbudsbekendtgørelsens punkt 2.1.4, 2.1.6 og 5.1.9., skal fremlægges inden Ordregivers beslutning om udvælgelse af tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 151, stk. 2 Som dokumentation for, at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at ansøgeren eller tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske ansøgere eller tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis ansøger eller tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Ansøger eller tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at ansøgeren eller tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. En ansøger eller tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre ansøger eller tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor ansøger eller tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en ansøger eller tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt ansøger eller tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Underkriteriet pris evalueres på grundlag af en evalueringsteknisk pris, der opgøres som anført i udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 40

Kriterium
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Underkriteriet kvalitet har delkriterier med vægtninger, som fremgår af udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) 60
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Kompetencesekretariatet
Organisation, der udfører betalingen Kompetencesekretariatet
Organisation, der underskriver kontrakten Kompetencesekretariatet
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 11 486 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Formpipe Software A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 2024/37
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 11 486 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt om sagshåndteringssystem til Den Statslige Kompetenceform
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 13/12/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 06/01/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Kompetencesekretariatet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra små virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 1 147 000,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 16 169 916,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Kompetencesekretariatet
Registreringsnummer ORG-11835228
Postadresse Kristen Bernikows Gade 4, 4.    
By København K
Postnummer 1105
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Niels Tiedemann
E-mail nieti@oes.dk
Telefon 20589594
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer ORG-37795526
Postadresse Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer ORG-10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Formpipe Software A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 29177015
Postadresse Lautrupvang 1    
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Thomas à Porta
Telefon 33 25 65 55
Internetadresse https://www.formpipe.com/da/
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11    
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID b3dce8de-75ca-4e52-b857-44a1a53bbae4   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 09/02/2025   19:15:50 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 10/02/2025   07:36:16 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 93034-2025
EUT-S-nummer 29/2025
Offentliggørelsesdato 11/02/2025

Send til en kollega

0.079