Fakta om udbudet
Udbyder
SKAT
Serviceydelser til drift af SKATs medarbejder IT udstyr
SKAT
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
19552101
Østbanegade 123
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Fini Henriques
Telefon: +45 72379380
E-mail: charlotte.henriques@skat.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1716506
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
Del II: Genstand
Serviceydelser til drift af SKATs medarbejder IT udstyr.
Fokus for denne kontrakt er leverancen af Serviceydelser; eksempelvis bufferlagerkapacitet, imageload, tyverimærkning, on site op- og nedtagninger, mindre tilpasningsopgaver og lignende af SKATs medarbejderrettet IT udstyr, som PC, bærbare, tablet, skærme, tilbehør, printere, samt smartphones.
Leverandøren forventes heraf, at kunne levere de ressourcer, kompetencer og kapaciteter, som operationel IT drift kræver i form af lagerkapacitet, produktionskapacitet, mandskab, teknisk kunnen og kendskab, samt samarbejdsevne med de væsentlige aktører i branchen.
Fokus for denne kontrakt er leverancen af Serviceydelser; eksempelvis bufferlagerkapacitet, imageload, tyverimærkning, on site op- og nedtagninger, mindre tilpasningsopgaver og lignende af SKATs medarbejderrettet IT udstyr, som PC, bærbare, tablet, skærme, tilbehør, printere, samt smartphones.
Leverandøren forventes heraf, at kunne levere de ressourcer, kompetencer og kapaciteter, som operationel IT drift kræver i form af lagerkapacitet, produktionskapacitet, mandskab, teknisk kunnen og kendskab, samt samarbejdsevne med de væsentlige aktører i branchen.
SKAT udbyder rammeaftalen som én samlet aftale. Dette vurderes i højere grad at sikre SKAT stordriftsfordele, mindske omkostninger til administration og forvaltning af kontrakter samt skabe en større ensartethed og sammenhæng i løsningen af opgaver under rammeaftalen. En opdeling i delkontrakter vurderes ikke at kunne være med til at medføre et øget konkurrence felt.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Serviceydelser til drift af SKATs medarbejder IT udstyr
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2.Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk