Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=177430&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Digital patientidentifikation
(19.04.2017)
Comm2ig A/S
Kokkedal Industripark 104
2980 Kokkedal
Opdateringer
III.1.3)
I stedet for:
Referenceliste for de af udbuddet omfattede og tilsvarende leverancer leveret inden for de seneste 3 år. Referencerne skal indeholde:
— Beskrivelse af leverancen
— Beløb
— Tidspunkt for udførelsen
— Modtager af leverancen.
(...)
Læses:
Referenceliste for de af udbuddet omfattede og tilsvarende leverancer leveret inden for de seneste 3 år. Referencerne skal indeholde:
— Beskrivelse af leverancen, jf. ESPD dokumentet del IV.C
— Beløb, jf. ESPD dokumentet del IV.C
— Tidspunkt for udførelsen, jf. ESPD dokumentet del IV.C
— Modtager af leverancen, jf. ESPD dokumentet del IV.C.
Er ansøger et konsortium eller lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders tekniske og faglige kapacitet, skal der indgives særskilt ESPD dokument for hver af de økonomiske aktører, jf. ESPD dokumentet del II.A hhv. C.
(...)
Digital patientidentifikation
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Lene Brevadt
E-mail: lebre@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Digital patientidentifikation.
Udbud af en løsning, der kan etablere grundlaget for Region Sjællands efterfølgende organisatoriske implementering af digital patientidentifikation i Region Sjælland.
Udbud af en løsning, der kan etablere grundlaget for Region Sjællands efterfølgende organisatoriske implementering af digital patientidentifikation i Region Sjælland. Formålet med digital patientidentifikation er at nedbringe antallet af utilsigtede hændelser ved at etablere og anvende en digital løsning, der bidrager til et ensartet højt niveau for sikker patientidentifikation og anvendelse af patient-ID i de kliniske og parakliniske systemer i Region Sjælland. Det er hensigten fremover, at det i mødet med patienten skal være muligt elektronisk at aflæse patientens identitet og at aflevere denne information til det aktuelt anvendte IT-system, for eksempel i forbindelse med medicinudlevering, blodopsætning, undersøgelser og journalskrivning.
Kontrakten kan forlænges efter 48 måneder med op til yderligere 6 gange 12 måneder for så vidt angår support og vedligeholdelse, såfremt betingelserne i udbudslovens §§ 8081 er opfyldt.
Ordregiver har optioner på:
A) Support
B) Vedligeholdelse
C) Forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
For det seneste afsluttede regnskabsår skal ansøger give oplysning om følgende:
A) Ansøgers samlede årsomsætning, jf. ESPDdokumentet del IV.B
B) Ansøgers soliditetsgrad i % (Ultimo året), jf. ESPDdokumentet del IV.B
Såfremt der er sket væsentlige ændringer i ansøgers økonomiske situation siden seneste regnskabsaflæggelse, skal ansøger oplyse herom, jf. ESPD dokumentet del IV.B
Generelt:
Er ansøger et konsortium eller lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders økonomiske eller finansielle kapacitet, skal der indgives særskilt ESPD dokument for hver af de økonomiske aktører, jf. ESPD dokumentet del II.A hhv. C
Såfremt ansøger ikke kan give alle oplysninger vedrørende økonomisk og finansiel kapacitet, fordi ansøger er etableret inden for det seneste år, skal ansøger oplyse dette, jf. ESPD dokumentet del IV.B.
A) Ansøger skal have en omsætning for det senest afsluttede regnskabsår på mindst 25 000 000 DKK.
B) Ansøger skal have en soliditetsgrad for det senest afsluttede regnskabsår på mindst 15 %.
Referenceliste for de af udbuddet omfattede og tilsvarende leverancer leveret inden for de seneste 3 år. Referencerne skal indeholde:
— Beskrivelse af leverancen
— Beløb
— Tidspunkt for udførelsen
— Modtager af leverancen.
Ansøger skal have mindst 1 reference for en tilsvarende leverance inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ad IV.2.4) Enkelte dokumenter kan vedlægges tilbuddet på engelsk. Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) som en del af sit tilbud som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1 og 2 nævnte forhold. For en nærmere beskrivelse af ESPD'et henvises til udbudsbetingelserne og Konkurrence og Forbrugerstyrelsens vejledninger om dette.
Før beslutning om tildeling skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Nærmere herom fremgår af udbudsbetingelserne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnetforudbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgået til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidigt med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk