23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
04.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Banedanmark

Rammeaftalen om Sikringsteknisk udstyr, licenser, service, alarm- og vagtordning


Banedanmark

74444-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Overvågnings- og sikringssystemer og -anordninger – Rammeaftalen om Sikringsteknisk udstyr, licenser, service, alarm- og vagtordning
OJ S 24/2025 04/02/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Banedanmark
E-mail SHSQ@BANE.dk
Køberens retlige status Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter Jernbanetjenester
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Rammeaftalen om Sikringsteknisk udstyr, licenser, service, alarm- og vagtordning
Beskrivelse Udbuddet har til formål at opdatere Banedanmarks generelle fysiske foranstaltninger på 10 af Banedanmarks lokationer. I den anledning ønsker Banedanmark at indkøbe sikringstekniske komponenter (Automatisk dørkontrol, Automatisk indbrudsalarmanlæg, TV-overvågning) og licenser, dertil et fælles styresystem samt en alarm- og vagtordning. Derudover ønsker Banedanmark også at indkøbe service til indkøbet af sikringskomponenter. Der vil blive indgået én (1) kontrakt med én (1) leverandør.
Identifikator for proceduren 3fed813b-520d-4110-ac2b-42e47f30ba9e
Intern ID 2025-1703
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  35120000   Overvågnings- og sikringssystemer og -anordninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31000000   Elektriske maskiner, apparatur, udstyr og forbrugsartikler; belysning, 35000000   Sikkerheds-, brandbekæmpelses, politi- og forsvarsudstyr, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35121000   Sikringsudstyr, 35121700   Alarmsystemer, 35125000   Overvågningssystem, 35125100   Følere, 35125300   Sikkerhedskameraer, 79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed, 79700000   Efterforsknings- og sikkerhedstjenester, 79710000   Sikkerhedstjenester, 79711000   Alarm-overvågningstjenester, 79713000   Vagttjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 10 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem. For at få adgang til udbudsmaterialet, og deltage i processen, skal interesserede virksomheder registrere sig online. Tilbudsgiver skal som en del af sit tilbud udfylde og indgive et ESPD, som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148 nævnte forhold, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12. Ved en sammenslutning af virksomheder (f. eks. et konsortium) skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som tilbudsgiveren baserer sig på. Såfremt kontrakten tildeles en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal deltagerne i sammenslutningen påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 151 og 152, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12. Banedanmark kan kræve fremlæggelse af dokumentation på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen, såfremt det skønnes nødvendigt. Banedanmark vil udelukke en tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens §§ 134a, 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-3, og nr. 5, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 1. Banedanmark vil acceptere den dokumentation for udelukkelsesgrunde, der fremgår af e-Certis, jf. udbudslovens § 152, stk. 3, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12. Dokumentation kan omfatte følgende former for bevis: • Et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser, at ansøgeren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, eller • Et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for, at ansøgeren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. Udsteder det pågældende land ikke de oven for nævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke alle udelukkelsesgrundene, kan de erstattes af en erklæring under ed. Såfremt tilbudsgiver findes at være omfattet af en udelukkelsesgrund, har tilbudsgiver mulighed for at iværksætte en procedure om ”self-cleaning”, jf. udbudsloven § 138, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 2. Udbudsbekendtgørelsens pkt. 5.1.3) Varighed af delkontrakerne er angivet som driftsperiode inkl. mobiliseringsperiode. Delkontrakterne træder i kraft på tidspunktet for parternes underskrift. Ved underskrift påbegynder leverandørens mobiliseringsperiode frem til driftsstart. Delkontrakternes driftsstart er uge 35 2025 medmindre andet aftales skriftligt mellem parterne. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 som ændret ved forordning (EU) 2022/576. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 137(1) nr. 2.
Konkurs Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 137(1) nr. 2.
Korruption Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 135(1), nr. 2.
Tvangsakkord uden for konkurs Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 137(1) nr. 2.
Deltagelse i en kriminel organisation Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 135(1), nr. 1.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 137(1), nr. 3.
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 137(1) nr. 1.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 135(1), nr. 5.
Svig Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 135(1), nr. 3.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 135(1), nr. 6.
Insolvens Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 137(1) nr. 2.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 137(1) nr. 1.
Aktiver, der administreres af en kurator Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 137(1) nr. 2.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 136, nr. 3 og § 137(1), nr. 5 (ansøgeren eller tilbudsgiveren uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt ansøgeren eller tilbudsgiveren groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt)
Rent nationale udelukkelsesgrunde Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) §134 a.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 136, nr. 1.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 136, nr. 2.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 136, nr. 4.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 137(1) nr. 1.
Betaling af socialsikringsbidrag Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 135(3).
Erhvervsvirksomheden er indstillet Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 137(1) nr. 2.
Betaling af skatter og afgifter Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 135(3).
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Jf. Udbudsloven (LBKG 2023-01-06) § 135(1), nr. 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Rammeaftalen om Sikringsteknisk udstyr, licenser, service, alarm- og vagtordning
Beskrivelse Udbuddet har til formål at opdatere Banedanmarks generelle fysiske foranstaltninger på 10 af Banedanmarks lokationer. I den anledning ønsker Banedanmark at indkøbe sikringstekniske komponenter (Automatisk dørkontrol, Automatisk indbrudsalarmanlæg, TV-overvågning) og licenser, dertil et fælles styresystem samt en alarm- og vagtordning. Derudover ønsker Banedanmark også at indkøbe service til indkøbet af sikringskomponenter. Der vil blive indgået én (1) kontrakt med én (1) leverandør.
Intern ID 2025-1703
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  35120000   Overvågnings- og sikringssystemer og -anordninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31000000   Elektriske maskiner, apparatur, udstyr og forbrugsartikler; belysning, 35000000   Sikkerheds-, brandbekæmpelses, politi- og forsvarsudstyr, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35121000   Sikringsudstyr, 35121700   Alarmsystemer, 35125000   Overvågningssystem, 35125100   Følere, 35125300   Sikkerhedskameraer, 79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed, 79700000   Efterforsknings- og sikkerhedstjenester, 79710000   Sikkerhedstjenester, 79711000   Alarm-overvågningstjenester, 79713000   Vagttjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Med et skriftligt varsel på minimum tre (3) måneder inden Rammeaftalens ophør kan Banedanmark forlænge Rammeaftalen med to (2) år. Banedanmark kan foretage en sådan forlængelse to (2) gange og således forlænge aftalen med i alt 4 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 10 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem. For at få adgang til udbudsmaterialet, og deltage i processen, skal interesserede virksomheder registrere sig online. Tilbudsgiver skal som en del af sit tilbud udfylde og indgive et ESPD, som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148 nævnte forhold, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12. Ved en sammenslutning af virksomheder (f. eks. et konsortium) skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som tilbudsgiveren baserer sig på. Såfremt kontrakten tildeles en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal deltagerne i sammenslutningen påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 151 og 152, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12. Banedanmark kan kræve fremlæggelse af dokumentation på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen, såfremt det skønnes nødvendigt. Banedanmark vil udelukke en tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens §§ 134a, 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-3, og nr. 5, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 1. Banedanmark vil acceptere den dokumentation for udelukkelsesgrunde, der fremgår af e-Certis, jf. udbudslovens § 152, stk. 3, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12. Dokumentation kan omfatte følgende former for bevis: • Et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser, at ansøgeren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, eller • Et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for, at ansøgeren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. Udsteder det pågældende land ikke de oven for nævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke alle udelukkelsesgrundene, kan de erstattes af en erklæring under ed. Såfremt tilbudsgiver findes at være omfattet af en udelukkelsesgrund, har tilbudsgiver mulighed for at iværksætte en procedure om ”self-cleaning”, jf. udbudsloven § 138, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 2. Udbudsbekendtgørelsens pkt. 5.1.3) Varighed af delkontrakerne er angivet som driftsperiode inkl. mobiliseringsperiode. Delkontrakterne træder i kraft på tidspunktet for parternes underskrift. Ved underskrift påbegynder leverandørens mobiliseringsperiode frem til driftsstart. Delkontrakternes driftsstart er uge 35 2025 medmindre andet aftales skriftligt mellem parterne. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 som ændret ved forordning (EU) 2022/576. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Samlet årsomsætning
Beskrivelse Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver i det seneste disponible regnskabsår har haft en samlet, årlig omsætning på mindst 10 mio. DKK. Såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, beregnes den samlede, årlige omsætning som virksomhedens og disse andre enheders samlede, årlige omsætning i det seneste disponible regnskabsår. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) beregnes den årlige omsætning som virksomhedernes samlede, årlige omsætning i det seneste disponible regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Finansielle nøgletal
Beskrivelse Det er et mindstekrav, at tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår er positiv (X ≥0). Såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, beregnes egenkapitalen for virksomhedens og disse andre enheder samlet for det seneste disponible regnskabsår. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) beregnes egenkapitalen som virksomhedernes samlede egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Referencer
Beskrivelse Tilbudsgivers referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige referencer omfattende sikringssystem, jf. udbudsbekendtgørelsens pkt. 2.1, der er udført inden for de seneste fem (5) år inden tilbudsfristen. Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver som minimum angiver en (1) reference omfattende samlet levering af Automatisk dørkontrol (ADK), Automatisk indbrudsalarmanlæg (AIA), TV-overvågning (TVO) og hvor et samlet styresystem også indgår. Referencen skal havde været udført inden for de seneste fem (5) år inden tilbudsfristen. Hver reference bedes indeholde en kort beskrivelse af den udførte leverance. Endvidere bedes for hver reference angivet den økonomiske værdi af leverancen (beløb), dato for leverancen, samt navn på kunden (modtager). Ved angivelse af dato for leverancen bedes tilbudsgiver angive datoen for påbegyndelse og afslutning. Hvis dette ikke er muligt, f.eks. fordi opgaverne er udført løbende, bedes tilbudsgiver i beskrivelsen af leverancen angive, hvordan datoen er angivet. Kun referencer, der vedrører ydelser, som er udført på tilbudstidspunktet, vil blive tillagt betydning. Hvis der er tale om en igangværende opgave, er det således alene den del af ydelserne, der allerede er udført på tilbudstidspunktet, som vil indgå i vurderingen af referencen.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Pris
Navn Laveste pris
Beskrivelse Den samlede evalueringstekniske pris beregnes på baggrund af ”Samlet tilbudssum i DKK” angivet i bilag 2 (Tilbudsliste).
Vægtning (procentdel, præcis) 50

Kriterium
Type Kvalitet
Navn Metodebeskrivelser
Beskrivelse - Teknisk funktionalitet - Brugervenlighed og drift - Reaktions- og håndteringsplaner ved reparationer
Vægtning (procentdel, præcis) 50
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 20/03/2025   13:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 90   Døgn
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 20/03/2025   13:00:00 (UTC)
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der er i kontrakten fastsat krav om efterlevelse af DS 21001 ”Ledelsessystem for Jernbanesikkerhed – Infrastrukturarbejde – Krav” eller tilsvarende. I kontrakten er hensynet til samfundsansvar, som formuleret i de konventioner der ligger til grund for principperne i FN's Global Compact, inddraget i relevant omfang. Der er desuden stillet kontraktmæssige krav i henhold til ILO-konvention nr. 94 om arbejdsklausuler i offentlige kontrakter og cirkulære nr. 9471 af 30. juni 2014.
Oplysninger om finansiering og betaling Ikke relevant
Oplysninger om klagefrister Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Banedanmark
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Banedanmark
Organisation, der behandler tilbud Banedanmark
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Banedanmark
Registreringsnummer 18632276
Afdeling Danmark
Postadresse Carsten Niebuhrs Gade 43    
By København V
Postnummer 1577
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Shazaib Hasham Qasim
E-mail SHSQ@BANE.dk
Telefon +45 82340000
Internetadresse https://www.bane.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11    
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 8fbe7682-632b-49c6-9509-3ab76cf88573   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 17
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 31/01/2025   08:39:31 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 31/01/2025   17:00:42 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 74444-2025
EUT-S-nummer 24/2025
Offentliggørelsesdato 04/02/2025

Send til en kollega

0.038