23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
03.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Hvidovre Kommune

Udbud af Pladsanvisningssystem for Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre & Hvidovre


Hvidovre Kommune

73158-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Udbud af Pladsanvisningssystem for Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre & Hvidovre
OJ S 23/2025 03/02/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Hvidovre Kommune
E-mail dcr@hvidovre.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Pladsanvisningssystem for Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre & Hvidovre
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Identifikator for proceduren ac7876f6-5395-422a-be53-1432e24c43ec
Intern ID 25/2825
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 25 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Tilbudsgiveren skal indgive tilbud på alle delkontrakter
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 5
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Solrød
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Kvalitet
Navn Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse ”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Vægtning (procentdel, præcis) 70

Kriterium
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evaluerings- model ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 07/03/2025   11:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 07/03/2025   11:05:00 (UTC)
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Ishøj
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Kvalitet
Navn Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse ”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Vægtning (procentdel, præcis) 70

Kriterium
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 07/03/2025   11:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 07/03/2025   11:05:00 (UTC)
Sted Hvidovre Kommune - Team Indkøb
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Høje-Taastrup
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Kvalitet
Navn Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse ”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Vægtning (procentdel, præcis) 70

Kriterium
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 07/03/2025   11:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 07/03/2025   11:05:00 (UTC)
Sted Hvidovre Kommune - Team Indkøb
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
Oplysninger om klagefrister I henhold til klagenævnet for udbud.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Rødovre
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Kvalitet
Navn Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse ”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Vægtning (procentdel, præcis) 70

Kriterium
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 07/03/2025   11:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 07/03/2025   11:05:00 (UTC)
Sted Hvidovre Kommune - Team Indkøb
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Hvidovre
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Solrød, Ishøj, Høje-Taastrup, Rødovre og Hvidovre Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: – Implementering af pladsanvisningssystem – Initialuddannelse – Drift og vedligehold – Helpdesk og support
Intern ID 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48517000   It-programpakke, 48920000   Programpakker til kontorautomation
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Kvalitet
Navn Brugervenlighed og funktionalitet
Beskrivelse ”Brugervenlighed og funktionalitet” bedømmes på grundlag af vurderingsgrundlaget og pointskalaen, jf. punkt 3.3.2. Tilbudsgiver skal opnå en pointscore på mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet ”Brugervenlighed og funktionalitet”, jf. pointtabellen i punkt 3.3.2. Tilbud der ikke opnår mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet brugervenlighed og funktionalitet, vil ikke blive medtaget i den videre evaluering. Hvis Tilbudsgiver har opnået mindst 5 point (uvægtet) for underkriteriet, går Tilbudsgiver videre til prisevalueringen. Det vægtes positivt, hvis systemet giver pladsanviseren et hurtigt og intuitivt overblik over behovet for pladser og ventelister ved hjælp af en overskuelig navigation og et begrænset antal skærmbilleder. Det vægter positivt, hvis pladsanviseren i en og samme arbejdsgang kan sende breve ud til forældrene og rette i de breve, hvor det er nødvendigt. Det vægter positivt, at pladsanviseren nemt kan se, at den, der ringer, har forældremyndigheden for det pågældende barn. Det vægter positivt, at pladsanviseren kan oprette notat på sagen. Det kan være notat efter borgersamtale, notat om modtagelse af mails mv. Bemærk: Disse notater skal leve op til enkeltsagsprincippet som nævnt i kravspecifikationen. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer notater på sagen i et enkelt og overskueligt format, så pladsanviseren hurtigt kan danne sig et overblik. Det vægter positivt, at brugeren ved indtastning af borgers cpr.nr. på én gang har det fulde overblik over alle oplysninger, dvs. det fulde overblik over husstanden, regninger, udsendte breve mv. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så pladsanviseren efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. Det vægter positivt, hvis man kan lave et årsgennemsnit på enheder i dagtilbuddene, da børnene har en forskellig vægtning i relation til den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis man har et gennemsnit af antal enheder i det pågældende dagtilbud. Det vægtes positivt, hvis systemet giver et klart og visuelt overskueligt overblik over antal børn og enheder med relevante faktorer i dagtilbuddene, så informationen hurtigt og let kan aflæses. Det vægter positivt, hvis medarbejderen kan arbejde med faktorer på de forskellige takster/moduler, så der kan laves en beregning af den økonomiske tildeling. Det vægter positivt, hvis analysedelen er intuitiv og brugervenlig, herunder at faktorerne præsenteres struktureret og let tilgængeligt, så de understøtter en effektiv arbejdsproces. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade. • Det vægtes positivt, hvis indberetningen af barnets plads i fraflytningskommunen, der danner grundlag for opkrævning af forældrebetaling, er opbygget i et intuitivt og struktureret flow, hvor medarbejderen guides effektivt mod slutproduktet via en logisk proces med få nødvendige trin og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis systemet giver medarbejderen mulighed for hurtigt og intuitivt at få overblik over den månedlige opkrævning for en families plads ved hjælp af en effektiv navigation med et begrænset antal klik og skærmbilleder. • Det vægtes positivt, hvis fagsystemet automatisk kan generere et brev til forældrene med oplysninger om opkrævning for pladsen, og at brevet kan sendes digitalt via en integreret løsning. • Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, således at en medarbejder efter en standardiseret instruktion kan udføre relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade Det vægter positivt, at listerne med drifts-, bygnings-, administrations-, søskende- og fripladstilskud kan trækkes ud af systemet og overføres til f.eks. Excel, samt at det er tydeligt, for hvilket barn i hvilken periode, der sendes tilskud. Det vægtes positivt, hvis systemet præsenterer reguleringer af friplads på en overskuelig og struktureret måde, så medarbejderen hurtigt og klart kan få indsigt i de gældende ændringer på sagen. Det vægtes positivt, hvis systemet er intuitivt og brugervenligt, så medarbejderen efter en standardiseret instruktion selvstændigt kan udføre alle relevante arbejdsopgaver uden behov for omfattende oplæring. Det vægter positivt, hvis fagsystemet guider brugerne til at udføre arbejdsopgaverne gennem en ensartet og sammenhængende brugergrænseflade.
Vægtning (procentdel, præcis) 70

Kriterium
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Der anvendes en lineær pointmodel til omregning af pris til point. Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af de priser, som er anført i Tilbudsli- sten for priskategorierne Indledende Ydelser, Løbende Ydelser og Bestillingsydelser, jf. Bilag 1.3. Evalueringen af priser sker særskilt for hver priskategori og efter samme evalueringsmodel ved anvendelse af nedenstående vægtninger: Nr. Priskategori Vægt Vurderingsgrundlag 1) Pris for Indledende Ydelser 10 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 2) Pris for Løbende Ydelser 70 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) 3) Pris for Bestillingsydelser 20 % Bilag 1.3 (Tilbudsliste) Laveste pris opnår 10 point. 0 point tildeles tilbuddet med en pris svarende til laveste pris plus 80 procent efter følgende formel: Point = maksimumpoint – ((maksimumpoint – minimumpoint)/80 procent) * (pris – laveste pris) /laveste pris Øvrige tilbudspriser tildeles point, jf. pointskalaen ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter ud fra formlen ovenfor. Hvis spændet i de indkomne priser overstiger procentspændet på 80 procent, som er nævnt i afsnittet umiddelbart ovenfor, vil procentspændet blive øget med 5 procent- point, indtil spændet i de indkomne priser kan rummes i modellen.
Vægtning (procentdel, præcis) 30
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 07/03/2025   11:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 07/03/2025   11:05:00 (UTC)
Sted Hvidovre Kommune - Team Indkøb
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
Oplysninger om klagefrister I henhold til klagenævnet for udbud.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Hvidovre Kommune
Registreringsnummer 55606617
Postadresse Hvidovrevej 278    
By Hvidovre
Postnummer 2650
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Daniel Bang Christensen
E-mail dcr@hvidovre.dk
Telefon +45 36393639
Internetadresse https://www.hvidovre.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11    
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID d7874717-50b8-48d7-a4fe-a68da66dc18b   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 31/01/2025   08:40:47 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 31/01/2025   13:00:41 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 73158-2025
EUT-S-nummer 23/2025
Offentliggørelsesdato 03/02/2025

Send til en kollega

0.048